Hi Meiden, jeetje weer veel gebeurd toen ik weg was zeg.
Jammer dat de rd-tjes zijn gekomen Esther, veel succes en klusplezier in de volgende ronde. Bahhh weer zo'n domme negatieve test, jammer Zazoutje. Hoop voor je dat of de rd-tjes komen of je over een paar dagen toch positief kan testen of denk je zelf dat het deze ronde echt verkeken is?
Lekker weertje hè MamaJM, werkse vanavond! Mama22 van de bloedtest had ik gelezen, maar vergeten op te reageren. Ik denk niet dat mijn ha daar al aan mee zal werken. Maar ik wacht gewoon nog ff meiden, zit nu in dag 28 dus mag nog niet mopperen, toch?
Hier is voor mij het zonnetje in mijn leventje ff wat minder gaan schijnen. Tis fijn dat de zon vandaag schijnt anders had ik het helemaal somber ingezien. Wat is het leventje toch oneerlijk soms, bahbahbah! Kreeg voordat ik ging werken eindelijkkkkk een telefoontje van het UWV waar ik al 3 maanden op zit te wachten en al tig keer achteraan ben geweest. Ik ben sinds okt. in de ziektewet vanwege auto ongeluk in maart 2007. Hierdoor mijn baan kwijt geraakt. Was net klaar met mijn studie, leuke uitdagende verantwoordelijke baan kunnen regelen bij mijn stage adres en nu weg foetsie. Zelf begin januari '08 een gesprek aangegaan bij het zwembad waar ik paar keer per week zwem en therapiezwemmen heb. Daar heb ik de kans gekregen om er een beetje achter te komen wat ik nog wel en niet kan. En zit daar inmiddels 3 maanden op therapeutische basis. Nu verplicht het UWV om deze week te weten te komen of ik daar contract kan krijgen. Zo niet dan mag ik daar eind van de maand vol maken en moet dat stoppen. Dan moet ik WSW indicatie gaan aanvragen bij het CWI en waarschijnlijk kom ik dan op sociale werkplaats terecht. Heb ik daar al die jaren voor gestudeerd? Daar zo mijn best voor gedaan? Hun zien mij niet reintergreren in commercieel vrij bedrijf, gezien de klachten en beperkingen die ik heb. Nee ik kan geen uren achtereen per week elke dag werken, maar werk nu beetje in het zwembad. Heb eindelijk weer een beetje nut en plezier in mijn leventje en dan gebeurd er zo iets. En als klap op de vuurpijl kreeg ik ff over de telefoon dat waarschijnlijk mijn aangepaste lease auto ook word ingenomen. Er word gekeken of ik die nodig heb om naar mijn werk te komen. Het zwembad zit hier in het dorp, dus nee dat moet ik maar met rolstoel doen. Boodschappen e.d. ook. Er is van binnen iets bij me geknapt meiden. Stukje gevoel, stukje vrijheid, veel verdriet, kan wel gek worden. 3 jaar vechten voor een aangepaste auto en nu?
Sorry moest het ff kwijt, zit mijn emotische op te kroppen, weet dat ik dat niet moet doen, maar word soms glittend gek van al die tegenslagen in het leven. Mijn buik voelt nu ook anders. Dus als ik rd-tjes op bezoek krijg weet ik wat de oorzaak daar van was! Grrrrrrrrrr $#@^&*@#@^&!!!! Maar goed we geven de hoop niet op, ook al is het ff moeilijk om nu positief te blijven.
Liefs Nathalie