Ik heb ff terug gelezen en ben eruit hoor Mama22, hieronder ff paar dingen die je gezegd hebt!
Je schreef vorige week zaterdag:
Ik maar denken dat ik een cyclus van 28 dagen had blijkt het 26 te zijn....ik snapte er niks meer van, maar gelukkig heeft mijn moeder de nodige ervaring.
Ook ik ben net gestopt met de pil. Heb 29 febr. mijn laatste geslikt en dus 1 maart mijn eerste pilloze dag gehad (vandaar dat ik bij maart stoppers zit).
Mijn nod is dacht ik a.s. woensdag maar dat weet ik dus niet zeker. Aangezien ik normaal gesproken op vrijdag stop met de pil en op woensdag pas ongi wordt ga ik er nu ook van uit.
De afgelopen week had ik de 21ste mijn innesteldag (kwam ik vandaag achter)...toevallig heb ik sinds ik gestopt ben met de pil een soort van dagboekje bijgehouden waarin ik alles wat ik voel opschrijf, en daar zag ik dus dat ik op die dag ontzettend last had van krampen.....dus wie weet. De dag erna, 22ste dus, had ik veel last van mijn tepels...maar echt veel last, kon er niets aan verdragen. Tijdens het knutselen voelde ik weer die krampen en precies op dezelfde plek. Ik heb dus echt geen idee wat het allemaal is, maar verder voel ik helemaal niets.
Dat weet ik dus niet meer...ik lette er nooit op, maar ik denk dat het weer op een woensdag was als het niet een dag eerder of later was....Normaal gesproken kon ik er de klok op stilzetten dat als ik vrijdag de laatste pil slikte dat ik dan op woensdag ongi werd. Alleen was het soms een dag later om dat we dan bijv. in het weekend nog geknuffeld hadden....Maar ik denk dus dat mijn cyclus 26 dagen is...
Je eerste ronde was dit: Mamma22, 22 jaar 1e ronde - 1e kindje 31-03-08
hahaha ik snap er niks meer van....ik heb gewoon mijn eerste ongi dag gepakt (voor de zekerheid maar de woensdag) dus dat is 5 maart...en dan een cyclus van 26 dagen (dat is zeker) en dit kwam er uit......
Vorgie week dinsdag schreef je:
GVD!
KL*TE!
K*t!
Sh*t!
F*ck!
Sorry, maar zegt dit genoeg?????
Om 06:00 uur deze morgen zijn de boosdoeners gekomen.........snik snik snik.
Maar jah nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen....baal baal.
Mijn nieuwe NOD wordt dus: 26-4
Je 1e NOD was 31-03-08 op basis van 26 cyclus dagen. Je werd 1 april om 6.00 uur ongi dus dat is dag 1. Maar dus cyclus van 27 dagen. Dus eigenlijk is je nieuwe NOD 27-04-08
Maar kan soms een beetje schommelen denk ik. Tot hoelang bleven de rode duiveltjes?
Nu zou idd nog geen innestelgedoe kunnen zijn. Misschien gewoon nog beetje na gebeuren van je ongi, omdat je geklust hebt, of begreep ik dat verkeerd. Ik zou het dus niet weten wat het is meis.
Hopelijk heb ik je hiermee een beetje geholpen.
Liefs Nathalie