Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

hahaha ik snap er niks meer van....ik heb gewoon mijn eerste ongi dag gepakt (voor de zekerheid maar de woensdag) dus dat is 5 maart...en dan een cyclus van 26 dagen (dat is zeker) en dit kwam er uit......

Ik ben nu aan het babysitten, dus mijn vriend en ik zitten lekker op msn met elkaar te kletsen....hij is 24 (wordt 25 in juni) en wij zijn alweer bijna 4 jaar samen.
Sinds 1.5jaar hebben wij een huis gekocht, maar daarvoor woonde wij al samen op een flatje....Ik ken hem al sinds mijn 15e........

Ja ondertussen is hebben we al aardig bij gepraat haha. Mijn vriend zit naast mij en kijkt af en toe mee.. Hij vindt het ook helemaal geweldig, al die termen en dat je er gewoon over kan praten is zo leukt!! Dat maakt het allemaal wat werkelijker! Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar bij elkaar en wilden eigenlijk wachten tot november omdat ik dan een vast contract heb bij mijn baan.. maar we kunnen het ook redden als ik eerder zwanger zou zijn (en dan waarschijnlijk geen vast contract zou krijgen) dus we hebben vorige week besloten dat we het maar moeten proberen. Nu nog ongi maar ik ben zooooo blij alleen maar om het idee dat we het gaan proberen.
En ja we hebben nog tot 2 uur haha, jeej wat verslavend maar dat zal vast wel een keer minder worden. (of niet Nathalie?? je bent natuurlijk al 2 weken verder haha)

haha ik zou het je zo graag willen vertellen maar dan ben ik bang dat er bekende mee kijken. ja er zijn wel 1000 forums dat weet ik haha. maar goed ik heb een spikkelhond. Vul zelf maar in ;)

Uhm meiden dit word niet minder hoor, hahah. Nou jaaa zo gek als vanavond is wel heel erg natuurlijk. Maar ja tis weekend hè. Morgenmiddag heb ik een feestje van mijn opa & oma die zijn maandag 60 jaar getrouwd, dus dan hebben jullie ff rust van me. Kunnen jullie alles nog eens ff rustig lezen, hahah. Tis gewoon fijn om te kletsen hier vind ik. Vooral omdat verder het ook nog niemand weet. En zo kan je het toch met iemand delen behalve je vriend. En dan die leuke reacties enzo.

Ja als je van 5 maart uitgaat en dan 26 dagen dan kom je idd op maandag uit. Dan moet ik weer ff het lijstje aanpassen hoor. Maar omdat je het had over dat je waarschijnlijk woensdag ongi werd. Ach die paar dagen maakt ook niet meer uit. Onthoud: Geen bloed geeft moed! hahah
Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar         1e ronde - 1e kindje             12-04-08
Nathalie, 24 jaar                 2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje             22-04-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar         1e ronde - 1e kindje               31-03-08

hahaha ik snap het hoor...ik zou het ook niet leuk vinden dat iemand mij herkende...

pfff begin toch wel kriebeltjes te krijgen hoor...na het weekend kan ik dus testen.....
hopen dat het weekend maar omvliegt....

geen bloed, geeft moed whahahaha die kende ik nog niet....

Terug
Bovenaan