Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hi Meiden,

Zo, eerste ongi zonder pil zit erop, nu maar eens even goed aan de klus!
Klopt het nou dat het het beste is om om de dag te vrijen? Wij doen het namelijk bijna dagelijks (ook al voor het zwanger worden) maar ik heb gelezen dat dat niet goed zou zijn, weten jullie daar iets van?

Nathalie, ben zooooo benieuwd! Het klinkt alsof je zwanger bent!
Hoop dat we allemaal heel snel onder aan het lijstje staan bij boeffie!

Fijn weekend alvast

HIII MEIDEN... HIER UW SUPERSPEEDY BOEFFIE

Nieuwe meiden, welkom, leuk dat jullie mee kletsen... jah ik ben dus die muts die mega snel met 1 x klussen zwanger is geraakt in ronde 1. Ik heb adhd, wat in de regel betekend dat ik heel snel ben in alles, nou dat blijkt ... :)

Goed meiden om jullie even een beetje up to date te houden. Hoewel ik er vanochtend aan ben ontkomen, hing ik gisteren meteen bij het opstaan boven het toilet, maar echt verder weinig last, beetje licht misselijk, that's it. Ik eet nu gewoon de hele tijd een beetje, en lichte dingen als mandarijntjes en appels (vriendlief had even inkopen gedaan). Maar wat een honger heb ik zeg..pffff ik houd het maar bij vetvrije dingetjes, anders ben ik nog voor mijn derde maand al 12 kilo zwaarder haha...

Verder zijn mijn   borsten minder pijnlijk maar wel goed gegroeid.Mijn moeder was er gisteren en die bracht ieniemienie sokjes mee haha. Ik had zelf bij de Hema neutrale schoentjes gekocht haha, vond mijn   vriend leukkkk.

Ik zit nu ook te denken hoe ik dat met werk enzo wil doen. In   ieder geval, krijg ik eind mei te horen of ik een nieuw contract krijg.In principe zijn de vooruitzichten goed, in het onderwijs zijn ze wel aan zwangeren gewend. Maar goed, dat wachten we dus maar af... Ik wil maximaal 2 dagen werken als de baby er is. Simpele reden is, dat ik en mijn vriend vinden dat je kiest voor een kind en dat we dus dan ook echt zelf voor ons kind zorgen, niks ten nadele van andere mams die t anders doen... wij kunnen het ons financieel ook permiteren.

Ik ga vandaag me inschrijven bij een kinderopvang in mijn nieuwe woonplaats. Moet je allemaal nu gaan regelen haha, hoezo vroeg?

De verloskundige heeft gebeld,   half mei eerste echo, spannend....!

Verder weinig nieuws, oh ja ZWANGER EN HOOIKOORST IS EEN RAMP ik heb mijn linkeroog helemaal dicht zitten, en nies me een ongeluk want ik mag niks innemen... getver... nou jah, ik klaag verder niet, deuren dicht en binnen blijven maar...

Nathalie... ik hoop dat je toch zwanger bent.. anders hang ik zo in mij   uppie onderaan...

liefs Boeffie

Goedemorgen Meiden, kijk mijn bannertje, leukleuk, hihih! He verdorie ik heb best wel een rustig karakter, al kan ik hier wel soms ontzettend ratelen. Dus ik moet maar drukker worden, dan word ik vast snel zwanger, hhahah Boefie wat een theorie.

Miss Dovie spannend zeg, rd-tjes zijn de deur uit? Hoelang zijn jij en je vriend samen? Jeetje nog elke dag sex, nou dat redden wij niet meer hoor, hihi. Klinkt wel oud stel zo zeg, pfff. Zijn in mei 3 jaar samen, hihih. Het is idd verstandig om de dag te klussen of als er eens nog een dag tussen zit maakt ook niet uit, want de zaadcelleltjes zijn ongeveer 2 à 3 dagen ''houdbaar'' die zitten dan gewoon net als zazoutje en ik op een wachtbankje, totdat ze mogen toeslaan rond je eisprong. In de periode van  je is dagelijs klussen geen ramp. Maar de kwaliteit van het zaad gaat achteruit als je dagelijks klust. En als je je vriend gewoon ff in spanning laat, is de dag erna het misschien wel veelll fijner.

Had je een toets vandaag Zazoutje? Ik ben alweer vergeten welke opleiding je doet. Boeffie doet toch iets met Engels en geeft les. Pff moet ook zoveel onthouden hier, hihih.

Meiden ik heb me vandaag gewogen. Ben gegroeid, zei ik toch! Maar vind het wel gek dat het niet echt bij mijn gezicht of middel is, maar juist mijn buik. Gelukkig minder buikpijn dan gisteren, maar voel het nog steeds wel raar in mijn buik. Zal wel gewoon met ongi te maken hebben hou ik mezelf voor. Ik hou jullie op de hoogte. Voorlopig nog geen rd-tjes die zich melden hier.

Liefs Nathalie

Bij de topic kluskippies zijn we inmiddels met zijn 5en overtijd.
Twee dames al vanaf 9/10 april en nog met zijn drieën maar 1 dagje
Tis wel spannend allemaal hoor. Zou ik er teveel mee bezig zijn?
Mijn vriend weet nu dat ik ongi moet worden. Vanmorgen gaf hij mij een stevige knuffel, maar dat deed gewoon zeer aan mijn buik. Gisteren die erge buikpijn de hele dag, toen gaf ie lief kusje erop. Eigenlijk denk ik dat het helemaal niet waar kan zijn, maar waarom voel ik me dan zo raar? Het enige wat ik kan is afwachten.

Liefs Nathalie

Haha, ja we houden ervan hihi
Mijn vriend en ik zijn 1.5 jaar samen en gaan 10 oktober dit jaar trouwen!
Zou wel heel leuk zijn natuurlijk als we straks met z'n drietjes gaan trouwen. heb een hele mooie jurk met een brede hoepel zodat het eventuele kleintje er straks gewoon bijpast hihi

Vrijdag 7 maart gestopt met de pil, toen ongi geworden en nu zijn de rd-tjes net weg na mijn eerste "natuurlijke" ongi. Die kwam ook best snel. na 32 dagen
Ben ik nu aan ronde 1 of aan ronde 2 bezig dan? We zijn meteen na het stoppen met de pil begonnen.

groetjes

enne, nathalie, het klinkt echt alsof je zwanger bent!! Wanneer ga je testen??

Heeeej hier was ik nog ff....  boefieboh wat een wowiewowie nieuws!! gewoon hoepsa in 1x zwanger..! hartstikke gefeliciteerd hoor!! gaan genieten he.. sterkte als je misschien misselijk gaat worden ofzo..al die kwaaltjes...maar misschien heb je wel gewoon nergens last van en kan je enorm gaan genieten!!! Leuk hoor!! blijf vooral hier lekker mee kletsen he, wil weten hoe het met je gaat....spannend?? allemaal voort eerst?? gewoon over je heen laten komen hoor meis!!

En Nathalie..hoe ist met jou?? zit daar maar braaf op dat w8bankje met alle anderen in onzekerheid? vervelend hoor!!
Sterkte iedereen en hou me op de hoogte ....
Klusze...ik ga van het weer genieten!!
Liefs mij, fijne middag verders....

he nathalie spannend hoor! waneer ga je testen
maar heb je wel een eisprong gehad als je maar cyclus hebt van 22 dagen, volgens mij heb ik ergens gelezen dat het eitje dan niet genoeg tijd heeft om te rijpen? ofzo kan het ook mis hebben hoor, wil  je niet ongerust maken, hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent.

leuk weer een paar nieuwe meiden erbij, gezellig zo met zn alle,
ik vind het wel lang duren hoor het wachten tot je nod, en kijk elke dag al of ik geen rd-tjes heb wel ik pas de 24e mijn NOD heb, heb wel veel last van mn buik en darmen???
ook af en toe iets misselijk en moe, maar we wachten rustig af,
meiden succes met klussen en afwachten hihi
groetjes cory

Terug
Bovenaan