Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hey Starbelly, natuurlijk mag je je bij ons voegen. Wanneer is je NOD meis dan kan ik je ff in ons lijstje zetten. Erfelijksonderzoek, mag ik vragen hoe dat precies in zijn werking ging en hoelang het duurt voordat jullie uitslag hadden. En waar werd je zoal op getest? Hebben jullie zelf iets of komt er in de familie iets voor? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid hoor, maar ik heb zelf beperkingen vandaar dat het me erg interesseerd. De uitslag was allemaal goed?

Hoop van je te horen. Veel klets en leesplezier hier.

Liefs Nathalie

Haha die Nathalie... helemaal in de war..ik ben gelukkig niet meer de enige hihi.. Sterkte met je buikpijn/krampjes...lijkt mij dat de rd'tjes erdoor komen bij je..maar hoop natuurlijk van niet....

En starbelly welkom hoor! gezellig meekletsen...

Ik moet het goed in de gaten houden in welke topic ik klets anders komen er weer misverstanden hihi...
Nu ben ik bij de maartstoppers he....hihi?!!
Nou hier verders niet heel veel nieuws.. lekker zo nu en dan aant klussen en maar hopen dat een zaadcelletje sterk genoeg is he....!
iedereen succes, hele fijne avond en totgauw maar weer....
Liefs mij

Nou van mij mogen die rode duiveltjes komen, of zwanger of duidelijkheid, geen eindeloos gewacht en dagen buikpijn! Tis denk ik al met al gewoon ff. Heb mijn middagje niet, laten we het daarop houden. Dit is niet de buikkrampen die ik heb als ik ongi word, want als ik dat voel, dan is het maar ff en zie ik ook al bloed en vandaag nog helemaal niks gelukkig. Dus we wachten maar netjes af en niet zo mopperen, hihih.

Fijne avond dames. Liefs Nathalie

hallo meiden,

ik ben nieuw hier. Ik ben aan de 2e ronde van mijn 1e kindje. Mijn NOD dag is 22 april, maar ik denk dat dat geen NOD dag wordt
Ben maandag en dinsdag zo ontzettend sjago geweest. Mijn borsten doen al sinds 2 weken enorm veel pijn en mijn buik borrelt ook de hele tijd.
Had tijdens mijn mirena tijd ook al veel last van PMS, maar was weer vergeten dat zonder het spiraaltje het altijd 20x erger is. Ahhhh... Mijn man heeft wat te verduren met me.
Dus we gaan weer op voor de 3e ronde.

Groetjes, estherx1975

Esther welkom hier. Geen bloed geeft moed meis. Wacht gewoon je nod af. Vandaag is mijn nod en de hele dag al buikpijn, maar nog geen bloed in aantocht. Dit is onze 2e ronde voor ons 1e kindje.

Spannend allemaal hè. Wil je ook op ons nodlijsje? Mag ik dan je leeftijd weten? Wat doe je zoal in dagelijks leventje? Getrouwd? Jeetje ikke weer met mijn vragen vuurtje, hihih.

Hopelijk word dit een vruchtbare tijd voor ons allemaal!

Gr. Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Cory, 26 jaar                          1e ronde - 1e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar          1e ronde - 1e kindje           10-05-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

hai Nathalie,

Thanks for the welcome! Natuurlijk mag je mijn leeftijd weten, ik ben 32. Geloof dat ik dan de oudste ben. Ik ben vorig jaar oktober getrouwd.

Had nooit echt rammelende eierstokken en altijd druk bezig geweest met carriere te maken. Maar begon op een gegeven moment toch de kleintjes van mijn vriendinnen erg leuk en schattig te vinden. Denk dat mijn hormonen wat later op gang kwamen.
We wachten volgende week maar weer af....

gr,

Esther

Wat gezellig allemaal nieuwe!!!  Zo hebben we wel 2 keer in de week iemand met een NOD!
Yes op het wachtbankje!! Dank je wel Nathalie. Wanneer ga je nou eens testen??? Of ben je bang voor een teleurstelling. Je hebt toch wel veel symptomen en ze houden ook niet op dus misschien..... I hope so!
Hier weer niets aan de hand, geen kwaaltjes... En ik wil zooooooooooo graag pijnlijke borsten haha!!!
Meiden van het weekend laat ik wat meer van me horen, ben nu verschrikkelijk druk met werk en school. Heb woensdag examen bah!!

liefs

Terug
Bovenaan