Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Goeiemorgen!

Nathalie, wat ik zo even opvang (sorry heb niet terug gelezen) is echt niet leuk, dikke knuff van mijn kant (en anders chocolade ;)) Hiervoor slikte ik altijd de pil en deden we het met condoom.. voor de zekerheid :p Maar nu dus helemaal niets meer :D Gisteren had ik wel hele vage afscheiding (lekker ranzig verhaal) het was zo dun dat het net leek of ik in mn broek had geplast. vaag he? Oh nog maar een weekje dan testen :D

Goedemorgen Loempiamonster, dank je voor je lieve woorden. Nee als je hier alles wilt terug lezen heb je wel een dag voor nodig, hihih. Ik hoor sommige meiden erover dat dunne afscheiding betekend dat je dan in je vruchtbaarste periode zit. Maar lijkt me een beetje gek bij jou, want jij hebt je ei al gehad zei je. Ga gewoon nog maar ff lekker door met klussen hoor, je weet maar nooit inmmers. Je lichaam kan van slag zijn door het pilgebruik en je hele cyclus in de war gooien. Hoelang heb je de pil geslikt? Had je tijdens je pilgebruik beetje regelmatige cyclus of lette je daar nooit op?

Wens iedereen fijne dag. Ik ga zo naar mijn moeder toe, want hun hondje word vandaag geopereerd en ga ik ff brengen en vanmiddag weer halen. In tussentijd zal ik vast hier nog wel te vinden zijn, voordat ik eind van me middag nog ffies moet werken.

Liefs Nathalie

Wou ff komen vertellen dat ik me vandaag wel redelijk goed voel. Dat mag ook gezegd worden hè. We delen hier immers lief en leed

Ik ga waarschijnlijk zondag testen. Zeker voordat we dinsdag avond na Luxemburg gaan ga ik nog test hoor dames. Ben benieuwd. De extreme klachten zijn weg/verminderd. Dus ben benieuwd wat er allemaal in mijn buikje gebeurd.

Hoe is ie met jullie vandaag. Bijna weekend, yippie! Vanmiddag moet ik nog ffies werken en dan ben ik ook lekker vrij.

Liefs Nathalie

Hallo Dames,

Hier ben ik weer. Vandaag lekker dagje niet?!?!?!!

Fijn dat jij je alweer wat beter voelt Nathalie. Wat ik heb begrepen ga je zondag dus testen. Voel je nog steeds wat in je buikie of is al het gevoel weer weg???

Hier nog geen (teken van) rd-tjes te bekennen. Tepels vallen ook wel weer mee. Gister avond waren ze weer gevoelig, maar nu voel ik niets.
Dus als ik het goed begrijp (mijn lichaam dan) voel ik alleen 's avonds er iets van. Ik heb wel nu van die echte tepels, maar dat had ik vroeger ook wel eens als ik ongi moest worden. Sorry voor de details....maar vind het helemaal geweldig dat ik nu ook eens tepels heb!!!! WHAHAHAHA.....

Wij gaan trouwens dit jaar op vakantie naar kroatie. Ook lekker op de camping.

Net terug van het sporten... Weer wat overtollige kilo'tjes eraf gezweet. Hoop dat ik nog wat afval voordat ik zwanger wordt. Wil namelijk niet te veel bijkomen tijdens en na mijn zwangerschap.  

Het lijkt wel of ik niet moe te krijgen ben vandaag. Eerst sporten, toen boodschappen gedaan voor de  hele maand, en  toen gestofzuigt. Moet wel zeggen dat ik nu langzaam moe begin te worden.  

DOEI!!!!!!!!!!!!  

Hoi lieve dames hierzo... ben ik ook weer eventjes.. ik moet vanavond werken en ga zo heerlijk pannekoeken smullen met mn kleine man!! manlief eet vaak vrijdags opt werk en nu ook dus eten wij saampjes lekker wat lekkers..hihi...
Heej ik wilde even zeggen dat ik het hier straks met mn buurvrouwtje, waar ik heel goed mee kan het had over zwanger worden enzo... temperaturen, enz enz.. Hun hebben ook 3jaar moeten wachten op n kleintje.. buurjochie is nu trouwens 3weekjes ouder als onze zoon! dus heel erg leuk buurvriendje.. kun je niet beter treffen.. maar we hadden het dus over zwanger raken enzo.. wanneer je op zn vruchtbaarst schijnt te zijn, blablabla jullie weten hoe dat gaat.
Nou zij vertelde dat hun na een jaar naar het ZH gingen(dokteren noem je dat he) omdat ze maar niet zwanger raakte en het bij haar in de familie bij wel meer niet helemaal vanzelf gaat of zelfs helemaal geen kindjes krijgen. de arts die hen begeleide enzo had haar toen verteld dat je als je een cyclus zeg maar van 28dagen hebt je helemaal niet percee precies op de helft zeg maar op zn vruchtbaarst bent maar dat kan ook gewoon in de eerste of pas laatste week van die 28 dagen zijn. dus daarmee wilde hij duidelijk maken dat je dus helemaal niet percee zo int midden van je cyclus opeens om de dag moet klussen ofzo omdat je dan je eisprong zou hebben, dat kan ook veel later of al al geweest zijn..snappen jullie mn verhaal n beetje???! i hope...
Ik wou hier alleen mee zeggen...focus je niet te veel op die eisprong enzo, klus gewoon raak wanneer jullie allebei zin hebben dan komt het vanzelf hopelijk een keer goed!!
Zij hield overigens ook een heel temperatuurschema bij. dat kan nooit kwaad, maar of dat helemaal klopt weet ik ook niet. ik doe het nog niet. dat zou ik persoonlijk denk ik pas doen als het na zowat een jaar nog niet was gelukt ofzo.
Meiden ik hoop niet dat ik hier met mn verhaal verwarring ingeschopt hebt, dit is gewoon een ervaringsverhaal van iemand dus ja dat vertel ik dan even he... Iedereen mag lekker doen waar ze zich goed bij voelt hoor.. klus maar raak zou ik zeggen!!! hihi
Heej meiden, verders hier niet zoveel nieuws.. kga van de pannekoeken smullen..
fijne avond en totmorgen... doegie liefs mij

Ik reageer ff in delen, want moet zo weg naar sportmasseur en ga daarna nog ff lekker zwemmen.

Hahha mama22, alles goed met je tepels? Mijn buikje zit er nog aan hoor. Voelt minder vreemd en pijnlijk als de afgelopen week. Ook die extreme klachten zijn beetje verminderd. Kweet niet wat er allemaal gebeurd van binnen, maar nog geen rd-tjes in aantocht hiero. Mijn bannertje telt maar verder en verder. Hopelijk zondag uitsluitsel, of het een of het ander.

Ik weet niet meer of het in dit topic gevraagd werd en door wie. Maar hoe het mijn borsten en tepels is, hihih. Nou ze zitten er nog hoor, hahah. Nee ff serieus. Heb geen bultjes rond de tepels en gisteren maar eens ff in de spiegel gekeken. Zie wel paar aderen duidelijk, maar heb daar nooit zo op gelet. Kweet dus ook niet 100% zeker dat ik die voorheen niet had, tis me nooit opgevallen, dus waarschijnlijk niet.

Ik zit heel hard af te tellen tot Luxemburg, heb er nu al zin in. Dit weekend nog op zoek naar cadeau voor mijn schoonvader, die is zondag jarig. Maar dat krijgt hij dus pas als we dinsdag laat of woensdag ochtend in Luxemburg zijn.

Vanmiddag werd ik gebeld door sportmasseur, waar ik was? Ik had afspraak niet in mijn agenda staan. Had hem woensdag nog gevraagd wanneer ik afspraak heb, want hij zit in zelfde gebouw als waar ik werk. Maar kreeg niet echt duidelijk antwoord. Gelukkig kon ik vanavond nog terecht. Ben er wel ff aan toe. Tis wel een beul, maar helpt wel voor mijn spiertjes wat losser te krijgen, zeker naar de afgelopen dagen.

Als ik terug ben van zwemmen kom ik gezellig ff weer langs. Staat ook nog berichtje van MamaJM, maar die heb ik nog niet geleze. Fijne avond dames!

Liefs Nathalie

Nee idd, ik zou het volgende week moeten worden.. t stinkt ook naar amoniak echt vies, net alsof ik in mn broek heb gepiest haha :p *sorry voor wie aan t eten is ;)*

Ik heb nog steeds niet echt menstruatieklachten, maar misschien vallen ze nu niet zo heel erg op omdat ik er zo mee bezig ben! Ik heb ff mn tepels bestudeerd en zie blauwe aders lopen. Haha ik weet niet waarom julie het erover hebben, maar denk ik klets er even gezellig over mee ;)

Groetjes!

Hoi lieve allemaal!
Nou, ik kom toch even een beetje uithuilen hier, want ik ben ongesteld geworden. Nouja, het is nog niet helemaal doorgezet, maar ik zie toch duidelijk bloed bij het afvegen (sorry weer voor de details, maar dan snappen jullie het). Het zal vannacht wel doorzetten. Ben toch wel wat verdrietig... Belachelijk he? Ook wel een beetje omdat we dus zondag een weekje met z'n tweetjes naar Berlijn gaan (zonder klein) en ik dus leuk met tampons moet zitten klooien en we niet eens (op 'die' manier) van elkaar kunnen genieten. Maargoed, vol goede moed de volgende ronde in!! Maarreh, welke dag moet ik nou aanhouden als 1e dag van de cyclus? Vandaag of morgen? En moet ik dan 29 of 30 dagen aanhouden? Of gewoon bij de 28 dagen blijven? Pfff... ingewikkeld allemaal. Misschien moet ik er niet meer zo over nadenken .
Groetjes allemaal en een fijn weekend! Ben morgen hier nog wel te vinden denk ik, maar dan t/m 3 mei niet! Oh, en iemand vroeg nog hoe ik dat afvallen heb gedaan: met een speciaal dieet (prodimed) onder begeleiding van een dietiste... Bij de dietiste loop ik nog steeds; een soort stok achter de deur zeg maar
Kipling

Terug
Bovenaan