Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Dag dames!

Ik ben nieuw hier! Ben 22 jaar en vriendlief en ik willen het gaan proberen! Nu hebben we laatst gevreeen en dat bleek (volgens internettestjes) precies tijdens mn eisprong te zijn geweest! Ik moet "het" volgende week worden, hoop dat het uitblijft. Ik mis wel al deze week een beetje mijn menstruatiesymptomen (vreetbuien e.d.) maar heb wel een zeurderig gevoel in mn onderbuik! Dus stiekem hoop ik net iets teveel dat het in 1x raak is. Moet ik natuurlijk niet doen, dan ben ik echt heftig teleurgesteld volgende week als ik toch ongi word.

Fijn om het even af te kunnen schrijven! Ik heb mn omgeving er nog niets over verteld, eerst maar afwachten hoe alles loopt!

Groetjes!

Welkom loempiamonster...hihi wat een grappig naampje! ben je dat soms ook echt???? haha.. vreetbuien?? zwanger?? nou is te hopen voor jullie dat t in 1x raak mag zijn! zou natuurlijk geweldig zijn! succes ermee!
Ik ben trouwens ook 22.. wij gaan voor het 2de kindje!
Veel plezier hier en schrijf lekker mee!!
liefs mij

Hahah ja loempia's kunnen erin als zoete koek hoor ;) Of nouja.. als lekkere loempia's :p

Zijn er dingetjes waaraan ik al iets kan merken? Of moet ik echt tot volgende week wachten? Ik ga op donderdag testen als ik niet ongi ben geworden (duimduim)

Groetjes!

Zwangerschapsverschijnselen komen meestal pas te voorschijn als je echt overtijd bent, dus ik denk dat je nog ff geduld moet hebben. en is bij iedereen weer verschillend dus kan ik zo niet zeggen... afwachten meis, zoals wij allemaal hier...hihi
snoepse van je loempia's!
liefs mij

Hey welkom loempiamonster!! haha wat een leuke naam... Nou iedereen hoopt er teveel op hoor volgens mij, je wilt natuurlijk dat het ook gelijk raak is!! En dat kan kijk maar naar Boeffie die was gelijk de eerste ronde al aan de beurt. Was je wel al eerder gestopt met de pil??

Nou mamajm ik wil niet met mn foto erop hoor haha, eerst maar eens 3 maanden zwanger zijn en dan wil ik er wel over nadenken. Dadelijk lezen toevallig bekenden dit, dat zou ik niet leuk vinden want voor mij moet het echt een verrassing worden straks. En mn collega's die mogen het helemaal niet weten, dadelijk krijg ik geen vast contract.
Het zou wel grappig zijn als je bij iedereen een gezicht hebt!!  
Lekker hoor op vakantie aan zee.. hopelijk beter weer dan nu want het is ongelooflijk aan regenen hier ineens!!

Ciao

Ohja zazoutje, dat is natuurlijk zo, nooit aan gedacht....oepsie..straks herkent iemand mij van bekenden ofzo???hihi nou ja pech. maar volgens mij niet...hihi.. en anders... maakt ook niet uit he, zijn erger dingen...
goed we blijven allemaal nog ffies geheim tot we zwanger mogen zijn!! haha dat rijmt!!
Liefs ikku

Hahha ja daarom heb ik ook een "vage" naam. Alleen vriendlief en ik weten dat we ermee bezig zijn (goed dat mn vriend t weet ;)) zoals het er nu uitziet kan ik met koniginnendag 2x de vlag uithangen (zoals ze het ook weleens noemen) ik hoop adt er niets komt.. en zo wel.. dan kan ik gaan bierelieren s'avonds :p Maar liever niet natuurlijk :) Nog meer mensen die hun NOD dag volgende week hebben?

Hey lieve meiden, jullie hebben lekker gekletst zeg. Sorry ik weet alles meer. Ik reageer zo goed mogelijk. En anders maar in delen, kan ook toch. Op na de 700 berichtjes immers, haha.

Bedankt voor jullie lieve reacties het zit idd ff niet mee in mijn leventje op het moment. Ook al probeer ik het positiever ervan in te zien, maar dan gebeurd er wel weer iets wat me raakt. Zoals mijn ex baas die ineens opbeld, vraagd hoe het gaat, maar dan dan niet op terug reageerd. En maar ff vraagd hij hij verhuisdozen terug kan krijgen omdat hij morgen een verhuizing moet doen (dat is de branche o.a.) Ik wil er niet meer teveel woorden aan vuil maken eigelijk, hij heeft me weer eens geraakt niet alles. Ik wil hier ook niet teveel ratelen, want er gebeurd zoveel in mijn leventje op het moment.

Laten we het gewoon lekker over zwangerworden hebben. Onze kwaaltjes en onzekerheden, want ja we willen allemaal graag zwanger worden Loempiamonstertje. Welkom trouwens! Gezellig dat je met ons mee kletst. 30 april is jou NOD (Niet Ongesteldheids Dag)? Was je allang gestopt met de pil of gebruikte jullie andere voorbehoedsmiddelen? Veel kletsplezier hier!

Hier was het weer vandaag minder mooi weer MamaJM, niet zo zonnig als gisteren. En vanavond ineens regenen, niet normaal. Plantjes (die we nog niet veel hebben) hoefde geen water. Vind het maar frisjes nu.

Mama22, hopelijk kun je snel met je eigen kleine pronken.

Jammer dat je weer negatief getest hebt Zazoutje. Ik zou als ik jou was ff wachten met testen nu meis. Geef je lichaam de tijd. Ik ga misschien dit weekend testen (eind van het weekend) of volgende week. Kweet het nog niet echt. Ik voel me sinds gisteren namelijk anders. Niet meer echt dat rare pijnlijke gevoel constant in mijn buik. Heb dat sinds het nieuws van gisteren. Dus ik wacht rustig af. Ook nog geen tekenen of gevoelens voor rd-tjes gelukkig!

Ik hou jullie op de hoogte. Als ik nog reacties vergeten ben sorry maar ben beetje moe. Alle meiden van maart weltrusten voor straks en tot snel! Kletsen morgen weer verder, dan zal ik ff wat meer op iedereen in gaan.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan