Maart 2021 ❤️

@ Kievietje: Ik herken het niet, dus weet ook niet of dit normaal is..
@ girl-mom: Gefeliciteerd! Wat fijn dat je gelijk al de 1e ronde zwanger bent! 

@ Gebruiker....: Ik zag het idd al in meerdere topics voorbij komen. Durf het eerlijk gezegd nog niet zo goed aan. Misschien moet ik eerst de zekerheid van de 1e echo hebben? 

@ Girl-mom, wauw dat was dan vast een enorme verrassing. Gefeliciteerd!
@ Gebruiker...795, voor mij geldt hetzelfde als Rooose. Ik vind dat namelijk wel erg leuk! Maar ik wacht het liefst even mijn eerste echo af :)

Dag dames. 
Ik sluit mij graag aan. 
Ik ben 37 jaar en moeder van een prachtige zoon die in september 2 jaar word.  
Onze kleine is na een lange weg via een fertiliteit traject geboren. 
Wij waren nu ruim 1 jaar bezig met hetzelfde traject voor nummer 2. Maar vanwege de corona stond alles stil
En toen werd ik niet ongesteld.  Test gedaan en ja hoor zwanger. 
Ik kan het nog steeds bijna niet geloven maar zoals het er nu uit ziet ben ik 3 maart uitgerekend 

Voel me nu zoooo dom. Toch bij een facebookgroep gegaan waar mama’s in zaten van een oude facebookgroep van mijn eerste zwangerschap. Zie ik net dat er bekende tussen zit die ook nog eens de beheerder van de groep is. Direct eruit gegaan. Maar nu zoooo bang dat zometeen een hoop mensen het al weten nu het nog zo pril is...

Hallo allemaal, ik sluit me ook graag voorzichtig hier aan... testen lijken iets op te lopen en volgens mijn eigen berekening 14 maart uitgerekend.. denk ik :)

Terug
Bovenaan