Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Nathalie, haha wat een leuk bericht!! Nou ik had het er net met mijn vriend over om in ieder geval om de 2 dagen te klussen, en die vond het wel een goed idee haha. Ja leuk ik wil ook wel op de lijst, en ik ga er toch niet vanuit dat het gelijk raak is maar goed je weet het nooit. Ik heb alleen altijd zo een gevoel dat ik niet zwanger kan worden... Echt stom hoor, ik heb verder nooit wat gehad maar ik ben nooit zo goed omgegaan met me pil en nu denk ik dat dat slecht is om zwanger te worden. Zal wel heel stom klinken maar ik was echt zo slordig met mn pil en nooit zwanger geworden! En nu heb ik echt zoiets van dat het niet kan. Zal wel tussen me oren zitten want  ik heb er verder ook nooit iets over gelezen op internet ofzo...

liefs van een klusser

Hahha weer langs elkaar heen. Weet je nog wanneer je hiervoor het laatst ongi was? De eerste dag? En is je cyclus 28 dagen of weet je dat nog niet? Woensdag moet je dus ongi worden? Had je met de pil altijd wel regelmatige cyclus of heb je daar nooit op gelet. Ike lette daar namelijk nooit op  vond het altijd maar snel gaan dat ik weer ongi werd. En nu duurt het wachten steeds zo lang, hahah.

Hier weet nog niemand het. Ik ben ook bang dat ik mijn mond voorbij praat.
Hey meiden slikken jullie al foliumzuur? Dat is wel verstandig namelijk. Ik ben er al mee begonnen. Maar vergeet het soms in te nemen doordat ik het potje niet open en bloot neer zet. Ik heb namelijk hulp die me helpt met de zware dingen in het huishouden omdat ik dat zelf vanwege beperkingen niet kan. En wil niet dat zei dat ziet. Nu bedacht ik me vandaag. Waarom doe ik het niet in een neutraal potje, hahah lekker slim.

Ik ga weer ff verder lezen, want we reageren lekker langs elkaar heen

Liefs Nathalie

Heeej zazoutje,

Ik was ook heel slordig met mijn pil hoor en er is ook nooit wat gebeurd....maar dat maakt je niet minder vruchtbaar (al dachten ze dat vroeger wel).

Wij kletsen inderdaad lekker langs elkaar af....het forum is inderdaad verslavend....

hahahaha

Dat weet ik dus niet meer...ik lette er nooit op, maar ik denk dat het weer op een woensdag was als het niet een dag eerder of later was....Normaal gesproken kon ik er de klok op stilzetten dat als ik vrijdag de laatste pil slikte dat ik dan op woensdag ongi werd. Alleen was het soms een dag later om dat we dan bijv. in het weekend nog geknuffeld hadden....Maar ik denk dus dat mijn cyclus 26 dagen is...

Foliumzuur slik ik sinds 3 weken ofzo....ik heb gewoon huismerk van de drogist gekocht en in de bestekla gelegt zodat ik het niet vergeet als ik mijn brood smeer....

Oei, ik hoop niet dat je beperkingen ernstig zijn....krijg je er geen last mee tijdens je zwangerschap ofzo???????????

Hoi meiden was ik weer, hihih. Ja leuk dit. Komt denk ik omdat we allemaal net gestopt zijn en met zoveel vragen zitten. Ik zit hier nu vanaf 13 maart ofzo. Dus heb al heel wat dingetjes gelezen. En wist eerst ook niks van die afkortingen hoor. Soms ben ik ook wel heel onzeker of het allemaal zal lukken. Maar dan lees je hier van die leuke verhalen dat het in 1x raak is. En meiden die een paar maanden bezig zijn en nu zwanger mogen zijn. Maar natuurlijk ook verhalen van meiden die al heelll lang bezig zijn. Ik denk dat we vooral niet zo geforseerd moeten zijn en alles lekker op ons af laten komen. Sex moet geen verplichting worden. En elke dag klussen heeft geen zin, dus hebben onze mannen ook ff tijd om op krachten te komen, hahah.

@ Zazoutje,
Laatste menstruatie: 25 maart 2008
Cyclus: 28 dagen

Meest vruchtbare dag: 7 april 2008
Eisprong dag: 8 april 2008
Innesteldag: 13 april 2008

NOD 22 april 2008

Dus mocht je ongi worden zal dit rond de 22ste april zijn. Maar het zou leuk zijn natuurlijk van niet. Ik zal zo eens ff kijken of het lijstje kan bijwerken.

En ik had heel leuk bannertje gemaakt, maar deze site had ff kuren. Dalijk nog maar eens ff proberen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Liefs Nathalie

Jeej wat lastig zo een forum, haha langs elkaar heen gaan gaat goed!!
Mama22 ik ben blij met jouw reactie, zooo daar was ik wel bang voor hoor. Ik kan gelijk ingaan op Nathalie dr vraag want nee ik weet echt niet hoeveel dagen het vorige maand was want ik was echt erg met de pil, dan vergat ik het weer en werd ik   2 keer in de maand ongi. Ja echt waar, vond mn vriend ook erg fijn ;)
En Nathalie misschien een idee om je foliumzuur in de koelkast te leggen ofzo? Daar grijp je waarschijnlijk elke morgen in en kan je het ook niet mislopen. Ik had het toevallig gelezen van het folium vanavond, ga maandag gelijk naar de drogist haha.

Terug
Bovenaan