Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar         1e ronde - 1e kindje             12-04-08
Nathalie, 24 jaar                 2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje             22-04-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22                               1e ronde - 1e kindje               02-04-08

Ben je 22 jaar mamma? We zetten je NOD gewoon ff op woensdag en dan zien we het wel, hahah

Liefs Nathalie

Leuk meiden om dit zo bij te houden  Je kan er thuis alleen maar met je vriend/man over praten (tenminste ik wil het als een echte verassing houden) en zo kan je toch even je ei en vragen kwijt!! Super

Meidennnnnnnnnn ik kan jullie niet bij houden hoor, hahahah
Denk dat foliumzuur niet echt in de koelkast kan liggen, heb geen idee.
Maar daar komt mijn hulp ook, dus heeft geen zin, hahah.
Ik kan het natuurlijk niet eeuwig verborgen houden, maar heb dan liever dat mijn ouders het eerst weten dan zij. Maar wil liever nog niks zeggen. Omdat ik soms ook zo'n onzekere muts kan zijn dat het misschien wel lang gaat duren en al die vragen enzo. Dan ben ik er misschien veel te intensief mee bezig. Nu natuurlijk ook wel beetje op het forum. Maar ja dat is toch anders dan je ouders enzo. Die vragen dan steeds uit belangstellen, en wat als het niet luk binnen een halfjaar ofzo. Of binnen een jaar. Tja daar moet ik nog ff niet aan denken. Ik heb voor mezelf nu besloten het gewoon op me af te laten komen en vooral gewoon te genieten. En ik geniet gewoon van dit forum. Gewoon die leuke verhalen te lezen, mee te leven enzo.   Ik stuur dit weer ff, dan reageer ik zo wel op de rest, moet weer ff bij lezen, want mijn geheugen laat me soms een beetje in de steek

Liefs Nathalie

Ik wilde het eerst ook niet vertellen hoor, maar ik zat met zoveel vragen en op het forum werden ze voor mijn gevoel niet (snel genoeg) beantwoord.....
Vandaar dat ik op een gegeven moment ervoor heb gekozen om het aan haar te vragen.

Mijn moeder wilt ook niet dat we wachten met het geweldige bericht tot aan 3 maanden, want ze zegt er gebeurd zoveel met je en je kunt niet alles aan je partner kwijt....soms moet je het gewoon met je moeder delen en zeker als je al wat langer bezig bent (voor sommige dan he).
Zij heeft tenslotte de meeste ervaring....

haha sorry ik weet niet eens want foliumzuur precies is haha, dus vandaar de koelkast!! Ik denk dat iedereen wel onzeker hier is want het is toch allemaal onbekend en je kent het alleen maar van verhalen. Maarruh even een geheugensteuntje ... Klokje moet een uurtje vooruit vanavond.

Terug
Bovenaan