Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hallo dames,

Hoe staat het leventje bij jullie???? Hier alles oke.

Sinds gisteravond/vannochtend heb ik alleen wat last van mijn tepels. Verder nog niks te bekennen.
Hopen dat bij ons allemaal die rd-tjes wegblijven. Ik vind het zo sneu voor boeffieboh dat ik het helemaal niet erg zou vinden om bij haar in het groepje te komen hihihi

Straks weer lekker naar mijn oppaskindjes....maar vandaag heb ik alleen het baby'tje. Lekker oefenen dus!!!!

Door al die pollen in de lucht begint langzaam mijn hooikoorts op te komen. Alleen uit het zich tot nu toe alleen in rode brobbeltjes op mijn armen, maar nu durf ik dus geen pilletje te pakken omdat boefieboh (volgens mij) vertelde dat je geen middelen mocht gebruiken van de hooikoorts tijdens je zwangerschap. Niet dat ik zwanger ben, maar durf het dus niet.

Gaan jullie trouwens allemaal op vakantie dit jaar??? Zo ja, waarheen???
Lijkt me echt super leuk om op vakantie in je bikini te lopen met zo'n dikke buik...nou jah die heb ik al maar dan met echte inhoud...hhahahaha
Zijn jullie eigenlijk allemaal maatje 38 of niet???? Ikzelf dus echt niet...zit op 40/42.

Wat een gezwets weer he....laterzzzz

Is ikke ook weer ff! Vanmorgen therapie zwemmen gehad, was wel ff lekker. Daarna gesprek met de baas. Zijn vrouw moest er nog ff over na denken. Ze kan nooit als je een vraag steld meteen er antwoord opgeven, ze moet het altijd ff laten bezinken. Hun hebben eind vorig jaar het sportgezondheidscentrum na failissement overgenomen. Dus tis allemaal spannend. Kweet niet echt wat ik er van moet of kan verwachten. Maar goed genoeg hierover.

Miss Dovie, het schijnt de sommige vrouwen hun eisprong voelen en de dagen er na kan ook met innestelen te maken hebben, je kan zelfs een beetje rozige afscheiding krijgen of andere afscheiding, dat kan daar mee te maken hebben. Ik heb er ook geen verstand van hoor, want dit is ronde 2 van ons 1e kindje.

Kipling je zegt wel steeds dat je nooit eisprong hebt met de pil, maar is dat wel waar? Hoe kunnen sommige meiden dan door de pil heen zwanger worden. Als je geen eisprong hebt kun je toch ook niet zwanger worden? ik weet niet hoe het zit hoor, maar dacht gooi het ff in de groep.

Veel plezier met je oppaskindjes vandaag Mama22! Hoeveel dagen ben je nog vrij? Hoevaak pas je op?

Wat betreft vakantie van dit jaar. Ik denk dat dit er voor ons niet inzit. We willen heel graag naar Italië en zo lagen de plannen ook, maar denk dat we die moeten schrappen. Wel gaan we volgende week lang weekend naar mijn schoonouders op de camping in Luxemburg. Daar hebben hun een seizoensplek en hoeven dan alleen de overnachtingen te betalen. Tis echt heerlijk daar. Hopelijk schijnt het zonnetje dan lekker! Voor de rest zien we wel wat komend zomer brengt. Weekendje Luxemburg zit er zowiezo wel in denk ik. En de rest moeten we ff kijken, ook hoe het mag gaan met misschien zwanger raken enzo.

Ik heb geen maatje 38 hoor. Hopelijk zit er in dat buikje dat ik heb een klein heel klein dingetje wat een mensjes gaat worden. Maar verwacht het eigenlijk niet meer. Voel me heel anders nu. Minder gevoelige buik enzo. Ik ga vandaag gewoon lekker rustig aan doen de rest van de dag. Heb gelukkig geen afspraken meer.

Fijne middag nog allemaal. Liefs Nathalie

Heej hallo!
Ben ik ook weer. Zit op m'n werk, maar het is heeeeel rustig en ik verveel me een beetje. Dus even stiekem tussendoor hier neuzen...

Nathalie, de pil onderdrukt je eisprong; dit vond ik snel even op internet:
Bij (correct) pilgebruik treden de volgende effecten op:
- Remming van de groei van een eicel, waardoor er geen eisprong kan plaatsvinden
- Het slijmvlies van de baarmoedermond wordt dik, stug en daardoor nagenoeg ondoordringbaar voor sperma
- Het slijmvlies van de baarmoederwand verandert, waardoor er vrijwel nooit een eventueel bevruchte eicel kan innestelen

Hier ook absoluut geen maatje 38!!!! Ben vroeger erg dik geweest; op m'n dikst ruim over de 100 kilo. Toen afgevallen tot 75, zwanger geworden en een jaar na de geboorte van onze knul woog ik weer 87 (nu 5 maanden geleden dus). Weer gaan afvallen en nu zit ik weer rond de 73. Maatje 42 zo ongeveer.....

Met vakantie gaan we dit jaar lekker burgerlijk naar Frankrijk. We hebben een hele kleine rustige camping gevonden waar we met onze vouwwagen gaan staan. Heb er echt zin in. Als het goed is kan onze kleine dan echt goed lopen en kan ie lekker spelen enzo op het grote grasveld. Nu maar hopen dat het wel mooi weer wordt!

Nog steeds geen rd'tjes te bekennen trouwens....

groetjes,
Kipling

Ohhh spannend zeg kipling, vandaag je nod. Wat voel je er zelf over? Succes nog ff met werken en als je je verveeld, kom maar gezellig babbelen hoor.

Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Angel27, 27 jaar                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje             24-04-08

Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons  

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
(woepieee)

Hallo Dames,

Wat is het toch een lekker weertje vandaag he. Ben lekker met de kleine buite gaan wandele....lekker opscheppen; zo van zie mij hier lopen met een kleine in de wandelwagen. hahahaha mag wel toch!?!?!?!

Ik heb tot maandag vrij en moet dan weer 2 dagen werken. en dan weer een of 2 dagen vrij dacht ik.

Opassen doe ik 1x per week (soms wat vaker), maar sinds de kleinste spruit er is werkt de moeder niet meer en is opassen niet meer nodig. Alleen heel af en toe als zij weg moet voor iets dan kom ik ff een paar uurtjes.

Wat goed dat de rd-tjes er nog niet zijn....wat denk je zelf??????? Wanneer wil je gaan testen??? Na hoeveel dagen bedoel ik dan.

Ik ga lekker eten (mijn mannetje heeft heerlijk gekookt) en daarna lekker sporten!!!!!!
Ik weeg trouwens ook rond de 73 kg. Wil graag weer terug naar de 65, maar kan niet echt goed gaan lijnen nu. Lijkt me niet echt gezond voor een kleintje in m'n buik.

Hoe ben jij trouwens in 5 maanden zoveel afgevallen????

Dikke kus mama22

Hey meiden,

het was grappig bedoeld Kipling maaaaaar heb net wel weer getest haha, sjonge jonge volgens mij moet ik echt ongesteld worden maar er is nog steeds niets dus ja ik probeerde het nog even een keer. Uiteraard negatief en nu zijn de testjes gelijk weer op. Lekker handig!!
Ik lees echt veel verhalen dat mensen hun eisprong voelen nou ik weet echt niet wat ik me daar bij moet voorstellen. Net een kip die een ei legt ofzo... Nou ja laat ons dan maar idd een vogel zijn dan leggen we volgende maand allemaal een ei. Net wat Miss dovie zegt
Hebben jullie al (de meiden met hooikoorts) eens accupentuur (of hoe je het ook schrijft) geprobeerd?? Ik heb het zelf niet maar 2 van mijn collega's doen dat en dat schijnt heel goed te helpen. Die hebben nergens meer last van. En volgens mij kan dat geen kwaad als je zwanger bent of wilt worden.
Gevoelige tepels is een goed voorteken mama22, hopelijk straks je eigen kindje waar je op kan passen en mee kan showen  en idd Boeffie gezelschap houden.
En Nathalie ik hoop echt dat ze je bij het zwembad een vaste baan kunnen aanbieden dan valt tenmiste niet gelijk alles weg! Als je een auto bent gewend kan je echt niet zonder, verschrikkelijk als je aan huis gekluisterd bent.
Nou ook nog ff mn gewicht vertellen dan haha, ik weeg 69 (wel in de ochtend ) en heb maat 38/40. 40 is te groot en 38 zit behoorlijk strak, vreselijk irritant dus als je wat wilt kopen.   Maar ja ben wel tevreden over mn gewicht,mijn minpunt is dat ik op 1 been 2 hele mooie delfstblauwe spataders heb lopen. Dus ik loop liever in een lange broek!!!   En het schijnt nog erger te worden bij een zwangerschap maar ja dat nemen we dan maar voor lief.

Genoeg gezwetst zoals iemand al eerder zei... Ik ga lekker ff onderuit voor de tv zakken.

Hoi lieve meiden, was ik ook weer eens..na een lekker druk dagje. vanochtend heerlijk gezwommen met zoonlief!! hij vind dat zoooo geweldig lekker he! dat is zo schattig. gewoon kopje onder enzo.. niks bang. de badjuf zei nog tegen me: hij durft meer dan jij denkt! hij is echt vrijer en vertrouwder met t water geworden sinds we op Ouder&kind zwemmen zitten! super leuk! en ze raadde me ook echt aan om in september volgend jaar zeker door te gaan. dan kan hij alleen maar meer leren en mogen ze dus ook vroeger op echt zwemles!! kei leuk!! we genieten er elke week weer van...
Heej maar Nathalie wat een vreselijk verhaal zeg..pff zit jou echt niet mee in je leventje...pffff wat sneu. dat je alles zo goed positief inziet vind ik erg knap en bijzonder hoor! en lullig hoe die lui je nu opeens zo behandelen..als een vot... tegenwoordig moet alles zo goedkoop mogelijk en gaan ze op alles intrekken en bezuinigen..belachelijk!! pfff kan de HA niet iets voor je doen? die kent je of je therapeut die kennen je en lijkt me toch dat die misschien alleen al kunnen bereiken dat je je auto mag houden ofzo? pff wat een gedoe...
Blijf vooral je hartje hier luchten hoor! lekker alles van je afschrijven als jij daar behoefte aan hebt. gaat dan misschien wel niet over zwangerschap enzo..maar heeft er wel mee te maken en er invloed op lijkt me... wat een gedoe. hoop zo voor jou int bijzonder dat er wat moois in je buikie zit! zou toch weer een ZONNEstraaltje voor je zijn he... een super gaaf doel!! ik duim voor je!!! voor de anderen hier natuurlijk ook hoor..maar Nathalie is hier gewoon zo lekker super actief en altijd zo gezellig aant kwebbelen, maar er dan zo verhaal achter dat zet me wel ff aant denken hoor...pff meis meis. ik vind je niet zielig ofzo nu hoor, want dat wil je vast niet gevonden worden...hihi wat ik goed begrijp, maar ik heb echt wel met je te doen!!

Kunnen we hier niet ff allemaal een foto van onszelf plaatsen?? lijkt me leuk en gezellig! kan je zien wie er bij welk naampje hoor!! hihi of blijven jullie liever annoniem?? mag ook hoor, even gezellig..... ik merk het wel!!

Nou dames weer genoeg over mij enzo...hihi ik ga zoonlief ff in bed stoppen en kom hier zekers straks nog ff langs...
fijne avond allemaal! dikke knuf van mij &knuffie

Ohja, nog ff over onze vakantie plannen...hihi lees ik nu net nog....
Wij mogen van de zomer in huis van een vriend van ons die naar Turkije gaat dus kunnen gratis op vakantie naar Terneuzen in Zeeland dus. maar omdat daar niet zo heel veel te beleven valt en het strand niet echt naast de deur is gaan we ws maar half weekje en andere helft ws bij mn ouders in die huisje huren in ZuidHolland(Ouddorp) daar is schitterend strand en zee!!! heerlijk!!
Wel gaan we als we in Terneuzen zijn zekers een dagje naar Antwerpen..mijn stad haha.. daar heb ik tijdens mn studie verpleegkunde halfjaar gestudeerd/stage gelopen en is alleen mn pa toen ooit geweest maar mn ma en zusjes dus nog niet, en die hadden zoiets als we dan toch zo in de buurt zijn gaan we daar ff kijken waar jij toen gezeten hebt!! gewoond en gewerkt zeg maar!! hihi leuk he....
Nou weten jullie dat ook weer he...haha
Totstrakjes

Terug
Bovenaan