Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Mijn vriend word dit jaar 27. Gaan lekker genieten van een luie zaterdag avond denk ik. Heb eigenlijk wel zin om naar de bios te gaan, maar ook wel zin om lekker thuis een film te kijken.

Meis, dit is ronde 1, tis allemaal nieuw en spannend. Moet toegeven dat het wel goed teken is dat je iets ziet in het vakje, maar wacht nu maar rustig af. Alleen kalmte kan u redden zeggen ze wel eens, hihih. Wachten is idd vervelend. En zeker rond je NOD. Je moet je lichaam wat tijd geven. Hoelang heb je de pil geslikt?

Wat gaan jullie doen vanavond?

Hey hallo,

hier nog geen rd-tjes!!!!!!!!!!

Monstertje; die kwaaltjes wat jij hebt had ik ook toen ik net gestopt was met mijn pil. Het is heel normaal dat je wat misselijk wordt e.d maar haal je echt niets in je hoofd want dat zorgt alleen maar voor teleurstellingen. Ik kan het weten.
De kans dat de eerste keer raak is, is ontzettend klein. Gemiddeld moet je 3 menstruaties afwachten....
Sorry ik wil je niet teleurstellen, maar wil niet dat je vol hoop zit en straks gewoon je rd-tjes krijgt.

Waar woon jij eigenlijk monstertje. Volgens mij was van iedere provincie hier wel al iemand. Ofjah niet allemaal, maar wel verschillende....

Tot strakkies!!!!!

Oepsie heb verkeerd zitten rekenen.. was namelijk 01-04 ongi dus nu kan ik volgens een site op de 29e al testen :D Wiiiiiii

Ik slikte hiervoor de pil onwijs onregelmatig en was er in maart al mee gestopt, zo van: dan pak ik hem op mn eerste menstruatiedag wel weer op. Alleen ben ik dat dus vergeten.. achja we wachten af :D

Je slikte de pil erg onregelmatig? Of had je onregelmatige cyclus?
Je lichaam heeft tijd nodig om te wennen ana nieuwe situatie.
Je kan pas testen na de dat dat je eigenlijk ongi moest worden hoor.
Dus je NOD (Niet Ongesteldheids Dag) en dan nog is het advies ff wat later te doen

Je word zo alleen maar teleurgesteld door die negatieve testen lijkt me. Ik zou er echt helemaal gefrusteerd van worden denk ik. Je moet het ff de tijd geven meis. En die krengen zijn ook nog duur ook. Een dagje eerder of later testen maakt toch ook niet uit? Het gaat er toch uiteindelijk om dat je zwanger mag worden?

Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar                         2e ronde - 1e kindje           26-04-08
Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons  

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
(woepieee)

hoelang is je cyclus???

Ik ben ook al in maart gestopt (1 maart) en ben toevallig ook op 1 april ongi geworden. Ik heb een cyclus van 26 dagen (denk ik), maar dat zal deze maand al wel weer niet kloppen want denk nl. dat ik gewoon de rd-tjes op bezoek krijg.

Ook ik slikte de pil onregelmatig en vergat hem heel vaak, maar dat wil niet altijd wat zeggen. Ik zou zeggen wacht lekker af, want de eerste keer is de kans zo klein.....

Veel succes meid....

Nou de dokters dachten vorig jaar dat ik endometriose had, dus ik moest toen de pil drie maanden doorslikken. Maar omdat ik dat niet had en mn baarmoeder + eierstokken in supergoede conditie zijn was ik weer gewoon de pil gaan slikken.. incl pillen vergeten etc etc etc. Dus eigenlijk loopt mijn normale cyclus alweer volgens mij. Alleen weet ik eigenlijk niet hoe lang die duurt, dus heb nu een excel bestandje gemaakt met wanneer ik het het laatst was, en ik ga erin zetten als ik het word. Misschien kan ik op die manier eens kijken wanneer ik het beste kan klussen, buiten het klussen om :p

Ik kom trouwens uit zuid holland :D

Ben er niet echt supergefixeerd op hoor dat ik zwanger zou kunnen zijn, het is alleen nu mijn nod eraan zit te komen gewoon superspannend!

Hoi hoi allemaal..wat een heerlijk weer was het vandaag,en toch zijn jullie hier ooknog druk aant schrijven geweest... niet eens lekker zitten zonnen dames?? oh oh ikku wel hoor!! hihi en paar slingers opgehangen in de voortuin voor koninginnedag. deden we nooit, maar vind t wel gezellig staan..sfeertje!! hihi... ach Bea doet t ook niet voor mij als ik jarig ben dat weet ik, maar ik vind koninginnedag altijd wel heel gezellig!
Hej Nathalie bedankt voor je complimentjes hihi..ik vind schilderen niet erg hoor. ik hou echt van klussen en alles mooi maken dus. en eigenlijk alles is inmiddels wel af hoor. toen we hier gingen wonen al de woonkamer enzo is tiptop in orde dus alles netjes, behalve dus nog wat kleine dingen. eind vorig jaar(nov.) ofzo heb ik de trap naar zolder aan de onderkant zeg maar geschilderd en de traphekken enzo..dat was echt heeeeele grote klus, maar alles hier in huis was geel met blauw toen we hier kwamen, het meeste dus al wel in mijn kleurtjes, maarja die trap stelde ik ook steeds maar uit, totdat ik opeens zin had..haha en ja dan ga ik er weer ff tegenaan!
Wat voor deuren heb je in huis? gewoon gladde? of met raampjes ofzo? wil het best keer komen doen hoor. als jij zorg dat je alles in huis hebt. schuurmachine, schuurpapier, verf, kwasten, rollertjes enz enz...hihi.. woon je hoog in drenthe of beetje tegen Gelderland aan? dan zou ik er nog us over kunnen denken om x je kant op te komen. lijkt me wel grappig!!
Nou dames wat een boel zitte er opt wachtbankje zeg...spannend. hihi en ik zag dat ik zelf nu bovenaan de NOD lijst sta..haha ben er echt niet zo mee bezig hoor. ik wacht maar rustig af, dat lijkt t   me het beste en schilder vrolijk verder...haha mooie afleiding he!
Nou dames iedereen fijn weekend en fijne avond! dikke knuf van mij Totlatersssss

Terug
Bovenaan