Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Zo toch nog ff reageren voordat ik achter lig!! Jemig Nathalie dat is niet niks dat je op zo een jonge leeftijd al gedeeltelijk van een rolstoel moet leven! En ik geloof best dat je het er moelijke mee hebt als je gestudeerd hebt en goede baan had en nu ineens wordt toegewezen naar de social wp. Het is niet niks natuurlijk! En dan miss. ook nog je auto kwijtraken. Ik kan me voorstellen dat je het dan ff niet zitten. Zo zie je maar dat er meer zit achter al de vrolijke berichten op het forum. Nou als je ff wil schelden dan doe je dat maar lekker!! Maar goed je bent meestal positief ingesteld en volgens mij een vrolijk karakter dus het komt vast helemaal goed met jou! En ook voor jou komt er zo een rozige lieve verkreulde baby... VOOR ONS ALLEMAAL!! Alleen nu ff niet haha. (op 1 na dan)
Neej ik heb het deze maand wel verkeken maar ik vind het wel vreemd dat ik nu niet ongesteld wordt. Heb wel puistjes en die heb ik anders nooit en als ik me buik aanspan net alsof ik moet plassen dan voel ik helemaal steken daarondern. Dus misschien wil het allemaal niet loslaten daarbinnen.

Balen Kipling dat ook jij niet zwanger(waarschijnlijk) bent maar idd wat jezelf zegt waarschijnlijk wel een mooie cyclus. En de volgende ronde gaan we voorlopig weer met veel meiden door.
Mama22 houd die RDtjes binnen meid dan mag je Boefiie vergezellen!

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Angel27, 27 jaar                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje             24-04-08
Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

Nog ff een berichtje van mij zo op dit late uur
Ben vanavond nog ff langs mijn ouders geweest
Heb nog steeds heel veel emoties in me, want probeer alles te relativeren en er maar het beste van in te zien. Merk dat er van alles in me zit, maar er niet echt uit komt, mede omdat ik dat niet wil denk ik, hahah.

Bedankt voor de lieve woorden meiden. Vind jullie steun echt heel lief. Vandaag is er zelfs een topic geopend met mijn naam, voel me helemaal gevlijd. En dan weten hun al deze ellende nog niet eens. Wat maak ik bij mensen los zeg, hahah. Ik typ gewoon gezellig mee hoor. Zelfs op school vonden leraren vroeger het gewoon fijn om mijn dikke verslagen te lezen, gek hè. Zal wel de manier van schrijven zijn. Nou ik vind er niks bijzonders aan hoor.

Dat ik een postieve instelling heb klopt. Mijn doorzettingsvermoge en wilskracht hebben me al ver gebracht toen ik als 12 jarig meisje door mijn zieke heup kreeg te horen dat ik er niet van uit moest gaan dat ik ooit nog weer zou lopen. Nou hebben hun lekker ff pech gehad, ze kregen ongelijk. Dat de rolstoel onderdeel van mijn leventje is heb ik in de afgelopen 12 jaar een klein plekje kunnen geven. Ik heb het nodige mee gemaakt in mijn leventje. Maar zo heeft elk huisje zijn kruisje. En iedereen in zijn of haar leventje dingen meegemaakt die mooie herhinneringen geven of juist hele droevige moeilijke momenten/tijden.

Ik zie mezelf niet als gehandicapte. Noem het ook nooit zo. Ben een meid van 24 met beperkingen okay. Maar probeer zoveel mogelijk uit het leventje te halen. Mijn zieke heup is neit het enige waardoor ik rolstoel gebruik. Door hypermobiliteit ben ik blessure gevoelig en heb chronische pijnklachen.

Maar nu genoeg over mij! Er zit idd een verhaal achter de naam Nathalie. Kwil niet dat jullie nu heel zwaar vertekend beeld van me krijgen. We zitten hier op een zwanger worden forum en ik deel nu een deel van mijn leventje met jullie, hahah moet niet gekker worden. Jullie weten al echt veel van me.

Maar als ik het niet wou vertellen deed ik het ook niet hoor. Nu ik dit allemaal heb neergetypt weet ik niet of ik het wel moet verzenden, heb al veel gezegd.

Meiden jullie zijn echt schatten. Laten we het weer over zwangerworden hebben, hahah. Kwaaltjes, rode duiveltjes, lekker klussen, onzekerheden en fijne momenten.

Geef jullie een dikke nachtknufff! Liefs Nathalie

Goeiemorgen allemaal!!!
AAaaaahh... ik word echt gek hier.... Gistermiddag/avond ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden, maar nu is het donderdag en er is weer niets te bekennen wat erop lijkt. Huh!? Laat me nou gewoon ongesteld worden, dan weet ik waar ik aan toe ben! Gnagna.... Maareh... Zazoutje, zou je niet eens een test doen... LOL
groetjes en fijne dag allemaal!
Kipling

Goedemorgen, rustig blijven Kipling, gewoon rustig afwachten, dan is er toch nog hoop? Geen bloed geeft moed! Vandaag is je nod dus kan nog alle kanten op. Zazoutje heeft volgens mij negatief getest (of heb ik dat gisteren verkeerd gelezen?)

Fijne dag, ik heb dalijk therapiezwemmen en dan gesprek over mijn werk, spannend spannend! Tot later!

Liefs Nathalie

Hi meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.
Sorry dat ik niet altijd reageer hoor (drukke baan pfff), maar ik lees wel bijn alles!!
Even een klein vraagje, hebben jullie rond de dag dat je je ei moet krijgen ook last van ongi verschijnselen? Ik moet zaterdag ei krijgen (maar kan ook eerder of later, cyclus natuurlijk pas 1 x gehad) en heb net zo'n "druk" op mijn onderrug als dat ik ongi moet worden. En ik ben met vlagen misselijk, gespreid over de dag.
Kent iemand dit?

Groetjes aan jullie allemaal en hopen dat we volgende maand allemaal een bevrucht eitje hebben: In mei willen we een bevrucht ei! hihi

Hihihi... nou, 't was eigenlijk grappig bedoeld over Zazoutje.... Ik had wel gelezen dat ze gisteren negatief getest heeft, maarja, we zijn weer een dag verder he?......
Miss Dovie: ik kan geen antwoord geven op je vraag, want ik ben net van de pil af en heb m'n hele leven aan de pil gezeten, dus nooit een eisprong gehad. Moet wel zeggen dat ik vorige week (toen ik volgens berekeningen m'n eisprong moet hebben gehad) 3 dagen lang een enorm ongi-gevoel heb gehad. Maarja, ik weet dus niet zeker of dat door de eisprong is gekomen....
Hier nog steeds geen bloed, dus ik houd inderdaad maar MOED!!!!
groetjes,
Kipling

Terug
Bovenaan