Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Veel reacties hier op het forum! Leuk om te lezen. Ik ga ook in mei trouwen en we zijn deze maand begonnen voor onze eerste.

Ik hoop voor ons allemaal dat het snel gaat komen!

Hallo lieve mensen...

Ik ben Ilona 22 jaar en woon 3 jaar samen met Richard.
Wij gaan nu voor ons 1ste kindje. Zijn al een aantal maanden bezig.. (duurt allemaal veel te lang maar goed, je kan het moeilijk plannen he) 1 april (geen grap) moeten we weer naar de gyneacoloog.. Ik heb epilepsie en sta dus onder behandeling.. Gewoon voor een gesprekje en even kijken hoe we verder gaan.. ik ben namelijk zo onregelmatig (en soms erg lang) ongesteld dat het moeilijk in te schatten is. Voor deze maand heb ik ovulatietesten gehaald... Ben benieuwd...

Mijn vriend heeft er ook erg veel zin in.. net als ik natuurlijk.. kan niet wachten..

Liefs Ilona

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2008 18:00:18'));

Hallo Nathalie,
Wij gaan voor onze eerste hoor, zit nu in mijn vruchtbare periode, dus veel geklus. Mijn man heeft er absoluut geen problemen mee.
Gisteren een feestje gehad. Alle vrouwen hadden het over kinderen krijgen..... Niemand is nog begonnen aan de eerste..... Wij stiekum al wel, al is het al een hele maand ahum.
Iedereen een fijne paassen!

groetjes,
Antoinette

Hallooooo, zou een beetje snel zijn miranda als we in maart allemaal gestopt zijn, haha. We willen wel snel, maar zo snel gaat het natuurlijk ook weer niet. Ik heb begin april mijn NOD, dus of mijn eitje is af geweest (heb hem nog niet echt gevoeld) of alles is helemaal in de war, hahah. Ach tis bijna Pasen, hij verstopt zich vast. We wachten maar netjes af. Hoelang duurde het voordat je van Milan zwanger raakte?

Welkom Antionet, gaan jullie voor jullie 1e kindje? Ik begrijp je tekst namelijk niet heel erg goed. Maar dat kan ook aan mijn liggen, haha.

Hier gaat alles zijn gangetje. Af en toe beetje apart gevoel in mijn buik, maar dat kan ik me ook verbeelden natuurlijk. Ik ga er niet van uit dat het in 1x raak is. We klussen gewoon lekker verder en zien het allemaal wel.

Fijne avond en tot snel maar weer! Gr. Nathalie

Hallo allemaal,

leuk een topic voor maart stoppers!!!!

Ik ben een aantal maanden geleden ook al hier geweest, want toen was er een "ongelukje" gebeurd. "Helaas" werd ik ongesteld.

Het heeft me niet echt los kunnen laten  en ik wilde zo graag een kindje (en mijn vriend ook) dus hebben wij samen besloten om deze maand te stoppen  met de pil.  De laatste pil die ik heb geslikt was op 29  febr.

Als ik het goed heb moet ik op 2 april ongi worden!?!?!?!!? Ben benieuwd!!!!!!!!!

Gister had ik enorm veel last van steken in mijn onderbuik.
Beetje van die menstruatie pijn.....wat wil dit zeggen?????
Ik moet zeggen dat ik ook al veel last heb van mijn tepels.....Zou het al zover zijn????

Nee in een keer zal toch wel niet lukken........of toch????

Ohhh vreselijk dat wachten......heb nog nooit zo uitgekeken naar de dag dat ik ongi moet worden (of niet)....

Jullie horen snel weer van me......

Welkom mamma22, herken je vragen wel hoor, heb ik ook. Ook ik heb mijn NOD rond 2 april. Dus weet hoelang je nog moet wachten, hihih. Ik ben met vlagen misselijk, buikkrampen. Soms geen eetlust, en daar in tegen soms juist veel honger. Heel vreemd allemaal. Maar we moeten nog maar ff afwachten tot begin april hè. Het kan wel in 1x, lees je hier ook wel meer, maar zal wel snel zijn hè. Ik weet niet of ons lichaam ons voor de gek houd of wij onszelf, hahah.

Gr. Nathalie

Ilona & Richard ook welkom, veel succes met het gesprek en hopelijk helpen de testen je beter je ei te vinden. Veel klusplezier en hopelijk is het snel raak!

Gr. Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2008 18:32:21'));

Hoi allemaal!
Ik hoor vrouwen allerlei kwaaltjes hebben zoals buikkrampjes, tepesl eetlust ect. Dat heb ik helemaal niet....  Misschien wel betere sex...omdat het toch voor het echhie is.. haha..

groetjes,
Antoinette

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij....

Wat misselijkheid en eetlust betreft heb ik nergens last van...alleen nog steeds die tepels he..... ik kan er nog steeds niets aan verdragen.

Deze week viel me op dat ik tijdens het vrijen weer die "pijn" voelde bij die eierstokken.
Ik was echt bang dat dat het vruchtje zou zijn en dat het nu mis zou kunnen lopen door het vrijen...genieten gaat dan niet echt he....

pffff nog 9 dagen!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan