Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Jeeeeeeeeezus ik lijk wel blond haha, ja zie nu dat je vriend het binnen kreeg, Nathalie! Haha nou ja kleinigheidje... Echt waar zulke domme opmerkingen passen echt bij mij. Ik kan er er een boek vol van schrijven.

Ik ben trouwens secretaresse, had ik nog niet verteld hoor ;) Maar ik vind er niets aan dus ik wil graag verpleegster worden. Maar mocht ik eerder zwanger worden dan vind ik het ook prima om gewoon secretaresse te blijven, dan blijf ik max 3 dagen werken en dat is wel vol te houden haha. Dan doe ik de verzorgende richting gewoon op langer termijn.Jaja helemaal over nagedacht!!

Ik heb net gehoord dat mijn vriendin een jongentje krijgt. (20 weken echto) zo leuk voor haar!!! Ik ga morgen dus even shoppen!!

Liefs

Oh leukleuk. Dat ze dat al aan je verteld heeft, lief hoor om zo te delen. Lekker shoppen morgen. Hopelijk  hebben jullie mooi weer. Geniet er maar lekker van.

Ik was net ff All You Need is Love aan het kijken, kon het nog net droog houden, hihih. Komt omdat ik hier aan het lezen was denk ik, dus er niet helemaal in zat, hihih.

Ik zat me net te bedenken dat ik morgen lekker rustig aan wil doen en probeern uit te slapen. Maar bedenk me net dat ik afspraak heb bij de garage bouwer. Maar heb gezegd eind van de ochtend/ begin van de middag dus dat scheeld weer. Verder paar boodschapjes en de was. Voel me echt huisvrouwtje af en toe, hihih.

Ben nu Singing Bee aan het kijken met Gordon, die heeft me toch een paar botte opmerkingen daar. Maar het domme is dat het ook lachen is, haha.

Liefs Nathalie

hi allemaal, hier een luie boeffie haha... ik lig gewoon al vanaf 6 uur te lummelen, heerlijk hoor, net even een maaltijdje andijvie naar binnen gewerkt, moet natuurlijk wel fatsoenlijk eten he...
Hey zazoutje, ik geef trouwens les aan de secretaresse's in opleiding... toevallig he... maar goed je zal wel nooit les van mij hebben gehad.. want ik werk er nog maar kort.
En verder.... is er weinig nieuws aan de horizon... Ik ga lekker bij mijn broer eten morgen, altijd leuk, en maar weer eens wat spullen in verhuisdozen pakken... elke dag een doos, scheelt weer een hoop werk.

doei doei!

Haha Boeffie, ik ben nog bezig met mn secretaresseopleiding!!! Engels zit er gelukkig wel op hoor :) Ik zit in Apeldoorn op school dus ik denk dat ik je niet ken? Waarschijnlijk geef je les in Deventer, gokje hoor.!

Zo ik ga even Hollands got talent verder kijken, doeiiiii liefs Mij

Hier ook lekker op de bank hoor, hihih. Heb hele tijd zitten kletsen met een vriendin bij wie ik in revalidatie centrum heb gelegen. Ze is nu 3,5 maand zwanger en weet nog niet van onze plannen, hihih. Maar tis wel moeilijk om niks te zeggen hoor. Helemaal als je zo over dingen kletst enzo.

Ga nu weer verder met tv kijken, eerst maar eens ff kijken hoe het met mijn mannetje boven is.

Liefs nathalie

Jeetje ik ben vier weken zwanger! Ik sta helemaal perplex. Twee zwangerschapstesten wezen vorige week niks uit. Vandaag een bloedtest laten doen en het is al raak...
Ik was al een half jaar geleden gestopt met de pil terwijl we in maart pas begonnen zijn met echt proberen.

haaai meiden, nou nog niks te zien hoor.. maar voordat ik mezelf blijmaak, we wachten rustig af. Ik heb wel onbenullig veel last van mijn borsten, dat lijkt de afgelopen week met de dag meer te zijn geworden. Echt suoper lastig, heb ik nu ongi-verschijnselen of is t dan toch raak? Lijkt me gewoon te sterk, na 1 keer... nou ja... we zullen zien...

Ga voor de zekerheid mijn NOD nog maar een keer uitrekenen....

doieiii

Terug
Bovenaan