Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Kheb net getest.. Was toch wel heel benieuwd. Ben eigenlijk nog steeds te vroeg but you never know ;) Anyway, had weer een mooie dikke roze streep en in die ander een heel licht wit streepje. Is dat alleen om aan te geven waar die streep zou moeten komen? Snap er helemaal niets van!

Ja suf he dat gelijk posten, ik was wel bezig net met het lijstje maar ik kreeg weer een error dus ondertussen ging ik ff kijken en toen stond ie er alweer haha. Maar goed ik moet nu gaan want anders gooit mn vriend zo de lap tegen me kop haha..

Doeggg

Nou ik weet niet welke tests jij hebt maar ik heb 0,0 streepje gehad!!! Doe er nog 1 dan?? Welke had je die van de Etos? Die had ik wel, zonder streepje alleen de controle.

Van de DA dacht ik.. de rest weer roze achtig en dan een klein streepje erin. Vriendlief heeft hem ook gezien, maar die denkt dat het gewoon erin hoort te zitten! Moet denk toch maar gaan wachten tot woensdag.. Owja over mn afscheiding.. weer lekker ranzig verhaal hah, nu issie ineens roze :p Gaat echt nergens over. Iemand dat weleens gehad? Ik nog nooit namelijk! Ben geen andere zeep gaan gebruiken ofzo!

Ohhh ik dacht dat jullie weg waren dus dacht ga een betje lezen. Heeft ons monstertje snel een test gedaan. Wel te vroeg hè meis. Maar een streep is een streep hoe licht die ook is. Ik kon helemaal niks zien hoor bij mijn test. Zelfs geen heel licht dun streepje waar ie moest zitten. Hopelijk morgen meer geluk.

Maar is dat roze en dan een licht streepje? Heb je de bijsluiter goed gelezen? Waarom maak je jezelf zo gek met die test, hihih. Dat roze kan innestel iets zijn, maar lijkt me wat laat, maar kan zijn dat je eisprong later is geweest dan je had verwacht. Dus nu testen heeft weinig zin, maar tis wel goed teken dat er iets verschijnt hoor. Roze afscheiding kan ook voorteken zijn van toch ongi worden. In de topic kluskippies hebben we namelijk een aantal dames die eerst dag hebben, daarna wat bruinig en daarna echt bloed. Tis heel vreemd hoor een vrouwen lichaam, hihih

Liefs Nathalie

Hahah ja ik ben misschien gewoon heel schapig schijnzwanger ;) Ach we moeten het maar gaan zien. Ik wou alleen dat ik dan niet meer zo misselijk was hahah.. K wil weer kunnen eten!! Echt ik zit denk alleen mezelf maar gek te maken, Vriendlief is gelukkig wat nuchterder eronder (maar wou toch wel dat ik nu alvast een test deed   haha) maargoed hij is al wat ouder dan mij (28) en hij wil het al heel lang heel graag. Dus hij is allang blij dat ik het iig wil proberen :p

Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?

Terug
Bovenaan