Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Trouwens mama22 als het nou vannacht rustig is op je werk, kom dan maar gezellig hier kletsen. Dan geef ik je wel ff peptalk, hihih. Ik slaap toch laat de laatste nachten!

Liefs Nathalie

Hey dames,

Net wakker van mijn nachtdienst. Wat heb ik slecht geslapen zeg....we hebben 2 deuren verder nieuwe buren en die waren al om 9 uur bezig met slopen....nou volgens mij ben ik gesloopt...en dan moet ik nog 3 nachten!!!!!!

Maar goed, ik moet niet klagen. Wij hebben ook zoveel verbouwd toen wij hier kwamen wonen en zij kunnen niet ruiken dat ik nachtdienst heb gehad.

Nathalie, super dat je zo'n geduld kunt opbrengen, maar ik snap het ook wel hoor.
Ik hoop inderdaad niet dat je zo'n cyclus krijgt van 32 dagen of langer, maar het is wel altijd fijn als je weet waar je aan toe bent niet?!?!?!

Ik ga zometeen nog ff langs mijn moeder en dan weer ff slapen (denk ik).

Ik had het inderdaad fijn gevonden als ik vannacht had kunnen computeren, maar ik heb helaas geen laptop en draadloosinternet.
Nou kan ik die van mijn broertje wel lenen, maar weet niet of ik op het werk draadloze verbinding krijg.....Ik heb maar staan te strijken vannacht. Dat was ook hoog nodig.

Vanaf hoeveel dagen kom je eigenlijk op het wachtbankje????

Dikke kus en veel suc-6 voor iedereen!!!!!!!!!!

mama22

hai mama22, wat doe je eigenlijk voor werk? in de zorg?? omdat je het over nachtdiensten heb.. misschien heb je het al wel eens verteld maar ben ik het weer vergeten.. ohoh, ja sorry. zijn hier ook zoveel mama's kan niet alles van iedereen helemaal bijhouden... hihi ben niet zo goed daarin als Nathalie oa!!
Nathalie ik vind je trouwens wel lekker nuchter overkomen. zo van ik test nog niet. heel verstandig maar ook heel knap van je vind ik. maar misschien maar wel het beste he. anders van negatieve testen wordt je toch ook niet vrolijker.
Erg gezellige kletsboel hier. ik begin nu iedereen een beetje te kennen volgens mij. wie is wat en wie doet wat enzo... leuk/gezellig!!
Maar zo persoonlijk op iedereen reageren, dat lukt me nog niet. als ik het dan gelezen heb en ga reageren weet ik niet meer wie nou precies wat zei...dus doe ik het maar in het algemeen..mag ook wel toch?
Nou hier verders rustig. ik heb alleen soort beurs gevoel van onder...kennen jullie dat? als je bijv op een stoel gaat zitten of op bed plof dat je dan zo'n soort schok in je onderbuik heb, soort van binnen. ja moeilijk uit te leggen. maar ik vind het er op lijken als toen ik zwanger was en meer opt laatst liep, zo'n zwaar gevoel van onder soms. beetje gek.. misschien ben ik wel zwanger?? hihi.. Het is hier nu wel enorm KLUS tijd. dus dat doen we dan ook braaf deze week ent weekend!! haha... vind wel spannend hoor. hoop echt dat ik nu geen rd'tjes meer krijg, zou wel leuk zijn in ronde 2!!
Zoonlief wou 2 dagen amper tot niets eten, en nu gister had hij 3 keer enorm waterdunne diaree..zo sneu. hij zat er dan ook helemaal onder, dus zo hups 2x in bad gedaan. dreef aan alle kanten weg. zo goor..maarja hopelijk is hij het nu kwijt. vanochtend wel weer boterhammetje op, maar nu tussendemiddag wou hij weer niets..dus is nog niet helemaal toppiefit denk ik...klein griepje of darmpjes in de war denk ik...
Ik wil iedereen hier ff heel veel klussucces wensen voor t weekend en gewoon ook heel fijn weekend he!!
Ik kom nog wel weer ff langs hoor vandaag of morgen! gezellig hier!!
Liefs mij

hello meiden,

Wie heeft mijn pijnlijke borsten overgenomen? Heel erg bedankt! haha! Fijn dat ze niet meer zo'n pijn doen. Thanks Zazou! Voel je het nu wel?  
Mijn man maakte vanochtend onder de douche ook zo'n leuke opmerking : Hij zei, volgens mij zijn je borsten groter geworden! Ik schrok me wezenloos. Maar hij zat me maar te plagen, grrr...
Ik weet bijna wel zeker dat ik over 2 dagen rd'tjes krijg, maar er zit dan toch iets in je dat dan denkt.... misschien, misschien.

@Nathalie, vind het heel sterk en slim van je dat je nog niet gaat testen. Als het negatief zou zijn, dan komt het ook weer zo hard aan.
@mama, vind het ook lastig om op iedereen te reageren. Nathalie heeft er volgens mij een dagtaak aan! Het is dus niet persoonlijk als ik niet antwoord geef op een vraag!

Ben weer druk dit weekend, 3 verjaardagen. Phoe... best zwaar. Dus niet veel online.
Tot maandag en een fijn weekend.

liefs,

Esther

Hi Meiden, ben ik weer ffies in het kort, want heb niet echt mijn dag. Voel me ff niet zo okay. Dat heeft met allerlei dingen te maken, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.

Kom ff langs om jullie allemaal fijn weekend te wensen. Ben hier vast het weekend nog wel hoor. En wat betreft op iedereen persoonlijk reageren hoeft niet hoor meiden. Als we het maar gewoon gezellig hebben en met elkaar kunnen kletsen, dat is het belangrijkste toch. Dit is voor mij soort geheugentraining geloof ik, hihih.

Liefs Nathalie

Vervelend Nathalie, maarja iedereen heeft wel eens zn dag niet zo of als je gewoon niet zo fit bent...misschien toch de rd'tjes in aantocht..jammer maarja afwachten he...
Sterkte meis, jij ook fijn weekend... en totspreeks allemaal maar weer!!
Liefs mij

hoi meiden, hier weer even een berichtje van mij... pfeeeew zeg, ik klaag niet maar WAT BEN IK MOEHOEEE niet leuk meer. Normaal heb ik vanwege mijn adhd medicijnen weinig last van vermoeidheid, maar met het hele zwanger zijn ben ik daar mee gestopt en ben ik dus zowiezo ook sneller moe en nu helemaal, ik probeer me ertegen te verzetten maar pfeeeew elke paar uur val ik letterlijk om haha.
Schijnt nogal veel voor te komen bij net zwangeren... tja en verder heb ik nergens last van, lekker pastaatje op met groente en kaas (echt lijnen doen we niet meer he...)
Nathalie... wat rot dat je je niet tof voelt, blijf positief he meid, ben je normaal ook toch hier op t forum?
Mamajm en mama22, hebben jullie nog een leuk berichtje, ik ben nu dus weer KLAARWAKKER haha
Onze mini beeb heeft trouwens een bijnaam gekregen, namelijk mini-muppet hahah
Ik ben trouwens niet meer misselijk geweest, helemaal goed dus...

groetels boeffie... die net even heel blij door het huis rende, en gilde "zwangerrrrr"(late reactie haha...)

Terug
Bovenaan