Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Misschien heb ik inderdaad deze maand ook helemaal geen eisprong gehad... Net van de pil af natuurlijk.... Heb zitten lezen over ovulatietesten. Werken jullie daarmee? Lijkt me wel wat om dat dan volgende ronde eens te gaan doen. Of ben je er dan echt al teveel mee bezig? En straks blijkt uit die testen dat ik geen eisprong heb ofzo, dan ga ik me misschien zorgen maken. Mmmm.... lastig. Nouja, eerst maar even afwachten OF en WANNEER de rd'tjes (zo heet dat hier toch?) komen....
groetjes,
Kipling

Hey mama's in spe,

Ik kijk echt iedere dag op het forum, maar ben vaak te lui om te reageren.
Ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, maar ik zit onder de puistjes ( en niet alleen op mijn hoofd), ben 5kg bij gekomen, ben iedere dag ontzettend moe en ga zo maar door. Kwa gedrag ben ik ook flink veranderd. Ben wat sneller op mijn teendjes getrapt en mijn stemmingen veranderen om de minuut.
Ik dacht echt dat ik misschien toch zwanger zou zijn ondanks dat ik ongi was geworden, maar ik had op het forum gelezen over ongi worden en toch zwanger zijn. Dacht dat ik die pech zou hebben, maar gelukkig/helaas niet. Ik heb vanmiddag toch nog maar even een testje gedaan voor de zekerheid, had die toch nog in huis. Deze was, zoals verwacht, negatief.
In het begin schrok ik me dood: EEN STREEP!!!!!!!!! maar dat was het controle streepje............Je wilt niet weten wat er door me heen ging.
Ook op dit moment zie ik het allemaal weer ff duister in....ben moe en heb geen zin om straks de nachtdienst in te gaan. Wil het liefste in mijn bedje gaan liggen met een zak chips of met chocolade.....maar jah dan die 5 kg weer he....

Hey nathalie; wil je mij een plezier doen????????

GA TESTEN!!!!!!!!!! Laat me alsjeblieft wat goed nieuws horen....Ik kan het echt gebruiken.

Aan alle nieuwe mama's in spe: WELKOM!!!!!!!!!

Ik ga maar weer ff verder balen.....

Dikke kus mama22

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Esther, 32 jaar                    2e ronde - 1e kindje           22-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Cory, 26 jaar                          1e ronde - 1e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar          1e ronde - 1e kindje           10-05-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Hey meiden,

mama22 ik denk dat het stoppen met de pil ook wel de nodige bijwerkingen heeft, zoals aankomen enzo. Ik heb vrijwel geen fysieke klachten gehad alleen ook heel erg snel aangebrand. Ja en een dikke puist op mn rug. (ja vies i know) en zeeeeer dat die doet. Nu had ik vandaag toch voor het eerst zo een verschrikkelijke steken in mn onderbuik, echt niet normaal zo een zeer dat deed. Misschien omdat ik net met de pil ben gestopt?? Ik weet het niet maar het was wel heeeel erg vreemd!!
Je hebt trouwens wel vroeg getest haha maar ja als je zo graag wilt dan doe je dat gewoon!!
Ik ben ook verschrikkelijk nieuwsgierig naar Nathalie, meis wordt zwanger AUB!!!

Pfff ik hoop echt dat ik maandag of zwanger ben of ongesteld wordt. Ik wil echt geen lange cyclus.

Zo nu ga ik even de rest bijlezen

Ciao

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Cory, 26 jaar                          1e ronde - 1e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar          1e ronde - 1e kindje           10-05-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Esther, 32 jaar                    2e ronde - 1e kindje           22-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

Hahha meiden wat zit ik hier om jullie te lachen zeg. Maar sorry ik ga nog niet testen. Ik ben er eigenlijk helemaal nog niet zo mee bezig dat ik de drang heb van ohh ik moet nu testen. Maar als jullie zo doordrammen heb ik dalijk die drang wel. Oh nu snap ik het, dat is het doel natuurlijk. Maar dalijk is het negatief en dan? Nee nee meiden ik wacht nog netjes ff.

Mijn eerste ronde was 22 dagen, het kan idd zijn dat ik toen geen eisprong heb gehad. Ook en voelde ik rond die tijd wel steken in mijn buik. Maar het kan ook zijn dat het zaadje en eitje niet genoeg tijd hebben gehad om te rijpen, dus daarom ongi ben geworden de volgende keer. Met het uitrekenen van mijn NOD ben ik uitgegaan van 22 dagen, maar wil niet zeggen dat die nu ook 22 dagen is hè. Het kan ook 26 zijn of 28 of misschien wel veel langer (hoop het echt niet!!!) Dus daarom wil ik ook nog een paar dagen wachten met testen. Ik heb nu steeds in gedachten dat ik wil wachten tot dag 28. Dus dat is nog 5 dagen wachten dames. Ik heb geen gevoelige borsten en als ik hier en daar een beetje lees is dat wel een beetje een super symptoom dat je zwanger bent (hoeft natuurlijk niet)

Ik zal ff voor miss Dovie een aantal dingen uitrekenen, was ik begin van de avond mee bezig, maar toen was mijn test weg. Kom zo dus nog ff terug te posten.

Meiden fijne avond en tot later!

Liefs Nathalie

Ik denk ff met je mee Miss Dovie. Ff wat feitjes  op een rij
-  7 maart zijn jullie gestopt met de pil en toen werd je na 32 dagen ongi?
- Maar toen hebben jullie wel geklust zonder condoom?
- Dus datt houd in dat dat ronde 1 was
- 8 april werd je dus ongi? tot???
Nu kun je uitgaan van aan nieuwe cyclus van 32, maar het kan deze maand ook 30 of zelfs 28 ofzo zijn. Maar dat houd in dat je dus op verschillende tijden je eisprong kan hebben

Bij cyclus van 28: 22 april eisprong - 6 mei NOD
Bij cyclus van 30: 24 april eisprong - 8 mei NOD
Bij cyclus van 32: 26 april eisprong - 10 mei je nieuwe NOD

Het is dus nog een beetje afwachten hoe nu je cyclus is. Ik had 1e ronde maar 22 dagen. Bij 2e ronde heb ik gewoon die 22 dagen aangehouden voor mijn nieuwe NOD in ons lijstje, maar het kan ook best 28 dagen zijn nu. Als je dus nu weet hoelang je cyclus is in ronde 2, tel je die 2 bij elkaar op en dan delen. En dat zou ik voor eventueel ronde 3 nemen. Maar tis natuurlijk te hopen dat ronde 3 niet eens komt, hihih.

Hopelijk heb ik hier je vragen een beetje mee beantwoord. Ik ben ook maar een leek hoor. Voor mij is dat ook allemaal nieuw.

Liefs Nathalie

Hi Kipling, ff over je vraag betrefd ovatietesten. Zelf werk ik daar (nog) niet mee. Ook niet temperaturen enzo. Ik denk dat ik er dan teveel mee bezig zou zijn, omdat je immers elke dag moet testen en het in de gaten moet houden. En dan zeker een verplicht nummertje omdat je denkt ohhh nu moet het. Mocht het bij ons een aantal maanden duren ga ik het misschien wel eens proberen. Maar hoop dat het niet nodig is. In de topic kluskippies heeft Essel een ronde gedaan. Maar bij haar werkte het helemaal niet. En dan ga je je misschien zorgen maken enzo, terwijl het ook gewoon aan die test kan liggen. Maar denk ook wel dat het een hulpmiddel kan zijn. Want je hoord er wel meer over hier.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan