Hey mama's in spe,
Ik kijk echt iedere dag op het forum, maar ben vaak te lui om te reageren.
Ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, maar ik zit onder de puistjes ( en niet alleen op mijn hoofd), ben 5kg bij gekomen, ben iedere dag ontzettend moe en ga zo maar door. Kwa gedrag ben ik ook flink veranderd. Ben wat sneller op mijn teendjes getrapt en mijn stemmingen veranderen om de minuut.
Ik dacht echt dat ik misschien toch zwanger zou zijn ondanks dat ik ongi was geworden, maar ik had op het forum gelezen over ongi worden en toch zwanger zijn. Dacht dat ik die pech zou hebben, maar gelukkig/helaas niet. Ik heb vanmiddag toch nog maar even een testje gedaan voor de zekerheid, had die toch nog in huis. Deze was, zoals verwacht, negatief.
In het begin schrok ik me dood: EEN STREEP!!!!!!!!! maar dat was het controle streepje............Je wilt niet weten wat er door me heen ging.
Ook op dit moment zie ik het allemaal weer ff duister in....ben moe en heb geen zin om straks de nachtdienst in te gaan. Wil het liefste in mijn bedje gaan liggen met een zak chips of met chocolade.....maar jah dan die 5 kg weer he....
Hey nathalie; wil je mij een plezier doen????????
GA TESTEN!!!!!!!!!! Laat me alsjeblieft wat goed nieuws horen....Ik kan het echt gebruiken.
Aan alle nieuwe mama's in spe: WELKOM!!!!!!!!!
Ik ga maar weer ff verder balen.....
Dikke kus mama22
Ons NOD lijstje van de meiden van Maart
Esther, 32 jaar 2e ronde - 1e kindje 22-04-08
Kipling, 29 jaar 1e ronde - 2e kindje 24-04-08
Cory, 26 jaar 1e ronde - 1e kindje 24-04-08
Mamma22, 22 jaar 2e ronde - 1e kindje 26-04-08
Angel27, 27 jaar 2e ronde - 2e kindje 29-04-08
MamaJM, 22 jaar 2e ronde - 2e kindje 05-05-08
Miss Dovie, 26 jaar 1e ronde - 1e kindje 10-05-08
Op het wachtbankje, meiden we voor jullie!
Nathalie, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje 17-04-08
Zazoutje, 25 jaar 1e ronde - 1e kindje 21-04-08
De zwangere Maartstoppers onder ons * * * ** * Glittersss******
Boeffieboh, 24 jaar 1e ronde - 1e kindje uitgeteld: 18 december 2008