Goedemorgennnn, ik dacht al wat is loempiamonster er vroeg bij, maar je moest werken vandaag meis. Wat voor werk doe je? Morgen weekend of moet je de komende dagen ook nog werken?
Ik had het gevoel dat het al 11.00 uur ofzo was. Kreeg vannacht kopstoot (zachtjes) van mijn vriend en een elleboog in mijn oog, dus wat die vannacht allemaal wou uitspoken. Hij kwam redelijk laat naar bed. Kreeg nog een kus van hem en kwam tegen me aan liggen, dus daar werd ik een beetje wakker van. Vroeg ie heel lief of ik nog steeds niet ongi was geworden. Dus daar een tijdje over gekletst enzo. Hem wat meer uitgelegd dat een cyclus ook lang kan zijn, doordat ik jarenlang de pil heb gebruikt. En dat ik eerst zoveel voelde en nu minder (extreem) Hij zei dat het misschien ook wel grieperig kon zijn toen. Maar wel raar dat dat dan van een op andere dag, juist naar rottelefoontje over is. Dat het behoorlijk wat kwaaltjes waren. Hij zei ook al, we gaan gewoon lekker genieten. Legde zijn hand op mijn buik en zei: ''Hij schopt nog niet'' Hahaha, nee duh! Vandaag gaan we een test halen. Volgens mij had hij gehoopt dat ik er nog eentje thuis had, hihih. Word vervolgd!
Zit nu lekker nog in mijn nachtkleding op de bank. Ik heb sinds oktober een laptop, omdat het met steeds zoveel energie kost om achter de pc te zitten. Nu kan ik teministe mijn beentje recht op de bank, of zelfs vanuit bed als ik me een dag/middag niet echt fit voel. Echt ideaalll! Zou mijn lappie niet weer willen missen.
Hoorde net iets buiten, ga ik kijken is mijn vader hier alweer. Hij zei gisteren ik doe morgen niks meer. Toen vroeg ik nog weet je het zeker? hahah. Maar eigenlijk voel ik me er een beetje ongemakkelijk bij. Mijn vader heeft ook beperkingen, en in de tuin bezig zijn is wat dat betreft niet echt goed voor zijn lichaam. Maar als hij iets in zijn hoofd heeft. Eigenlijk moet het gras al gezaaid zijn hier. Maar we zijn zo afhankelijk van anderen. Ik ga me denk ik maar eens aankleden om toezicht te houden, hihih En kop koffie te zetten.
Liefs Nathalie