Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Goedemiddaggggg!

Ohh wat kan jij goed liegen tegen je mams Mama22, foeifoei, hihih. Daarom weet bij ons het nog niemand. Omdat ik juist die vragen en spanningen er niet bij wil hebben. Ken mijn moeder een beetje namelijk, hihi. Heerlijk hè dat weertje. Hebben jullie nog wat moois gekocht voor de tuin? Het was idd heel druk overal en geef de mensen eens ongelijk.

MamaJM kun je ook bij ons nog ff komen schilderen. Hier moeten hoofdzakelijk de deuren nog gedaan worden. Knap hoor dat je dat allemaal zelf kan en het geduld om dat te verspreiden over langere tijd.

Ik heb tot nu toe een gezellig dagje met mijn vriend gehad. We zijn naar de Ikea in Groningen geweest. Ik wou heel graag een boekenkastje. Nou ja tis meer een dvd/cd kastje. Ik had die bij mijn schoonouders gezien en was percies wat ik zocht. Daarna nog ff naar de mediamarkt geweest om een videocamera te kopen voor mijn schoonvader die morgen jarig is (krijgt hij als we in Luxemburg zijn pas) Gaan we met zijn allen geven. Kan opa in spe zijn toekomistige kleinkind filmen, hihih. Niet dat ze dat al weten en het erbij gezegd word, maar okay.

We zijn niet meer de verder de stad in geweest, want was heel erg druk en daar houd mijn mannetje niet zo van. Maar was wel gezellig zo saampjes. Geen drogist tegen gekomen, dus wij in gezellig dorpje Zuidlaren maar ff doorgereden en daar zwangerschapstest gehaald. Want die ga ik echt niet kopen hier in het dorp hoor, hihih. Dus heb nu test in huis. Had vanmiddag echt zo iets van ohh kunnen vanmiddag ook wel gaan testen. Maar toen mijn vriend ff voor me na de winkel was, moest ik plassen en wil de test samen emt hem doen. En als ik nu nog uren wacht voordat ik weer moet plassen is het misschien wel erg laat, dan kan ik beter wachten tot morgen ochtend of niet? Ik las trouwens net in de bijsluiter dat je plat moet neer leggen. Dat heb ik de 1e x niet gedaan. Misschien daarom uitslag beinvloed? *kriebel kriebel* we zitten inmiddels in dag 31 dus hoop wat meer duidelijkheid te krijgen. Al ben ik bang dat het weer negatief is. Maar ik hou jullie op de hoogte hoor zodra ik de test heb gedaan zijn jullie de 2e die het horen.

Ik ga nog ff verder lezen hier. Wens jullie nog fijne zaterdag en tot strakkies.

Liefs nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Angel27, 27 jaar                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons  

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
(woepieee)

Ik had je vorige post nog niet gelezen Zazoutje. Dus als ik het stukje tekst goed begrijp kan het ook zo zijn dat doordat onze eisprong later is geweest, dus ook pas later getest kan worden? Dat staat er toch? Waar lees jij over dat ontpillen ook allerlei zwangerschapskwaaltjes kan geven dan?

Ik ga eerst nog ff een test doen morgen denk ik. Als dat negatief is, hoop ik dat IK win met onze weddenschap, hihih.

Liefs Nathalie

Ik heb wel wat gevonden maar als ik het probeer te plakken dat zegt ie dat je maar 50 max aaneengesloten karakters mag hebben... Maar als je "ontpillen symptomen" googeld dan moet je de 3e hit aanklikken die je tegenkomt.   Dat is van babybelgie.com en daar kan je het een en ander lezen.

Dus  ja kan  een verlate eisprong zijn...

Toch een 2009 baby dan misschien ;)

Haiiii dames!

Nee ik werk in een winkel, dus vandaar dat ik vandaag weer de klos was! Zeker met dit lekkere weer. Baalde er best wel van :p Morgen even inhalen met vriendlief :D

Voelde me vandaag ook absoluut niet lekker :( Ik was hartstikke moe, misselijk en ik zag echt niet goed. Heb nu zelfs mn bril op en die heb ik normaal niet nodig! (heb maar 0.75, dus is alleen voor tv kijken enzo :p) Ik heb nog steeds niet echt RD symptomen, maar denk dat mijn lichaam me voor de gek houd hoor. Van de week deed ik al een test (terwijl dat helemaal niet kon), en ik had in het testvakje een roze dikke streep, en het "zwangervakje* was het helemaal roze met een wit streepje. hahah zal er wel te hard op geplast hebben ofzo :p

Mag ik trouwens ook op het wachtbankje met mn NOD op 30-04-08? Lijkt me wel gezellig hihi!

Een Laptop zou ik ook wel willen hebben, lijkt me heerlijk om overal lekker online te kunnen zijn :D
Hahah heel verhaal, maar heb gewoon niemand om dit mee te delen allemaal dus ben hartstikke blij met jullie :D

Groetjes!

Ik ga ook ff googlen dan Zazoutje. Had me voorgenomen nie tmeer zoveel te lezen, maar hier ben ik toch wel benieuwd na. Kom dalijk nog wel ff kletsen.
Ga jij helemaal niet meer testen en gewoon wachten op rd-tjes? Hoeveel tests heb je nu gedaan?

Liefs Nathalie

Ja tuurlijk mag dat Monster, (ga het ff afkorten hoor) Ik weet ff niet of je leeftijd klopt maar ik controleer het zo wel. Zo nu gaan ik er echt van tussen. Doeggie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Angel27, 27 jaar                                                    2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 21jaar                    1e ronde - 1e kindje       30-04-08
MamaJM, 22 jaar                                                  2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar                                            1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                                                                    2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                                                              3e ronde - 1e kindje          18-05-08
Kipling, 29 jaar                                                              2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008 (woepieee)

Terug
Bovenaan