Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hi meiden, was ik weer even, een lekkere ochtend vrij haha... nou ik heb alle signalen wel dat ik morgen ongi ga worden... je lichaam liegt niet he...
In ieder geval gaan mijn vriend en ik wel fanatieker klussen voor en op mijn ei-sprongetje... ik heb trouwens nu van die ovu testen gekocht dus das denk ik wel handiger. En dan maar hard werken hahah is ook niks mis mee...
Goed, verder weinig nieuws aan het front, vandaag rustig werkdagje, was ik wel even aan toe, volgende week ook want dan is het toetsweek en dan heb ik al bijna weer vakan tie... ik klaag niet hoor hahah...

:)

doei meiden....! Jullie horen t wel van mij, morgen,.....

groetjes Boeffie

Goedemiddaggg! Ohh boeffieboh je moest allang op het wachtbankje. Heb je erop gezet hoor, hihih. De tijd gaat ook snel en de afgelopen dagen niet echt heel actief hier geweest. Ik heb nog tot 15.15 uur vrij dus was hier weer ff aan het rond neuzen en vandaag ff wat meer puf om te reageren.

Gisteren was ik trouwens ook niet veel thuis. Eerst therapie zwemmen en daarna na een oud schoolvriendin geweest wat erg gezellig was. En dan kom je thuis en is het tijd om te koken en toen kwamen mijn vader en broertje nog ff zand en paar stenen brengen voor hier. Dus al met al vliegd de avond zo om.

Vanmorgen lekker uitgeslapen. Kan ik anders nooit, word wel 5x in die ochtend wakker dan. Maar vandaag toen mijn vriend is gaan werken ben ik nog weer lekker ff in slaap gevallen. Ik zou eigenlijk gaan zwemmen vanmorgen maar was ik helemaal vergeten en ben overal doorheen geslapen. Had het blijkbaar ff nodig.

Hoe is het met iedereen? Was hier de laatste dagen wel rustig hoor. Maar het weekend breekt weer aan, dan hebben we allemaal misschien wat meer tijd. De afgelopen dagen was het heerlijk weer. Nu is het zonnetje hier ff verstopt geloof ik. Wat voor werk en opleiding doe je eigenlijk Boeffieboh? Hoelang moet je nog en heb je veel tentamens volgende week?

Dit was het voor nu ffies. Weer best een lap tekst, hihi.
Meiden een fijne dag en tot later! DoeiDoei!

Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08

Krijgt mijn vriend net een pakje, dus ik heel benieuwd wat erin zit. Mag ik het niet zien. Ja tis een boek zegt ie. Dus ik al helemaal verbaasd een boek? Ja het was niet voor mij, maar mocht het ook niet zien, dus spannend spannend. Kweet niet waar hij mee bezig is hoor. Hij zei dat het over wezentjes ging. Dus ik dacht oh misschien een babyboek, hihih. Het kriebelde al helemaal in mijn buik.

Komt ie net naar beneden is het een wow (world of warcraft) boek. Nou wat moet je daar nou mee, hihih. Beetje jammer weer. Maar heb het idee dat hij ergens mee bezig is. Gisteravond klikte hij ook paar keer scherm weg als ik boven kwam. Wat zou hij in zijn schild voeren, hihih.

*word vervolgd, hahaha*

Liefs Nathalie

Hi Nathalie,

Beetje late reactie maar ik zal wat meer over mezelf vertellen hihi

Ik ben 26, kom uit rotterdam en woon samen met de liefde van mijn leven.
Vorige maand heeft hij me ten huwelijk gevraagd en we gaan in oktober dit jaar trouwen dus het geluk kan niet op!
We hadden al besloten dat we wilden stoppen met de pil dit jaar en hadden bedacht dat het wel heel speciaal zou zijn om dat te doen op de dag dat ik ten huwelijk gevragd ben. Dus zodoende ben ik 7 maart gestopt en zit ik nu te wachten op mijn eerste ongi...

En die komt maar niet! Maar ik lees hier dat het heel normaal is dat het wat langer duurt. Ik had eigenlijk afgelopen maandag ongi moeten worden maar tot op heden nog niks.
Ik heb wel elke keer "druk" op mijn onderrug net als dat ik ongi moet worden dus misschien komt het wel, maar ik hoop het niet natuurlijk!

Heb speciaal een hele mooie trouwjurk gekocht met een brede hoepelrok zodat het eventuele buikje er goed inpast.    

hoi dames, nou t weekend is begonnen !!
Goed, ik ben dus lerares engels Nathalie, maar ik volg ook nog een dt studie, drukkerdedrukdruk hahaha...
Ik moet officieel nog twee jaar... we zullen zien of het allemaal te combineren is.

meiden, weinig nieuws te melden, dus de groeten....

boeffie

hahaha Nathalie een WOW Boek?? Nou die ga ik zo een googlen, klinkt heeeeeeel erg niet babyachtig. Echt weer iets voor mannen he, met de allerliefste bedoeling geven je ze wat maar dan denk je, halllllllo wat is dit nu weer!! Zo heb ik een keer een vechtfilm van het amerikaanse leger gekregen zodat ik kon zien wat hij altijd voor computerspelletje speelt. Nou jippie daar zat ik op te wachten!!! Maar goed het is lief bedoeld he.

Nou Boeffie morgen je Nod, je gaf zelf al aan dat je het gevoel had ongi te worden maar you never know he! En anders ook mee gezellig de volgende ronde in ;)

Hier heb ik ook weinig nieuws te vertellen, duurt nog even tot mn NOD dus ja beetje saai. Wat duurt zo een maand toch lang dan. Lekker weekend nu, en verder ga ik weinig doen. Heeeeeeerlijk vooruitzicht!!

Fijn weekend allemaal :)

Hoi, wat babbelen jullie hier toch gezellig:D leuk hoor!
Miss Dovie Welkom joh!
Gaaf dat je gaat trouwen..leuk leuk leuk..druk met alle voorbereidingen voor de GROTE dag;)! succes joh! nog geen rd'tjes??? hopelijk blijven ze weg!!

Bij mij zijn de rd'tjes net weer vertrokken..dus kan er weer ff tegen!! JOEPIE!! heerlijk joh.. vind ik altijd zo super als dat weer voorbij is...hihi
Vant weekend lekker vrij en relaxe met mn gezinnetje!! en kom afentoe hier ff mee lezen-/babbelen...
Liefs, fijn weekend en totlaters...

Halloooo, hopelijk blijven de rd-tjes weg miss. Zou wel heel speciaal dan hè. Heb je nu al mooie jurk gekocht. Dalijk past je dikke buik er niet hoor, mocht het nu al raak zijn, hihih. Wat zijn zoal je kwaaltjes die je voelt?

Je hebt het er maar druk mee dus Boeffie. Ik onthoud het allemaal soms niet hoor wat iedereen doet, hihii. En Zazoutje wat deed jij ook alweer? Ik had dat boek niet gehad van mijn vriend hoor meis. Dat was gewoon voor hemzelf. Maar toen hij iets zei over wezentjes en ik niet mocht zien wat het was dacht ik ff ohhh leuk hij heeft misschien iets babyachtigs gekocht, hihih. Maar niet dus! Hij is nu aan het gamen. Ik lig lekker op de bank. Tv aan, laptop erbij zodat ik met jullie kan kletsen en dalijk maar ff naar boven om mijn mannetje en knuffel te geven.

Wens iedereen nog hele fijne avond! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan