Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hallo mama's in spe,

Gelukkig, ik ben weer wakker en ga voor een week weer mijn normale leventje leiden.

Weet je wat ik me zat te bedenken naat; waarom doe je niet een bloedtest bij de HA???
Ik las ergens wel dat je daar (op de HA) niet op zat te wachten (een gesprek of zoiets?).
Oh meis ik hoop zo voor je dat je zwanger bent.Geeft mij namelijk ook weer wat hoop.

Ook ik denk nl. dat ik gewoon de rd'tjes op bezoek krijg, want ik voel me helemaal niet anders dan anders. Vorige maand had ik voor mijn gevoel allemaal kwaaltjes, maar nu voel ik niks.
Ben ook bang dat mijn nachtdienst invloed heeft op dit gebeuren....Stel bijv. dat er een bevruchting had plaatsgevonden en deze door de nachtdienst is afgebroken omdat mijn lichaam niet meer weet wat dag en nacht is.

Ik zou eigenlijk van een kant ook liever een kantoorbaan willen, maar ik moet zeggen dat de zorg inderdaad super is om te combineren met een gezinnetje. Ik werk nu ook maar 25 uur per week en heb 1 dag in de week mijn vaste vrije dag.

Eigenlijk beetje raar he; ik werk in de zorg, heb geleerd voor het onderwijs en wil super graag werken op kantoor. hahahaha

Nog ff en dan naar mijn (oppas)KINDJES!!!!!!

Zo ga ff wat ontbijten....laterzzzz

Ff kort bericht van mij om te vertellen hoe het bij de chiropractie ging. Ik had zo gehoopt dat zij me meer kon vertellen wat er allemaal in mijn buikje gebeurd, maar helaas. De kans is aanwezig dat ik zwanger ben, ja duhh dat wist ik ook al, hihih. Ze vroeg of ik pijnlijke borsten had, maar nee die heb ik niet. Hoeft ook niet altijd zegd ze. Ik heb net eens ff bekeken en kan niet echt extreem zeggen dat mijn aders duidelijker zichtbar zijn. Chiropractie zei dat na het jaren slikken van de pil je lichaam nu zo veranderd, echt alles staat met elkaar in verbinding. De werking van je nieren, milt, lever e.d. Ik ben behoorlijk onder handen genomen. Ik las op mijn buik, toen mijn nek helemaal gekneed en geknepen werd en dingen in mijn rug anders. Toen moest overeind, maar dat lukt dus niet. Dus ik beetje op mijn zij draai, lag ik met mijn knieen op de grond, hahah. Vraag ze ook nog gaat het. Nou heb me beter gevoeld. Ze heeft me hele ruggewervel nu ingesmeerd met spul. Ben bekaf na vandaag. En de kwaaltjes heb ik nog steeds meiden.

Ik ga nu ff rustig. Ga vanavond voor ons allemaal kaarsjes aan doen en dan ga ik ff reageren op jullie lieve berichtjes hieronder.

Liefs Nathalie

Hallo meiden,

Wat jammer te horen Nathalie, nog maar even afwachten. Je weet het niet... Misschien...
Ik hoop wel dat maart een vruchtbare maand is, want als ik het zo hoor, denkt iedereen dat ze ongi moet worden.
Ik ben een beetje van slag. Voel me niet echt top. Heb een unheimisch gefühl in mijn buik. Mijn borsten doen nog steeds zeer. Mijn rug werkt niet echt mee. Heb hoofdpijn en ik plas me lek. En ben nog niet ongi. Maar ja, dit is dag 25 voor mij. Dus ik kan morgen ook nog rd'tjes krijgen.
Mijn man denkt dat ik zwanger ben, maar die is nu ziek, dus volgens mij kan hij niet meer helder denken.
Het enige wat we dus weer kunnen doen is wachten en wachten en wachten.... ahhhh.
@mama22, inderdaad wel een andere keuze die je gemaakt hebt. Onderwijs-zorg-kantoor. Kantoor is ook niet alles hoor. Ik vind het lastig om een baan voor minder dan 40uur te vinden. Maar dat kan ook aan mijn beroep(inkoopster) liggen. Is ook wel vrij lastig om dat in 3 dagen te doen. 4 dagen gaat nog maar dan moet je wel moeder zijn, anders krijg je de baan niet eens als je zegt dat je 4 dagen wil werken.
@Zazou en Kipling en Nathalie, sterkte de komende dagen en hou ons op de hoogte van de testjes!!

Esther

Pfff het zit niet mee allemaal zeg...iedereen test negatief..jammer!!!
Ik denk zelf gewoon dat onze lichamen erg aant ontpillen zijn. voel me laatste dagen ook raar in mn buik. en kan volgens mij wel hoor als je stopt met de pil. waren toch steeds allemaal on natuurlijke hormonen...maarja.... ik heb dus steeds beetje stekende buikkramp..pff wordt je moe van, maar ja met afleiding om me heen gaat t nogwel...maar is niet jofel... misschien wel zwanger zegt manlief hier steeds..pff heb ook opgeblazen gevoel in mn buik... maarja..hoort er vast allemaal bij..ik zie wel...
Allemaal sterkte met afwachten meiden..niks aan... kunnen beter snel de rd'tjes komen, dan kan je tenminste weer verder he!
Vanavond is manlief weer klussen bij vrienden dus ik hebt rijk alleen haha.. zo oppassen met babyfoon opt buurjochie, maar die slaapt wel dus komt goed! Kga lekker relaxe en kom afentoe hier kijken of er nog wat gemeld is....gezellig!
Fijne avond allemaal en liefs mij

Hey meiden, spanneddddd esther ik duim voor je meis. Heb heel veel kaarsjes aan misschien helpt het voor ons allemaal een beetje! Je hebt wel de nodige kwaaltjes.

Mamajm jij kan het een beetje vergelijken met je eerste zwangerschap. Dus dat lijtk me iets makkelijk, jij hebt dit allemaal al een keer mee gemaakt.

Ik vind mijn buik je ff niet meer lief. Ruim een week die ''pijn'' Eetlust die steeds meer veranderd, geurtjes. Pfff het lijkt wel dat ik er steeds meer kwaaltjes krijg of kwaaltjes sterker worden. Of zwanger of ik wil dat rd-tjes komen en dat vreemde gevoel weg!

Dit is dag 27 dus misschien moet ik meer geduld hebben. Ik zit ook te piepen want dit is nog maar ronde 2. Wat moet ik dan wel niet in ronde 3 voelen als die komt, hihih.

Liefs Nathalie

Goedemorgen  meiden, even een kort berichtje van mij. Anders staan we weer op pagina 2.

@nathalie ik ga morgen testen. Weet het echt niet. Misschien dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Morgen weten we meer.
Hoe is het met jou verder? Weet je al wanneer je opnieuw gaat testen?
@zazou en kipling, hoe is het bij jullie? Zazou heb jij je al getest?

gr,

Esther

Terug
Bovenaan