Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Angel27, 27 jaar                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje             24-04-08

Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons  

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
(woepieee)

Aaach Esther wat sneu zeg..weer die stomme rd'tjes...pfff nou sterkte ermee en volgende ronde hoop ik voor je dat ze ver weg blijven!! knuf van mij voor jou!

En Nathalie jij denk dat ik mn zwangerschap nog weet...haha echt niet meer hoor. zou niet weten meer hoe ik me toen int begin voelde.. wel weet ik dat ik van koffie begon te gruwelen..haha alleen die lucht al en op den duur toen ik denk ik zo'n 3weekjes was moest ik vaak sochtends spugen en at daarna zo weer verder doordat ik trek had zeg maar.
Nu had ik vanochtend wel opeens erg trek in augurken..haha hoor je ook vaak dat dat een gekkie is bij de zwangerschap..wie weet. dat had ik de vorige keer volgens mij niet maarja, zo zie je maar dat elke zwangerschap toch wel weer anders is hoor... Maar ik heb dus vanochtend wel lekker boterham met boterhamworst en augurk op.. en ik vind ook dat ik meer eet..maar dat kan ook door ont pillen komen zegt men. doordat je lichaam dan toch soort ontwenningsverschijnselen krijgt...dus ik weet t allemaal niet. we klussen zo nu en dan en we wachten maar af he... meer kan je niet doen toch... hihi
En idd ik kom weer steeds verder naar boven te staan int lijstje!! hihi wat gaat de tijd toch snel...
Hej meiden ik ga ff strijken, was lekker al droog aan de lijn buiten, nu hangt er nog 1 te waaieren..heerlijk met dit weer! vanochtend lekker met zoonlief ff op de fiets geweest! die slaapt nu dus ik ga snel wat strijken en dan zo nog ff zonnen...als de zon nog beetje zin heeft, want t betrekt wel n beetje.....maarja we zien wel.
Vanavond ga ik werken dus dan ben ik er niet iig.. misschien straks nog ff keertje..ligt aant weer...hihi
Sterkte allmaal op t wachtbankje enz enz..ik duim voor iedereen!! dat we maar snel royaal met glitters mogen strooien!!
Dikke knuf van mij en fijne middag

Heey dames!!

Heb net een test gedaan maar negatief, helaas! Had ook niet anders verwacht maar ja toch blijf je hopen! Nog steeds geen rd's en ik zit al op dag 30  Hopelijk komen ze nu wel snel te voorschijn.
Esther balen dat die van jou er ook zijn :( maar ja we moeten niet klagen we zijn net begonnen!!

Ik ga nu ff het luie zweet eraf sporten maar moest natuurlijk ff de uitslag vertellen!!

Liefs

Jammer hoor Zazout...hihi maar zoals jij al zegt: zijn nog maar net bezig..dus op naar de volgende ronde en vooral moed houden dames!! komt echt goed.... alleen wanneer is ff afwachten... sterkte met wachten op de rd'tjes zazou.... doegie Sportse!!

hai meiden,

Jammer Zazou dat je negatief testte. Ik had ook nog hoop, maar eigenlijk wist ik het al. Alle tekenen dat ik ongi moest worden waren er. Maar sommige lijken ook weer op zwangerschapstekenen... Het vrouwelijk lichaam is af en toe een raadsel.
Weet jullie omgeving eigenlijk dat jullie bezig zijn? ik ben eigenlijk altijd heel oppervlakkig daarin geweest. Had geen zin in dat gezeur van : ben je al zwanger???
Niemand vraagt er daarom naar, gelukkig. Geloof dat mijn ouders de hoop al op hebben gegeven. 2 vriendinnen van mij weten het, maar ik weet ook dat zij niet de hele tijd gaan vragen of het al zover is. Was wel prettig om het te delen. En hier kan ik ook lekker mutsen met jullie. Heel erg fijn vind ik dat!

Nou tot morgen!!

liefs Es

Hi Meiden, jeetje weer veel gebeurd toen ik weg was zeg.
Jammer dat de rd-tjes zijn gekomen Esther, veel succes en klusplezier in de volgende ronde. Bahhh weer zo'n domme negatieve test, jammer Zazoutje. Hoop voor je dat of de rd-tjes komen of je over een paar dagen toch positief kan testen of denk je zelf dat het deze ronde echt verkeken is?

Lekker weertje hè MamaJM, werkse vanavond! Mama22 van de bloedtest had ik gelezen, maar vergeten op te reageren. Ik denk niet dat mijn ha daar al aan mee zal werken. Maar ik wacht gewoon nog ff meiden, zit nu in dag 28 dus mag nog niet mopperen, toch?

Hier is voor mij het zonnetje in mijn leventje ff wat minder gaan schijnen. Tis fijn dat de zon vandaag schijnt anders had ik het helemaal somber ingezien. Wat is het leventje toch oneerlijk soms, bahbahbah! Kreeg voordat ik ging werken eindelijkkkkk een telefoontje van het UWV waar ik al 3 maanden op zit te wachten en al tig keer achteraan ben geweest. Ik ben sinds okt. in de ziektewet vanwege auto ongeluk in maart 2007. Hierdoor mijn baan kwijt geraakt. Was net klaar met mijn studie, leuke uitdagende verantwoordelijke baan kunnen regelen bij mijn stage adres en nu weg foetsie. Zelf begin januari '08 een gesprek aangegaan bij het zwembad waar ik paar keer per week zwem en therapiezwemmen heb. Daar heb ik de kans gekregen om er een beetje achter te komen wat ik nog wel en niet kan. En zit daar inmiddels 3 maanden op therapeutische basis. Nu verplicht het UWV om deze week te weten te komen of ik daar contract kan krijgen. Zo niet dan mag ik daar eind van de maand vol maken en moet dat stoppen. Dan moet ik WSW indicatie gaan aanvragen bij het CWI en waarschijnlijk kom ik dan op sociale werkplaats terecht. Heb ik daar al die jaren voor gestudeerd? Daar zo mijn best voor gedaan? Hun zien mij niet reintergreren in commercieel vrij bedrijf, gezien de klachten en beperkingen die ik heb. Nee ik kan geen uren achtereen per week elke dag werken, maar werk nu beetje in het zwembad. Heb eindelijk weer een beetje nut en plezier in mijn leventje en dan gebeurd er zo iets. En als klap op de vuurpijl kreeg ik ff over de telefoon dat waarschijnlijk mijn aangepaste lease auto ook word ingenomen. Er word gekeken of ik die nodig heb om naar mijn werk te komen. Het zwembad zit hier in het dorp, dus nee dat moet ik maar met rolstoel doen. Boodschappen e.d. ook. Er is van binnen iets bij me geknapt meiden. Stukje gevoel, stukje vrijheid, veel verdriet, kan wel gek worden. 3 jaar vechten voor een aangepaste auto en nu?

Sorry moest het ff kwijt, zit mijn emotische op te kroppen, weet dat ik dat niet moet doen, maar word soms glittend gek van al die tegenslagen in het leven. Mijn buik voelt nu ook anders. Dus als ik rd-tjes op bezoek krijg weet ik wat de oorzaak daar van was! Grrrrrrrrrr $#@^&*@#@^&!!!! Maar goed we geven de hoop niet op, ook al is het ff moeilijk om nu positief te blijven.

Liefs Nathalie

Hey meis,

Wat klote voor je....Is er echt helemaal niets wat je kunt doen dan???
Wat heb je dan precies????? Als ik dat mag vragen.

Ik hoop echt niet dat de rd-tjes komen. Ik kreeg nog wel goede hoop voor je. Mijn moeder vertelde me dat toen zij zwanger was ook dacht dat de rd-tjes zouden komen en toen bleek dus dat ze toch zwanger was. Ik hoop echt dat ze weg blijven, bij ons allemaal trouwens!!!!!!!

Hier een dikke  en  voor je en een hele grote bos  voor jou!!!!!! Ik hoop dat je je  al wat beter voelt....

kus mama22

Hoi allemaal!!!
Goh, wat is er weer veel om bij te lezen..... Esther, wat BALEN dat je toch ongesteld bent geworden.... . Nouja, maar weer vol goede moed de volgende ronde in! En Zazoutje ook al een negatieve test!? Mmm... april is dan misschien toch NIET onze maand. Is niet aardig van ons voor Boeffie....

Hier nog steeds onzekerheid. Alhoewel.... vanmiddag licht roze afscheiding (sorry voor de details meiden) en ook weer buikpijn, dus ik verwacht dat ik ongesteld ga worden. Als het inderdaad morgen komt, dan is het positieve eraan dat ik nu meteen al keurig een cyclus van precies 28 dagen heb!! Dat geeft dan weer wat hoop. Alhoewel; het kan natuurlijk ook zijn dat m'n lichaam nog op de pil-stand staat. Conclusie: weer afwachten maar. Zal hier natuurlijk zo snel mogelijk melden of ik inderdaad ongesteld ben geworden.....

Of onze omgeving het weet... Nou, we hebben natuurlijk al een ukkie van bijna 1,5, en iedereen weet wel dat we graag nog een kindje willen hebben. Maar ze weten niet dat we NU bezig zijn. Alhoewel ze het misschien wel zullen vermoeden, want tja, het wordt zo langzamerhand ook 'tijd' daarvoor......

En lieve Nathalie, schrok wel een beetje van jouw berichtje. Wat klote allemaal zeg!!! En dat je inderdaad op zo'n manier wordt 'afgescheept'. Kan echt niet begrijpen dat zulk soort dingen nog gebeuren. Ik hoop voor je dat het snel bergopwaarts gaat voor je!

groetjes,
Kipling

Terug
Bovenaan