Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

en nog maar weer een update

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar         1e ronde - 1e kindje             12-04-08
Nathalie, 24 jaar                 2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje             22-04-08
MamaMJ 22 jaar                 1e ronde, 2e kindje             02-04-08 (spannend!!)
Angel27, 27 jr                           2e ronde - 2e kindje         29-04-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar         1e ronde - 1e kindje               31-03-08 (spannend....!)

GVD!
KL*TE!
K*t!
Sh*t!
F*ck!

Sorry, maar zegt dit genoeg?????

Om 06:00 uur deze morgen zijn de boosdoeners gekomen.........snik snik snik.

Maar jah nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen....baal baal.

Mijn nieuwe NOD wordt dus: 26-4

groetjes

Aaaach  Wat sneu zeg....
Nou ik hou me ook vast hoor. of die boosdoeners hier niet ook morgen ofzo opeens tevoorschijn komen  Maar ik moet nog ff afw88....

Sterkte joh.. maarja..wie weet volgende maand he!!!
Hou je taai!!
Liefs mij

Nou ik ga het nog een keer proberen... elke keer (2 keer maar eigenlijk tot nu toe!!)   als ik op verstuur druk krijg ik een errrror. GRRRRRRRRRR

Mama22 ik vloek met je mee!!! Getver wat balen, je had nog wel goede hoop
En mamajm jij moet nog wel even positief blijven hoor, en anders moeten we met ze allen maar door blijven klussen want, NOOIT GESCHOTEN IS ALTIJD MIS!!!

Angel das ook geen mooi berichtje om mee te beginnen maar nu heb je nog meer mensen om mee te duimen voor je dus dan moet het wel goed komen!!

Taatje succes met je uitstrijkje!! Gaan ze dan je eisprong bepalen. (ik weet het echt niet, ga dat maar een googlen)

En Nathalie waar ben je vandaag? Na al die verhalen van jou haha, hopelijk ben je een winterslaapje aan het houden

Hier heb ik geen nieuws om te vertellen, gewoon gewerkt en nu even schoonmaken. (wel fijn dat het langer licht blijft 's avonds, dan hoeft het van het weekend niet meer)

Hele fijne avond!

Hhaha goedeavond meiden, ja ik ben laat vanavond was vandaag nog niet geweest omdat ik druk ben met mijn eigen administratie en belastiging dingetjes, word er helemaal gek van af en toe die rotzooi.

Gisteren had ik niet echt mijn dag dus vandaar dat ik mijn babbeltje dan ook niet echt los heb, hihih

Pien, gezellig dat je komt kletsen bij ons, tuurlijk ben je welkom.

Ik zal ff lijstje bijwerken. Boeffieboh, je krijgt al helemaal de smaak te pakken met het forummen hè, hihih. Leuk Leuk! En ja anders gaat ons lijstje zover naar beneden hè.

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08
Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            22-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08
Angel27, 27 jr                          2e ronde - 2e kindje         29-04-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 22 jaar                 1e ronde, 2e kindje             02-04-08 (spannend!!)

Als je ook in ons lijstje wil, moet je je NOD maar ff doorgeven Pien
Ben ik iemand vergeten of klopt het zo?

Wat onzettend balen dat de rode duiveltjes toch zijn gekomen mamma22, hopelijk volgende ronde meer geluk! Ik ben ff mijn draadje van mijn tekst kwijt. Ben best moe, en last van mijn buikje. Snap er af en toe niks meer van, hihih

Meiden weltrusten, nachtknufff Nathalie

Ohhh ja ik wou nog ff reageren op angel, jeetje meis miskraam, wat naar. Ben je bij de huisarts geweest, dat je zeker weet dat het miskraam is? Lijkt me zo erg om mee te maken. Jij zult het misschien beter weten dan ik, je hebt al kindje las ik, dus je voelt je lichaam wel goed. Jij hebt dit alles al eens doorstaan, hihih. Hoe oud is je kindje? In elk geval heel veel succes de volgende ronde en gezellig dat je mee kletst.

Gr. Nathalie

hoi meiden ben ik weer even... pfeew wat een drukke werkdag.. zit nu in de klas, en mijn leerlingen zijn zich scheel aan t werken.. Ik heb nog geen pauze gehad... maar ja, hoort er bij.
Vriendje was helemaal vrolijk gisteren, ging alvast ons toekomstige kindje (die er niet is, maar ja) aan zijn stem laten wennen, hahahah helemaal tegen mijn buik aan het zwetsen die jongen.

nou ja, ga weer verder de groetjes

Ahhhhhhh wat lief, hihih. Hier is ikke ook ff. Met broodje jam. Moet dalijk werken. Gelukkig nu ff tijd om te reageren. Morgen echt ontzettend druk, alles op elkaar afgestemd en word een vliegdag denk ik. Maar ja valt weinig aan te doen. Heb revalidatietherapie en das ook belangrijk hè. Vanmorgen opgestaan met onwijs hoofdpijn, gelukkig kon ik nog ff blijven liggen. Dus broodje proberennn te eten en paracetamol ingenomen en hup mijn bedje weer in. Met het slikken van foliumzuur gaat nu braaf elke dag goed, heb het in de badkamer staan, in leuk klein potje gedaan. Dus niemand die weet wat dat is, mochten ze het zien, hihih.

Ik ga nog ff broodje smeren en me dan klaarmaken om te gaan werken.
Hoe is ie daar bij jullie meiden?

Tot later, liefs Nathalie

Terug
Bovenaan