Goedemiddaggggg!
Ohh wat kan jij goed liegen tegen je mams Mama22, foeifoei, hihih. Daarom weet bij ons het nog niemand. Omdat ik juist die vragen en spanningen er niet bij wil hebben. Ken mijn moeder een beetje namelijk, hihi. Heerlijk hè dat weertje. Hebben jullie nog wat moois gekocht voor de tuin? Het was idd heel druk overal en geef de mensen eens ongelijk.
MamaJM kun je ook bij ons nog ff komen schilderen. Hier moeten hoofdzakelijk de deuren nog gedaan worden. Knap hoor dat je dat allemaal zelf kan en het geduld om dat te verspreiden over langere tijd.
Ik heb tot nu toe een gezellig dagje met mijn vriend gehad. We zijn naar de Ikea in Groningen geweest. Ik wou heel graag een boekenkastje. Nou ja tis meer een dvd/cd kastje. Ik had die bij mijn schoonouders gezien en was percies wat ik zocht. Daarna nog ff naar de mediamarkt geweest om een videocamera te kopen voor mijn schoonvader die morgen jarig is (krijgt hij als we in Luxemburg zijn pas) Gaan we met zijn allen geven. Kan opa in spe zijn toekomistige kleinkind filmen, hihih. Niet dat ze dat al weten en het erbij gezegd word, maar okay.
We zijn niet meer de verder de stad in geweest, want was heel erg druk en daar houd mijn mannetje niet zo van. Maar was wel gezellig zo saampjes. Geen drogist tegen gekomen, dus wij in gezellig dorpje Zuidlaren maar ff doorgereden en daar zwangerschapstest gehaald. Want die ga ik echt niet kopen hier in het dorp hoor, hihih. Dus heb nu test in huis. Had vanmiddag echt zo iets van ohh kunnen vanmiddag ook wel gaan testen. Maar toen mijn vriend ff voor me na de winkel was, moest ik plassen en wil de test samen emt hem doen. En als ik nu nog uren wacht voordat ik weer moet plassen is het misschien wel erg laat, dan kan ik beter wachten tot morgen ochtend of niet? Ik las trouwens net in de bijsluiter dat je plat moet neer leggen. Dat heb ik de 1e x niet gedaan. Misschien daarom uitslag beinvloed? *kriebel kriebel* we zitten inmiddels in dag 31 dus hoop wat meer duidelijkheid te krijgen. Al ben ik bang dat het weer negatief is. Maar ik hou jullie op de hoogte hoor zodra ik de test heb gedaan zijn jullie de 2e die het horen.
Ik ga nog ff verder lezen hier. Wens jullie nog fijne zaterdag en tot strakkies.
Liefs nathalie
Ons NOD lijstje van de meiden van Maart
Angel27, 27 jaar 2e ronde - 2e kindje 29-04-08
MamaJM, 22 jaar 2e ronde - 2e kindje 05-05-08
Miss Dovie, 26 jaar 1e ronde - 1e kindje 10-05-08
Cory, 26 jaar 2e ronde - 1e kindje 16-05-08
Esther, 32 jaar 3e ronde - 1e kindje 18-05-08
Kipling, 29 jaar 2e ronde - 2e kindje 24-05-08
Op het wachtbankje, meiden we voor jullie!
Mamma22, 22 jaar 2e ronde - 1e kindje 26-04-08
Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!
Nathalie, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje 17-04-08
Zazoutje, 25 jaar 1e ronde - 1e kindje 21-04-08
De zwangere Maartstoppers onder ons
* * * ** *
Glittersss * * * **
*
Boeffieboh, 24 jaar 1e ronde - 1e kindje uitgeteld: 18 december 2008
(woepieee)