Zo ff ons NOD lijstje er weer bij pakken. Mama22 heb je op het wachtbankje gezet hoor. Anders zit Kipling zo alleen. Heb je al symtpomen of gevoelens? Kipling hoe gaat het met jou meis, voel je nog meer dan gisteren? Wat zijn je kwaaltjes? Of zijn inmiddels die domme rd-tjes toch gekomen? Hoop het echt niet!!
Esther kom er gezellig bij op het Overtijdbankje! Al is het maar een dagje, je bent het toch, hihih. Spannend hoor! Wat waren jou kwaaltjes ook alweer, want jij had volgens mij ook van alles last of niet? En Zazoutje hoe gaat ie met jou??? Laat aub ff iets van je horen meis, we zijn zo nieuwsgierig!!
En de andere Maartmeiden! Hoe voelen jullie je? Beetje bij beetje komen we allemaal hoger in het lijstje hè, wel spannend, want voor sommige is het ronde 1.
Hoe is het met onze zwangere Boeffie vandaag? Lekker aan het genieten van het zonnetje meis? Wanneer mocht je ook alweer naar de verloskundige? Was dat morgen of ben ik nu in de war met kluskippies forum? Dan zetten we de data van de verloskundige en wanneer je jullie 1e echo mogen maken ook gewoon ff bij het NOD Lijstje, dan kunnen we je goed volgen!
De meeste zeggen dat ik je gezeldschap kom houden meis, maar ik weet het nog zo net niet. Vandaag weer een beetje aan het twijfelen geslagen, ook al worden de kwaaltjes erger of anders. Wou dat ik wat meer wist. Maar voorlopig ga ik nog niet testen. Misschien het weekend of anders volgende week. Heb nog geen nieuwe test in huis gehaald. Ik ga morgen misschien ff de stad in met mijn Oma, maar ja dan kan ik ook geen eentje kopen hè, hihih. Ze vroeg of ik binnenkort ff tijd had om de stad in te gaan. Zal zo eens ff bellen, want tis nu nog heerlijk weer. Vanmiddag ga ik proberen te werken, weer half uurtje langer, want tis nieuw zwemlesgroepje bijgekomen.
Maartmeiden, ik wens jullie allemaal hele fijne dag en tot later (waarschijnlijk vanavond pas)
Liefs Nathalie
Ons NOD lijstje van de meiden van Maart
Angel27, 27 jaar 2e ronde - 2e kindje 29-04-08
MamaJM, 22 jaar 2e ronde - 2e kindje 05-05-08
Miss Dovie, 26 jaar 1e ronde - 1e kindje 10-05-08
Cory, 26 jaar 2e ronde - 1e kindje 16-05-08
Op het wachtbankje, meiden we voor jullie!
Kipling, 29 jaar 1e ronde - 2e kindje 24-04-08
Mamma22, 22 jaar 2e ronde - 1e kindje 26-04-08
Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!
Nathalie, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje 17-04-08
Zazoutje, 25 jaar 1e ronde - 1e kindje 21-04-08
Esther, 32 jaar 2e ronde - 1e kindje 22-04-08
De zwangere Maartstoppers onder ons
* * * ** *
Glittersss * * * **
*
Boeffieboh, 24 jaar 1e ronde - 1e kindje uitgeteld: 18 december 2008
(woepieee)