Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Goeiemorgen dames   Moet helaas werken vandaag (bleh heb geen zin) en zit ook niet zo in mn hum. Denk toch dat de duiveltjes zich aan het aanmelden zijn   raar dat het dit keer zo laat begint..   Nou dames maak er een leuke dag van vandaag en ga ook een beetje voor mij in de zon zitten  
Hihi doeidoei!!

Goedemorgennnn, ik dacht al wat is loempiamonster er vroeg bij, maar je moest werken vandaag meis. Wat voor werk doe je? Morgen weekend of moet je de komende dagen ook nog werken?

Ik had het gevoel dat het al 11.00 uur ofzo was. Kreeg vannacht kopstoot (zachtjes) van mijn vriend en een elleboog in mijn oog, dus wat die vannacht allemaal wou uitspoken. Hij kwam redelijk laat naar bed. Kreeg nog een kus van hem en kwam tegen me aan liggen, dus daar werd ik een beetje wakker van. Vroeg ie heel lief of ik nog steeds niet ongi was geworden. Dus daar een tijdje over gekletst enzo. Hem wat meer uitgelegd dat een cyclus ook lang kan zijn, doordat ik jarenlang de pil heb gebruikt. En dat ik eerst zoveel voelde en nu minder (extreem) Hij zei dat het misschien ook wel grieperig kon zijn toen. Maar wel raar dat dat dan van een op andere dag, juist naar rottelefoontje over is. Dat het behoorlijk wat kwaaltjes waren. Hij zei ook al, we gaan gewoon lekker genieten. Legde zijn hand op mijn buik en zei: ''Hij schopt nog niet'' Hahaha, nee duh! Vandaag gaan we een test halen. Volgens mij had hij gehoopt dat ik er nog eentje thuis had, hihih. Word vervolgd!

Zit nu lekker nog in mijn nachtkleding op de bank. Ik heb sinds oktober een laptop, omdat het met steeds zoveel energie kost om achter de pc te zitten. Nu kan ik teministe mijn beentje recht op de bank, of zelfs vanuit bed als ik me een dag/middag niet echt fit voel. Echt ideaalll! Zou mijn lappie niet weer willen missen.

Hoorde net iets buiten, ga ik kijken is mijn vader hier alweer. Hij zei gisteren ik doe morgen niks meer. Toen vroeg ik nog weet je het zeker? hahah. Maar eigenlijk voel ik me er een beetje ongemakkelijk bij. Mijn vader heeft ook beperkingen, en in de tuin bezig zijn is wat dat betreft niet echt goed voor zijn lichaam. Maar als hij iets in zijn hoofd heeft. Eigenlijk moet het gras al gezaaid zijn hier. Maar we zijn zo afhankelijk van anderen. Ik ga me denk ik maar eens aankleden om toezicht te houden, hihih En kop koffie te zetten.

Liefs Nathalie

Heej Nathalie! Lieve vriend heb jij!!! Die van mij valt altijd pardoes in slaap als ie z'n kussen raakt  ....
Ik ben helemaal van slag: begrijp er niets meer van. Het heeft namelijk niet doorgezet en ik heb dus geen druppel boed meer gezien. Wat nu? Wat denken jullie? Zou het een mini-ongestledheid zijn geweest ofzo? Of gaat het 'echte' werk nog wel komen maar later? Ik hoop nu vooral dat ik maandag niet ongesteld ben, want dan zitten we in Berlijn en hebben we een fietstocht gepland staan van 6 uur. Da's verre van handig als je ongesteld bent natuurlijk.....
Fijn weekend allemaal!
groetjes,
Kipling

Hallo everyone!!

Wat shit kipling dat het nu niet doorzet... Of juist niet?? Idd wel raar maar ik las net dat als je vooo je aan pil gaat licht menstrueerde je juist met de pil extra veel bloed en dus als je weer stopt het minder wordt. Maar ja wat jij hebt is natuurlijk wel heel weinig, als je het verder niet wordt zou ik volgende week toch een test doen. Dadelijk is het gewoon innestelingsbloed.  
Het is geen pretje nee als je straks 6 uur moet fietsen, maar je komt vast wel cafeetjes ofzo tegen?? Iedereen moet in 6 uur wel een keer plassen dus er is vast paar keer een stopplek. Dat hoop ik dat in ieder geval voor je haha, anders ben je alleen maar daar mee bezig en kan je nergens van genieten.

Nathalie we zijn allebei nog steeds overtijd... schiet niet echt op zo he!! Me puistjes zijn weer weg en ik voel me gewoon weer normaal, echt zo stom. Wordt echt een lange cyclus. Ik ben echt bang dat het komt omdat ik altijd zo slordig was met de pil!!
Straks lekker op vakantie en dan zal je zien dat het dan te voorschijn komt, nou dat is ook niet echt romantisch haaha.

Ik ga ff de stad in, tot vananvond

Hoi hoi dames, wat ist hier heerlijk rustig...hihi ik weet al waar iedereen uithangt...buiten natuurlijk in de zon!! super weertje he!! vind ik zo heerlijk. Gisteravond lekker gewerkt en ik ben vandaag heerlijk aant schilderen geweest. sinds wij hier wonen, nu bijna 2jaar. heb ik dus alles zelf geschilderd. niet dat we in n bouwput leven hoor. want woonkamer/keuken/slaapkamer enzo dat was wel klaar toen we er in gingen maar toen nieuwe badkamer gedaan. manlief zelf!! hihi handige lui zijn wij gelukkig! maar nu tijdje terug hebben we dus ook nieuw toilet beneden! super mooi geworden! dat was ook nog altijd bruin..pff ouderwets hier in huis hoor allemaal..hihi was!! want nu ist dus echt bijna naar onze smaak! de wc deur en kozijn moest dus ook altijd nog geschilderd, had ik toen natuurlijk geen zin in..hihi.. en de bijkeuken zijn we ook nog aant opknappen die was ook zo ontzettend lelijk.. nou ja, onze smaak dan absoluut niet, knalblauw met grijs..brrr zo afzichtig.. nou boeiend allemaal he, ik ben dus gewoon hier en daar in huis beetje aan het schilderen als zoonlief op bed ligt!! hihi heerlijk om te doen vind ik, vooral omdat t zo mooi opknapt en naar je eigen smaak wordt he!!!
Nou nu ben ik dus voor vandaag wel ff klaar dacht ik, dus ff snel achter de pc gekropen en jullie verhalen ff bijgelezen... hihi en zo duik ik de tuin in hoor! lekker zonnen!!!!
Hej Kipling ik hoop voor je dat je rd'tjes wegblijven..gaaf hoor lekker fietstocht! ga ervan genieten, hopelijk zonder rd''tjes... ik duim voor je dat ze wegblijven
En Nathalie en Zazoutje, wat t duurt t lang voordat jullie us zekerheid hebben zeg.. wazige cyclus zeg of jullie zijn gewoon zwanger...pfff sterkte ermee. ga maar snel testen van t weekend en laat ons het weten..ik duim ook voor jullie!
Hier verders niet veel nieuws qua gekke kuren of ontpilverschijnselen..hihi.. voel me super goed..
Heeej jullie weten weer genoeg van mij...haha ik ga van de zon genieten !!!
Dikke knuf en totlaters... liefs mij

Hallo dames,

Inderdaad wat een lekker weertje!!!!! Loempia; zit jij ook in de zorg????

Toenstraks ff lekker gaan shoppen met mijn mannetje voor ons tuintje....pfff was druk in de winkels.

Hier nog steeds niks te bekennen van de rd-tjes terwijl vandaan mijn nod is/was. Nu maar hopen dat ze wegblijven. Toenstraks ff zielig mijn moeder opgebeld dat ze wel waren gekomen, anders blijft die maar bellen met de vraag of ze er al zijn....hahahaha.

Ik ga maar eens lekker in het zonnetje zitten..

Doei!!!!!!!!! kus mama22

Hey Nathalie ik was net ff aan het googlen en ik kwam wel een interessant stukje tegen op http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=2890
Voor mij een reden om ons geen zorgen te maken dat het bij ons ff wat onregelmatig is.. Ik denk dat gewoon die eicel gewoon nog niet bij ons is geweest. Want ook met het ontpillen kan je verschijnselen krijgen die juist weer op een zwangerschap lijken.
Wedstrijdje doen wie het eerst ongesteld is?

Liefs Zazou

Terug
Bovenaan