Yes mijn bannertje is gelukt. Het heeft mij heel wat tijd en hulp gekost om het zover te krijgen en nu deed ie vanavond ineens niet meer. Je moet als je hem gemaakt hebt steeds onder je berichtje plakken hier, anders werkt het niet, beetje stom eigenlijk want sommige forums gaat dat automatisch heb ik wel eens gezien, maar ik ben eigenlijk allene op dit forum, als ik overal zoveel klets als hier, is niet goed voor me, hahaha.
Maar ff tip over die bannertjes. Google gewoon op cyclus bannner, dan heb je verschillende sites. Die codes enzo werken niet, dan krijg je idd steeds foutmeldingen. Het geheim is: Als je eentje gemaakt heb krijg je voorbeeld te zien hoe die eruit komt te zien voor jou. Dan doe je gewoon via je rechter muisknop kopieren en dan hier op het forum plakken en dan Klaarrrrr!
Liefs Nathalie
Maar ff tip over die bannertjes. Google gewoon op cyclus bannner, dan heb je verschillende sites. Die codes enzo werken niet, dan krijg je idd steeds foutmeldingen. Het geheim is: Als je eentje gemaakt heb krijg je voorbeeld te zien hoe die eruit komt te zien voor jou. Dan doe je gewoon via je rechter muisknop kopieren en dan hier op het forum plakken en dan Klaarrrrr!
Liefs Nathalie