Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

hoi meid, nou aangezien ik vandaag ongi moet worden en de dag nog niet om is... ga ik gewoon vanuit nog steeds ongesteld te moeten worden. Ik heb wel net zorgvuldig zitten terugtellen, en mijn cyclus is wel heeel regelmatig, netjes 28 dagen elke keer... dus tja... als ik morgen niet ongesteld ben, test ik denk ik Maandag wel...

maar ja van de week was ik weer veel te snel met zo'n test haha...

toedelssss

Boeffie

Hey meiden,

hier ook weer een berichtje van mij. Wat een lekker weertje vandaag.
Hier hebben wij de hele ochtend en middag in de tuin gewerkt. Ik ben echt doodmoe nu.

Spannend boeffieboh....laat het ons wel weten he.... Wie weet ben je onze eerste!!!!
Trouwens als je al 1 dag overtijd bent kun je al positief testen he.....(ik ben niet nieuwschierig hoor)

Hier verder weinig nieuws....Vanavond gaan we het ons lekker gezellig maken...als het goed is, is namelijk vandaag of morgen mijn eisprong....
De toastjes en de wijn staan al klaar!!!!!!

Nathalie hoe is het verder bij jou????? Heb je er al een beetje een beter gevoel bij nu je denkt dat hij iets aan het plannen/maken/doen is?

Ik ben trouwens benieuwd of ik mijn eisprong weer net zo goed voel als de vorige keer....

Ik ga maar weer eens tv kijken

Kuzzz

Oja vergeet deze niet:
Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08 Spannend!!!!

Hey Meiden hier was ik weer ffies. Was met mijn mannetje ff iets wezen ophalen in Groningen voor zijn auto. En daarna ff boodschapjes gedaan. Nu lekker weer thuis, maar best wel moe.

Dine25 GEFELICITEERD meis, wat ontzettend fijn dat het toch raak is. Dus in 1 ronde raak voor 1e kindje? Spannend allemaal zeg. Geniet er lekker van. Heel veel geluk met je toekomstige gezinnetje. Hopelijk gaat alles goed. Wens je fijne zwangerschap. Heb je al uitgerekend wanneer je uitgeteld bent, hihi?

Boeffieee ook zo spanned meis. Wie weet kunnen we hier eindelijk met glittertjes strooien, hihih. We blijven voor je duimen meis. Hou ons op de hoogte.

Het is idd heerlijk weer! Ik weet ff niet meer wat ik jullie nog meer wou vertellen, hihih. Zit hier echt met kleine oogjes op de bank. Wens jullie allemaal nog fijne dag en tot later!

Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart
Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08 Spannend!!!!

De zwangere Maartstoppers  onder ons  ******Glittersss******

ha meiden, nou nog niks te zien hoor... hmmm... ik   blijf ook maar naar de wc rennen haha. Eigelijk wil ik vanavond wel testen, maar stel dat ik dan weer n iks zie.... dat lijkt me gewoon shit. Dus ik wacht het vanacht nog af en dan test ik morgen wel. Vooralsnog.... spannend dus...............

Hey ongeduldig wijfie wacht nou maar gewoon tot morgen ochtend. Dalijk word je alleen maar meer teleurgesteld. En de kans is er dat er nog niet genoeg hormonen in je urine zitten. Dus klets maar gewoon lekker van je af. Of kijk een grappige film. Doe ik ook. Three man and a baby op net 5. Echt leuk! Heb je ff wat afleiding ook al is er wel een baby bij, hihih. Maar die zien wij toch overal, dus dat maakt niet uit, hihi.

Liefs Nathalie

Duim voor je meis! Antionette in kluskippies topic is al 10 dagen overtijd en vandaag nog steeds negatief getest, pfff. Dat is helemaal onduidelijkheid. Hopelijk test jij morgen positief! Dan kan je ons weer tips geven, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan