Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

joehoee allemaal, was ik weer, nog een paar daagjes en dan is mijn NOD, ik ben heel benieuwd aan t worden. Nou ja, met een tussentijdse test denk ik niet dat t raak is... zou gewoon te mooi zijn, na ronde 1....
Verder weinig te melden, behalve dat het heerlijk weer is..

groetjesss

Het is zeker heerlijk weer boeffieboh, ik geniet er ook lekker van.Het maakt me helemaal vrolijk. Hier ook ff niet zoveel te melden. Je NOD duurt nog een paar daagjes hoor meis. Geen bloed geeft moed! Ben erg benieuwd! Zou wel leuk zijn, eerste zwangere van ons topicje, hihih. Maar anders ach, op naar volgende ronde, ik denk dat ik ook nog een ronde mee moet, hihih. We zien het allemaal wel.

Ik ga nu ff broodje eten en vanmiddag werken dus spreek jullie vanavond weer!

Liefs Nathalie

pfffff vandaag weer bloed verloren....

Hoe is het bij jullie dames???

Nathie, ik ga gewoon anders tellen; vandaag is de 9e dag van mijn nieuwe cyclus en dan zo de 13e a 14e dag zal mijn ovu wel zijn.....en voor de rest hoop ik dat alles goed komt.

Hoe is het bij jou verder??? Ben je al wat wijzer bij je mannetje???
Ik vind het echt kl*te voor je, maar ook jouw tijd komt eraan.
Hadden jullie het eigenlijk al lang over een kindje????

Groetjes mama22

Eej meiden!
Alles goed met iedereen? Hier wel hoor, beetje moe maar ach lekker op tijd naar bed dan zal het morgen wel weer beter zijn! Er is wel werk aan de winkel want volgens mijn banner ben ik nog vruchtbaar haha... Nou ja gisteren is er ook niets gebeurd want toen lag ik al na 2 minuten in een diepe coma. Dat zwanger worden breekt je ook op zeg haha. Ik ben benieuwd wie de eerste zwangere is onder ons!!   Ik gok voor mezelf op de 5e ronde, ik heb geen flauw idee waarom maar ja das een gevoel.
Hopelijk is Boeffie over een paar dagen zwanger dan kan ze even glitteren. Ik duim voor je hoor!!
Volgende maand ga ik trouwens lekker op vakantie naar Turkije, oow heb er zo een zin in. Lekker in de warme zon mmmmmm. Alleen maar uitslapen en niet werken zoooo heerlijk. Misschien wel de laatste met zn tweetjes, wie weet.
Nou ik ga weer voor de tv hangen!

Tot later allemaal

hoi dames, even een kort berichtje van mij... nog twee daagjes, we wachten af. Ik ga vandaag naar Utrecht waar ik nog studeer, dus drukke boel. Ik spreek jullie denk ik pas morgen weer, dussss fijne dag allemaal!

Halloooooo, hier was ik weer ffies, maar ben erg moe op het moment. Ga denk ik zo lekker tv kijken. Wel leuke dag gehad vandaag. Eerst therapie zwemmen gehad en toen met oud schoolvriendin afgesproken. Erg gezellige middag gehad.

Hier is het rustig en beschouw deze ronde eigenlijk een beetje als gemiste kans. 17 april mijn NOD als ik uitga van 22 dagen cyclus, maar verwacht dit keer wel langer. Maar ga eigelijk wel een beetje vanuit dat de rd-tjes komen.

Hoe was jullie dag? Lekker aan het genieten van het heerlijke weer?

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

Wat was het inderdaad lekker weer vandaag....allemaal lekker ervan kunnen genieten???

Ik een beetje. Heb moeten werken tot 15:00 uur, maar daarna lekker in het auto'tje onderweg naar huis met de zonnebril op, 3fm aan en het schuifdak lekker open.
Ik kreeg al de zomersekriebels.....

Nathalie, jammer dat je deze ronde zult overslaan, maar misschien wie weet wordt je het deze maand onverwachts wel. Je hoeft niet alleen maar te klussen tijdens je eisprong. De kans is dan wel het grootst, maar het kan ook van een andere keer zijn, toen je het zonder dwang dee en met meer genot e.d.
En ach, 3x is scheepsrecht he meis. Ik zeg ook al tegen mijn vriend dat hij er niet van uit moet gaan dat het deze ronde raak is, want ik heb zo het gevoel dat het bij ons nog ff een maandje langer duurt.
Ten eerste omdat ik iets met het getal 3 heb.
Ten tweede omdat het dan in febr. wordt geboren en dan is hier: CARNAVAL!!!
Ten derde euhm.......omdat ik denk dat het dan zo is. hahaha.

Ach meis laten we mekaar lekker opvrolijken en ons samen er doorheen slepen.
Je zult er geen minder kansen door krijgen en alleen maar vriendinnen aan overhouden.

Wat lijkt het me trouwens leuk als we allemaal tegelijk zwanger worden. Stel je voor de ene na de ander.....Dan hebben we toch egt een vruchtbaar groepje.

Groetjes en een dikke kus, mama22

Hallo, nou als mijn gevoel waar is dan zegt die
Ten eerste dat mijn cyclus nu veelll langer is de 2e ronde
en ten tweede dat het bij ons wel de nodige maandjes kan duren voordat het raak is
Geen idee waarom ik dit denk. Kan ook met mijn eigen onzekerheid te maken hebben, hihih. We zien het allemaal wel. Als we het saampjes maar fijn hebben. En hier gezellig kletsen met elkaar, nou dan komt het vast allemaal goed, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan