Ik reageer ff in delen, want moet zo weg naar sportmasseur en ga daarna nog ff lekker zwemmen.
Hahha mama22, alles goed met je tepels? Mijn buikje zit er nog aan hoor. Voelt minder vreemd en pijnlijk als de afgelopen week. Ook die extreme klachten zijn beetje verminderd. Kweet niet wat er allemaal gebeurd van binnen, maar nog geen rd-tjes in aantocht hiero. Mijn bannertje telt maar verder en verder. Hopelijk zondag uitsluitsel, of het een of het ander.
Ik weet niet meer of het in dit topic gevraagd werd en door wie. Maar hoe het mijn borsten en tepels is, hihih. Nou ze zitten er nog hoor, hahah. Nee ff serieus. Heb geen bultjes rond de tepels en gisteren maar eens ff in de spiegel gekeken. Zie wel paar aderen duidelijk, maar heb daar nooit zo op gelet. Kweet dus ook niet 100% zeker dat ik die voorheen niet had, tis me nooit opgevallen, dus waarschijnlijk niet.
Ik zit heel hard af te tellen tot Luxemburg, heb er nu al zin in. Dit weekend nog op zoek naar cadeau voor mijn schoonvader, die is zondag jarig. Maar dat krijgt hij dus pas als we dinsdag laat of woensdag ochtend in Luxemburg zijn.
Vanmiddag werd ik gebeld door sportmasseur, waar ik was? Ik had afspraak niet in mijn agenda staan. Had hem woensdag nog gevraagd wanneer ik afspraak heb, want hij zit in zelfde gebouw als waar ik werk. Maar kreeg niet echt duidelijk antwoord. Gelukkig kon ik vanavond nog terecht. Ben er wel ff aan toe. Tis wel een beul, maar helpt wel voor mijn spiertjes wat losser te krijgen, zeker naar de afgelopen dagen.
Als ik terug ben van zwemmen kom ik gezellig ff weer langs. Staat ook nog berichtje van MamaJM, maar die heb ik nog niet geleze. Fijne avond dames!
Liefs Nathalie