Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Angel27, 27 jaar                                                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22jaar                       1e ronde - 1e kindje       30-04-08
MamaJM, 22 jaar                                                2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar                                          1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                                                                2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                                                            3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Kipling, 29 jaar                                                          2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar        2e ronde - 1e kindje           26-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons  

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

Heb je ff toegevoegd Loempiamonster, kloppen zo je gegevens, ik wist her ff niet meer precies. Jammer dat je vandaag moest werken met dit heerlijke weer. Maar morgen zou het ook nog mooi worden toch? Die dingen die je opnoemt zijn ook zwangerschapskwaaltjes hè, hihi. Wil je geen valse hoop geven. Wel raar van je 1e test. Ik heb gewoon mijn urine opgevangen in plastic bekertje, wie je daarna weg kan gooien. En dan stripje er zoveel sec. als op de bijsluiter staat inhouden. En de controle streep verscheen wel, maar kon er geen tweede streep in kijken. Misschien heb je teveel over de hele test geplast of idd te hard. Hopelijk over paar dagen beter nieuws! Tis wel heelw at dat er wat verschijnt natuurlijk in dat vakje, hihih

Liefs nathalie

Angel27, 27 jaar                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Mamma22, 22 jaar                         2e ronde - 1e kindje           26-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          30-04-08

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
(woepieee)

Oepsie, zag dat het al aangepast was!!

Ja ik las er ook al wat over idd dat het kwaaltjes zijn. Misschien juist omdat ik het heb gelezen heb ik die kwaaltjes gehad.. Alhoewel volgens mij kan je jezelf niet misselijk denken enzo... was t maar woensdag :p

Hahah we waren tegelijk zazoutje. Ik was nog ff berichtje voor loempiamonster aan het typen, vandaar. Als we weten dat de gegevens kloppen, moetn we ook uhm ships wie was dat ook alweer met NOD op 29-04 ff op het wachtbankje zetten. Sorry ff vergeten. maar vragen eerst maar ff of het klopt, ik dacht namelijk dat ze 22 was, hihih.

Liefs Nathalie

Sjonge ik blijf wel lekker hangen vandaag... Ik heb nu 2 keer getest! Volgens mij de dag na mn NOD en die dag daarna weer. Ik las dat je je testen niet in je dorp wil halen... waarom bestel je ze dan niet via internet? Heb ik nu ook gedaan en het is nog goedkoper ook.. Voor 1700 uur besteld, de volgende dag in huis. En in een blanco envelop.
Ik denk niet dat ik nog een keer test maar ja ik ken mezelf en waarschijnlijk doe ik het nog wel een keer maar ik heb echt geen syptomen ofzo, alleen dus die overtijd :(

Jij zondag testen he! Misschien doe ik gewoon gezellig met je mee, kunnen we samen blij zijn of balen!!

Zo nu ga ik die hamburgers in de pan gooien.   Ciao

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Mamma22, 22 jaar                         2e ronde - 1e kindje           26-04-08
Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          30-04-08

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
(woepieee)

Hahah Zazoutje we zijn lekker tegelijk aan het posten. Maar tis nu helemaal goed aangepast hoor. Kweet niet of jij als ik dit post het misschien ook net veranderd hebt, hahah.

Ik ga idd morgen testen. Dat word mijn 2e test. Ja das wel een idee om het ingevolg via internet te bestellen. Ik heb nu eentje gekocht waar 2 tests in zitten, dus indien nodig heb ik nog eentje!

Smakelijk voor strakkies! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan