Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Yippie mijn nieuwe bannertje. Deze is teministe niet in de war en telt hopelijk door dat ik overtijd bent als de rd-tjes teministe niet komen opdagen. Nu kan ik rustig gaan slapen, hihih.   Weltrusten Kluskippies van me. Sorry dat ik het topic beetje heb volkletst, hihih Zo komen we wel zo bij de 700

Nachtknufff, Nathalie

Oeps dit is niet kluskippies forum. Ik ben kom er ook al mee in de war MamaJM, hihih
Tis al laat mag ik dat als excuus gebruiken, hihih? Nu ga ik echt! Liefs Nathalie

Hey Meiden, vandaag is mijn NOD gelukkig nog geen rd-tjes, maar vanmorgen heel stuk slijm (sorry voor de details) vind het maar vreemd. Toen ik vanmorgen in bed lag had ik ineens buikpijn. En nu nog met vlagen van die vage krampjes. Stuk slijm was best groot, verder niks geen slijm, dus dat vind ik vreemd.

Ik zie wel wat er gebeurd vandaag en de komende dagen. Liefs Nathalie

helluew ladies,

mag ik me bij jullie voegen??

Ik zit nu in ronde 2 voor ons eerste kindje. Ben 27 jaar, sinds begin dit jaar getrouwd en we willen nu heel graag beginnen aan ons wondertje. De eerste ronde hebben we het nog met rubbers gedaan aangezien we een erfelijkheidsonderzoek hebben afgewacht, en nu  gaan we er voor!!! JEUH!!! ben net afgelopen week ongi geweest, mooi een cyclus van 26 dagen, en we gaan vandaag es klussen.

X Starbelly

Terug
Bovenaan