Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Het wordt nu wel spannend he Nathalie? Ik blijf hard duimen  
Enne welkom Starbelly en Esther!
De erge buikpijn van de afgelopen 3 dagen was vanochtend als sneeuw voor de zon verdwenen! Geen krampje meer te voelen! Huh? Nou zei een vriendin van me dat het wel eens zou kunnen zijn dat dat m'n eisprong is geweest . Pfff.... snap er niets meer van. Als dat zo is, dan wordt het niets deze ronde, want de afgelopen dagen hebben we niet geklust. Nouja, afwachten maar; dat is echt het enige wat we kunnen doen. Maarja, ik ben daar ZO slecht in .....

Ik ben trouwens van 27 april t/m 2 mei op vakantie, dus dan ben ik even niet hier te vinden. Ik ga de 26e de test doen (als ik dan nog niet ongesteld ben geworden) en dan zal ik hier natuurlijk nog wel even snel de uitslag melden; of .

Zazoutje, voor jou wordt het nu ook heel spannend. Het zou zo gaaf zijn als onder dat laatste kopje straks ook meer namen staan....

groetjes,
Kipling

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Esther, 32 jaar                    2e ronde - 1e kindje           22-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Cory, 26 jaar                          1e ronde - 1e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar          1e ronde - 1e kindje           10-05-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

Hahha zazoutje, nou als we dalijk pijnlijke borsten hebben willen we ze niet meer hoor. Ik wou ook graag wat voelen. Nou heb sinds zondag dat vage gevoel in mijn buik, dat was nog wel te doen, maar vandaag de hele dag al buikpijn en moet zeggen dat dat toch minder voelt hoor. Ik heb mijn broek al open geknoopt, vind die druk op mijn buik niet fijn. Ben benieuwd  of en wanneer die rd-tjes komen.  Kan me namelijk niet voorstellen dat ik zwanger mocht zijn.

Esther jou NOD is al best wel snel en leeftijd maakt hier helemaal niks uit hoor.  En heb je carriere gemaakt? Waarin?  

Tis wel spannend allemaal hè meiden.  Wie houd Boeffie gezelschap  onderaan ons lijstje, ze zit daar zo alleen, hihi.  Er komen steeds meer meiden gezellig met ons mee kletsen. Hopelijk  word dit steeds meer een vruchtbare topic.

Liefs Nathalie

Oh trouwens Zazoutje, ik heb vandaag mijn NOD met een cyclus van 22 dagen. Dus ik ga nog niet testen meis. Ik hou mezelf en jullie nog wel ff in spanning, want verwacht een deze dagen wel rd-tjes. Als ik dag 28 nog ongi ben ga ik misschien wel testen (zeg ik nu, hihih) Maar dat duurt dus nog 6 dagen (kweet niet of ik zo lang kan wachten hoor, hihih) Jeetj lekker dubbel berichtje, ik verwacht rd-tjes, maar hoop toch ook wel stiekum, hihih

Liefs Nathalie

Wie wil mijn pijnlijke borsten overnemen?? haha!! Wat is dat niet leuk zeg. Moet zelfs met sporten mijn borsten vasthouden en zoveel heb ik nu ook weer niet.

Ik hoop dat je niet ongi wordt Nathalie, maar vaak voel je het zelf wel aan. Ik baalde vorige keer ook zo erg. Maar ja, toen waren we voor de 1e keer bezig. Ik heb ook veel te weinig geduld, ik wil alles graag snel en het liefste nog gisteren. Zo werkt het niet met zwanger worden, grrr....
Hebben jullie ook zo'n last van je maandstonden? Ik vind het echt het minst leuke van vrouw-zijn. Mannen kunnen zich er totaal geen voorstelling van maken. "Kan je je er niet overheen zetten" ??? Geen slimme opmerking als ik ongi moet worden.
Vooral die week ervoor ben ik echt op oorlogspad, jank om elke film, zelfs om Bambi. Dan vlak voordat je ongi moet worden zwel je op als een Michellinpoppetje. Maar goed het is voor een goed doel.

Ben sinds 9 april werkeloos, het bedrijf waar ik werkte is ermee gestopt. Had bijna een andere baan, maar aangezien ik  zwanger wil  worden en daarna minder wil gaan werken hebben ze met niet aangenomen. Beetje jammer.  Ga nu iets voor mezelf beginnen. Moet  alleen nog even bedenken in wat, haha!

Nou fijne avond! En Nathalie, veel succes!

gr,

Esther

Oh zazoutje dit is je kans. Esther heeft pijnlijke borste in de aanbieding, hihih.

Oh jeetje volgens mij ben je hier niet de enige die werkloos is of word omdat contract niet verlengd word. In de topic Kluskippies weten we er ook alles van.

Wat voor werk deed je en wat zou je graag willen doen?

Ik weet niet wat ik moet voelen op dit moment, afwachten is het enige wat ik kan doen denk ik. Het liefst wil ik ook NU zwanger zijn, maar ja zo werkt het idd niet. En mocht het waar zijn over een tijdje, lijkt het me allemaal zo onwerkelijk, hihih.

Liefs Nathalie

YEEEEEEEEEEH GIVE IT TO ME BABY, hahahaha!! Ik ben elke keer aan het voelen of ze al steviger worden ofzo, wat debiel ook!!
Ja Nathalie ik wist wel dat je cyclus 22 dagen was maar ik ben nou wel heeeeeel nieuwsgierig naar jou! en nog eens 6 dagen wachten.... pffffff begrijjpelijk als je dat niet volhoudt!!

Nou esther geeeeeeef ze dan, ik voel NOG niets!!!  Balen zeg dat je nu werkloos bent maar als je zelf maar optimistisch blijft dan komt het vast wel goed. En voor jezelf beginnen is natuurlijk ook een super idee. Hoop wel dat je snel een idee hebt haha!
Ik heb nog geen vast contract dus dat is wel super balen, die krijg ik wel zeker weten in september maar als ik zwanger ben... Nee dat denk ik niet!! Ik doe nu gewoon 2000% mn best en hoop onmisbaar te worden haha. Anders maar ff een uitkering ofzo en dan weer snel op zoek naar een baan. Ik zal toch minimaal 3 dagen per week moeten blijven werken als we nog leuke dingen willen doen en kopen.
Ik heb trouwens ook een week van te voren last van mijn ongesteldheid, ik wordt ook altijd heel opgefokt om de meest kleine dingen. Ik kan uit het niets echt heeeeeel kwaad worden, vooral op mijn lieve vriend. Dus heeel herkenbaar wat je schrijf haha. En als zo een bui over is, dan voel ik me echt schuldig. Bah die stomme RD's.

Ik ga toch ff die boeken weer in, moet wel even slagen. Anders blijf ik weer een avond hangen hier hihi.

Over welke boeken heb je het Zazoutje? Ohh nee dat lees je natuurlijk niet meer, want je wilt immers hier niet meer hangen (wat denken jullie meiden zal ze het redden? hihih)
Jullie zullen nog tijdje geduld moetn hebben, want probeer zolang mogelijk uit te stellen om te testen. En wie weet is het niet eens nodig omdat de rd-tjes zich al melden.

Hoeveel uren wou je trouwens gaan werken Esther? En Bambi is ook wel erg zielig hoor, hihih. Zwanger of niet, dat maakt niet uit.

En boeffie heb jij al over na gedacht hoe je dat wil doen met je werk? Hoeveel uren je wilt gaan werken dalijk met een kleine enzo?

Hoe is het met de rest van de meiden?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan