M'n wereldje ingestort...Slechte uitslag nekplooimeting...

Hoi Roos,

Nog een spannende dag en nacht en dan kan het genieten volgens mij echt gaan beginnen.

Ben echt zo benieuwd.

We denken hier veel aan je, zelfs mijn man vraagt steeds of je al wat weet.

Gr Lique

Dank voor al jullie medeleven!!!!
Ook lief om te lezen dat je man er naar vraagt, mama van Melanie en Lars!!!

Klinkt misschien raar, maar kan alles wel wat relativeren na Koninginnedag...

Groetjes Roos.

Hoi Roos,

Ik wilde jullie nog even heel veel succes wensen voor de komende nacht en dag.
Ik hoop dat jullie morgen goed nieuws krijgen en dat je het daarna gelijk aan de meiden kunt vertellen.

Heel veel sterkte.

Liefs Monica

Roos, lief dat je het vraagt.

Maar ik weet mijn uitgerekende datum wel. Ik ben namelijk al 26 weken en 3 dagen zwanger..  Dus 8 augustus.

Helaas gaat het hier ook niet helemaal goed en de kans dat ik opgenomen word is behoorlijk groot! En hoe het kindje het nu doet is helaas ook niet helemaal duidelijk.  maar denk ik even niet aan..

Jij veel succes en je kijkt de postbode vast het pad op?? hahah

Groetjes

Spannend spannend.

Maar volgens mij kan je al een beetje opgelucht adem halen de postbode had er al kunnen zijn.
En ik denk dat de artsen die als, er wat mis had geweest die wel voor hadden willen zijn.

Dus we duimen hier nog even verder en wachten je berichtje met spanning af.

Gr Lique

@Suno, o wat stom van me he!!Je bent al veel langer zwanger dan ik dacht!
Suf he!Sorry!
Ja, je bloeddruk is erg belangrijk , vooral tijdens je zwangerschap...je hoopt natuurlijk dat een zieeknhuisopname zo lang mogelijk word uitgesteld...bah, straks lig je er in de zomer....nee, hopelijk hoeft 't niet...Ik duim voor je!

Die vervelende postbode is nog niet geweest...manlief zei me gisteravond dat ik me niet   zo op morgen (vandaag) moest fixeren, als er ietsje vertraging is, bij het ziekenhuis, of simpelweg de TNT dan kan de brief ook pas morgen of later in de week komen....
Grrrr, hoe moeilijk is het nou....gewoon even een briefje bij mij posten....

Gr.Roos.

Terug
Bovenaan