quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2008 18:00:18&apos

);
Hallo Nathalie,
Wij gaan voor onze eerste hoor, zit nu in mijn vruchtbare periode, dus veel geklus. Mijn man heeft er absoluut geen problemen mee.
Gisteren een feestje gehad. Alle vrouwen hadden het over kinderen krijgen..... Niemand is nog begonnen aan de eerste..... Wij stiekum al wel, al is het al een hele maand ahum.
Iedereen een fijne paassen!
groetjes,
Antoinette
Hallooooo, zou een beetje snel zijn miranda als we in maart allemaal gestopt zijn, haha. We willen wel snel, maar zo snel gaat het natuurlijk ook weer niet. Ik heb begin april mijn NOD, dus of mijn eitje is af geweest (heb hem nog niet echt gevoeld) of alles is helemaal in de war, hahah. Ach tis bijna Pasen, hij verstopt zich vast. We wachten maar netjes af. Hoelang duurde het voordat je van Milan zwanger raakte?
Welkom Antionet, gaan jullie voor jullie 1e kindje? Ik begrijp je tekst namelijk niet heel erg goed. Maar dat kan ook aan mijn liggen, haha.
Hier gaat alles zijn gangetje. Af en toe beetje apart gevoel in mijn buik, maar dat kan ik me ook verbeelden natuurlijk. Ik ga er niet van uit dat het in 1x raak is. We klussen gewoon lekker verder en zien het allemaal wel.
Fijne avond en tot snel maar weer! Gr. Nathalie