Zo toch nog ff reageren voordat ik achter lig!! Jemig Nathalie dat is niet niks dat je op zo een jonge leeftijd al gedeeltelijk van een rolstoel moet leven! En ik geloof best dat je het er moelijke mee hebt als je gestudeerd hebt en goede baan had en nu ineens wordt toegewezen naar de social wp. Het is niet niks natuurlijk! En dan miss. ook nog je auto kwijtraken. Ik kan me voorstellen dat je het dan ff niet zitten. Zo zie je maar dat er meer zit achter al de vrolijke berichten op het forum. Nou als je ff wil schelden dan doe je dat maar lekker!! Maar goed je bent meestal positief ingesteld en volgens mij een vrolijk karakter dus het komt vast helemaal goed met jou! En ook voor jou komt er zo een rozige lieve verkreulde baby... VOOR ONS ALLEMAAL!! Alleen nu ff niet haha. (op 1 na dan)
Neej ik heb het deze maand wel verkeken maar ik vind het wel vreemd dat ik nu niet ongesteld wordt. Heb wel puistjes en die heb ik anders nooit en als ik me buik aanspan net alsof ik moet plassen dan voel ik helemaal steken daarondern. Dus misschien wil het allemaal niet loslaten daarbinnen.
Balen Kipling dat ook jij niet zwanger(waarschijnlijk) bent maar idd wat jezelf zegt waarschijnlijk wel een mooie cyclus. En de volgende ronde gaan we voorlopig weer met veel meiden door.
Mama22 houd die RDtjes binnen meid dan mag je Boefiie vergezellen!
Neej ik heb het deze maand wel verkeken maar ik vind het wel vreemd dat ik nu niet ongesteld wordt. Heb wel puistjes en die heb ik anders nooit en als ik me buik aanspan net alsof ik moet plassen dan voel ik helemaal steken daarondern. Dus misschien wil het allemaal niet loslaten daarbinnen.
Balen Kipling dat ook jij niet zwanger(waarschijnlijk) bent maar idd wat jezelf zegt waarschijnlijk wel een mooie cyclus. En de volgende ronde gaan we voorlopig weer met veel meiden door.
Mama22 houd die RDtjes binnen meid dan mag je Boefiie vergezellen!