HIII MEIDEN... HIER UW SUPERSPEEDY BOEFFIE
Nieuwe meiden, welkom, leuk dat jullie mee kletsen... jah ik ben dus die muts die mega snel met 1 x klussen zwanger is geraakt in ronde 1. Ik heb adhd, wat in de regel betekend dat ik heel snel ben in alles, nou dat blijkt ...
Goed meiden om jullie even een beetje up to date te houden. Hoewel ik er vanochtend aan ben ontkomen, hing ik gisteren meteen bij het opstaan boven het toilet, maar echt verder weinig last, beetje licht misselijk, that's it. Ik eet nu gewoon de hele tijd een beetje, en lichte dingen als mandarijntjes en appels (vriendlief had even inkopen gedaan). Maar wat een honger heb ik zeg..pffff ik houd het maar bij vetvrije dingetjes, anders ben ik nog voor mijn derde maand al 12 kilo zwaarder haha...
Verder zijn mijn borsten minder pijnlijk maar wel goed gegroeid.Mijn moeder was er gisteren en die bracht ieniemienie sokjes mee haha. Ik had zelf bij de Hema neutrale schoentjes gekocht haha, vond mijn vriend leukkkk.
Ik zit nu ook te denken hoe ik dat met werk enzo wil doen. In ieder geval, krijg ik eind mei te horen of ik een nieuw contract krijg.In principe zijn de vooruitzichten goed, in het onderwijs zijn ze wel aan zwangeren gewend. Maar goed, dat wachten we dus maar af... Ik wil maximaal 2 dagen werken als de baby er is. Simpele reden is, dat ik en mijn vriend vinden dat je kiest voor een kind en dat we dus dan ook echt zelf voor ons kind zorgen, niks ten nadele van andere mams die t anders doen... wij kunnen het ons financieel ook permiteren.
Ik ga vandaag me inschrijven bij een kinderopvang in mijn nieuwe woonplaats. Moet je allemaal nu gaan regelen haha, hoezo vroeg?
De verloskundige heeft gebeld, half mei eerste echo, spannend....!
Verder weinig nieuws, oh ja ZWANGER EN HOOIKOORST IS EEN RAMP ik heb mijn linkeroog helemaal dicht zitten, en nies me een ongeluk want ik mag niks innemen... getver... nou jah, ik klaag verder niet, deuren dicht en binnen blijven maar...
Nathalie... ik hoop dat je toch zwanger bent.. anders hang ik zo in mij uppie onderaan...
liefs Boeffie