Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hier het aangepaste lijstje (met m'n vermoedelijke volgende NOD):

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Angel27, 27 jaar                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons  

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
(woepieee)

Goedeavonddd, was ik weer. Ahhhh jammer Kipling dat je ongi bent geworden. Teleurstelling is dat toch wel hè. Je mag best ff verdrietig zijn en het niet fijn vinden hoor. Maar geniet lekker in Berlijn saampjes, ff gedachten verzetten en op naar de volgende ronde. In Mei legt onze Kipling een ei!

We snappen je verhaal hoor MamaJM en denk dat ze daar wel eens heel goed gelijk in kunnen hebben. Mocht er hier een volgende ronde aanbreken, dan gaan we gewoon lekker genieten, wanneer we zin hebben. Waren de pannenkoekjes lekker. Werkse vanavond en we spreken je snel weer!

Dat de vraag werd gesteld over tepels en aderen over de borsten enzo, heeft te maken dat dat een zwangerschapskwaaltje is Loempiamonstertje. Verder weer ik ff niet meer wat je nog meer vroeg.

Fijne avond, ik ben best een beetje lui nu, moe van de dag!

Liefs Nathalie

Hallo lieve lieve lieve dametjes hiero,

Kipling; wat jammer de je ongi bent geworden....maar zoals al eerder gezegt: NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN!!!!
pfff dit blijft deze maand wel een beetje de slogan van onze topic he...

Nu maar hopen dat we in mei allemaal een bevrucht ei krijgen.....hahaha dat zou best wel grappig zijn toch...

Loempiamonster WELKOM!!!!
Waar kom je vandaan??????? of had je dat al verteld??? Was jij ook niet 22??? Ik iig wel. 23 als ik zou (mogen) bevallen van ons eerste kindje....

Verder niet veel te vertellen vanavond (voor de verandering)...is er nog iemand online????

Dikke kus mama22

hahahah het zou ook weer eens geen ander kunnen zijn he....hahahhahaha

Ja de boodschappen zijn echt voor een hele maand. Het gaat dan om drinken en groentes e.d. uit potjes en voordeelverpakkingen van kip en gehakt e.d. Die vriezen we dan in.
Het enige wat ik dan nog moet kopen is brood en verse groente en fruit.

Moe; wat is dat?!?!?!?! Ik zou wel lekker op de bank kunnen hangen, maar ik zou ook nog best een uurtje kunnen sporten.

pfff wachten duurt nu wel heel lang he....morgen is pas mijn nod. Ik ben echt nieuwschierig. Ik zou morgen al een test willen doen hahaha, maar deze keer wacht ik toch nog maar echt even.

Jij wilt zondag pas testen???

Hhahaha ja ik voelde een aantrekkingskracht, ga forummen want mama22 is er ook, hihih. Ik lig lekker op de bank, kaarsjes aan voor ons allemaal, wie weet brengt het geluk!

Pff wat zul jij moeten wennen als je door zwangerschap moe bent, hihih
Nu nog uur sporten, nee red ik niet. Nou ja uurtje zwemmen zal denk ik nog wel lukken. Heerlijk warm water. Maar zit gewoon lekker op de bank, tv te kijken en af en toe ff hier kijken. En tja dat dat nou toevallig is als jij er ook bent, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan