Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

ohhh daar zou ik een moord voor doen; lekker op de bank met mijn computertje. ... Ik wil zo graag een laptop, maar heb nu ergens anders even mijn prioriteiten liggen.

Mannetje zit lekker op de bank naar top gear te kijken....en ik krijg de opdracht om een vlucht naar mexico te zoeken. Gewoon uit nieuwschierigheid wat het kost enz....

Wanneer had jij in de gaten dat je wat meer klachten kreeg???? Kwa zwangerschap bedoel ik dan he. Ik weet dat jij je voor bleef houden dat de rd-tjes zouden komen (heb ik nu dus ook), maar wat en wanneer had jij je eerste kwaal???

Ik ben nog niet zwanger hè. Al denken jullei allemaal van wel, hahaha
Zondag 13 april kreeg ik een heel raar gevoel in mijn buik. Buikpijn, vaag gevoel, krampjes, druk etc van alles. Die week een dag hele erge buikpijn gehad. En kreeg er afgelopen maandag allemaal klachten bij, steeds meer eigenlijk. Maar die kwaaltjes heb je hier wel gelezen. Sinds het rot nieuws van woensdag is het extreme er overal van af. En voelt mijn buikje ook heel anders, helaas! Ook al is het ff wat minder voelen ook wel lekker hoor als je het al 1,5 week elke dag hebt. Maar tis dan ook weer zo dat ik nu denk van ohh zal er misschien iets mis gegaan zijn. Als mijn rd-tjes komen dan weet ik in elk geval dat dat heeft meegespeeld, want had echt heel veel kwaaltjes. En tja als dat nu allemaal op gang moet komen. Dat duurt wel ff hè. Maar misschien, heel misschien ............. hihihih

Ik test pas zondag, goed hè, hihih

Liefs Nathalie

nou voor mij ben je wel zwanger hoor...als de rd'tjes komen wilt trouwens niet zeggen dat je niet ff zwanger bent geweest he. Kan dan best een vroege miskraam zijn...Wat wel inhoud dat je de hormonen wel in je hebt zitten en dan sneller kans hebt om weer zwanger te raken. Tenminste dat is mij altijd verteld.

Die 13e was je nod toen al geweest????

Mijn tepels zijn trouwens weer lekker gevoelig...haahahaha

Knap van je hoor dat je zondag pas test. Ik was allang naar de ha gerent!!! maar jah dat heeft jou waarschijnlijk ook  al heel ver geschopt op deze boze wereld.....Jouw doorzettingsvermogen, geduld en wilskracht!!!!

Dank je voor je compliment. Maar stel tis vroege miskraam, daar kom je dan toch niet echt achter. Gaan gewoon lekker genieten, en zien het wel.

Tuurlijk heb ik af en toe ook mijn onzekerheden van mag het allemaal wel lukken enzo. En af en toe heel hyper. Ik had na dinsdag echt het idee van ohh ze konden wel eens gelijk hebben, terwijl dat pas na negatieve test was, gek hè, hihih.

Tja ik kan wel testen en testen, maar daar maak ik mezelf alleen gek mee. Had na de 1e test wel zo iets van oh vrijdag ofzo weer, woensdag de 17e was mijn NOD en zondag ervoor kreeg ik dus dat rare gevoel in mijn buik. Maar mijn NOD was gebasseerd op 22 dagen. Als je uitgaat van 28 dagen ben ik nu 2 dagen overtijd. Maar tis allemaal ff afwachten met cyclus hè. Ik wil zowiezo voor we naar luxemburg gaan testen.

Liefs Nathalie

Ik vind het echt knap van je. Als je het zondag weet vertel je het dan ook??? Is wel een leuk kado'tje niet....hihi
Ik zou het leuk vinden als ik het nu wordt, want dan wil ik het met moederdag aan mijn (schoon)moeder vertellen.
Maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik gewoon ongi wordt.

Wat die mk betreft; tuurlijk zul je daar niet veel van merken en dan moet je zeker ook gewoon vrolijk doorgaan. Eigenlijk kun je het zo zien; wij hebben iedere maand een miskraam, want het is iedere maand een onbevrucht eitje....

Ach jah: AFWACHTEN!!!!!

Nog ff en dan zitten we aan onze laatste 100 berichtjes!!!! JOEPIE!!!!!

Tuurlijk vertel ik het jullie, maar verder nog niemand hoor!
Eerst maar ff afwachten hoe het allemaal gaat.

Oh weet je hoe je miskraam kan ontdekken, dan is er vliesje of dik stuk als je ongi word. Bedenk ik me net ineens.

Moet jij niet bij je mannetje zitten? Nog iets gevonden over Mexico?

Liefs Nathalie

hahaha jah die heeft al een paar keer geroepen wanneer ik kom..

Nee, niks gevonden over mexico maar nu heb ik ook niet echt gezocht. Wordt daar altijd zo zenuwachtig van, van zoeken naar de goedkoopste vlucht etc.

Ik ga denk ik ook maar eventjes bij hem zitten. Wordt langzaam ook wel moe.
Ik zou zeggen; een hele fijne avond nog en super veel suc-6 dit weekend!!!!! Ik zal voor ons beide een kaarsje laten branden!!!

Slaap lekker

Oh ik wou je niet wegjagen hoor, hihih. Tis stil hier op het forum op het moment, dus dan word het wel erggg stil, hahha. Mijn vriend is bek af van een week werken en al 2 avonden een paar uur in de tuin helpen enzo, wat hij eigenlijk niet gewend is qua zwaar werk, gezien hij in de ict internet branche werkt. Dus die verneemt zijn spiertjes nu wel, hihih.

Hier ook kaarsjes aan, lekker knus! Weltrusten en tot snel!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan