Maart 2021 ❤️

@littlebeeb.  Kan je ze dan niet beter contacten en vragen of ze discreet willen zijn totdat je zelf het nieuws naar buiten wil brengen? Gewoon voor je eigen gemoedsrust?  Of mag je er vanuit gaan dat mensen die op zo'n forum zitten zoiezo discreet zijn?  

Wat leuk, weer nieuwe dames! Welkom en gefeliciteerd!
@ Littlebeeb: Wat onzettend balen! Maar idd, wat marno zegt, kun je haar niet beter een berichtje sturen? Ze heeft je sowieso gezien.. Anderzijds weet zij waarschijnlijk ook dat het nog pril is, dus misschien houd ze haar mond?
Hoe gaat het verder met jullie en de kwaaltjes? Ik heb al een aantal dagen het gevoel een strakke band om mijn buik te hebben. Alsof ik teveel gegeten heb. Verder op wat stemmingswisselingen na eigenlijk nergens last van. 

@Marno @Roose ik ga er vanuit dat ze discreet zijn. Ze is zelf ook zwanger en nog zo pril. Denk ook niet dat ze andersom wil dat het de wereld in gaat. Ik ken haar verder ook niet zo goed en ik weet niet eens of haar zus het al weet. Voor nu maak ik maar geen slapende honden wakker om het zo maar te zeggen haha. Moet maar van het beste uitgaan denk ik?
@Roose heb je het gevoel dat je buik zo vol is? De stemmingswisselingen herken ik ook haha. Ik heb al wat dagen last van steken aan de linkerkant van mn buik en het gevoel alsof iemand een trap in mn ribben heeft gegeven. En ben zoooo moe. 

@ Littlebeeb, misschien is dat wel het beste inderdaad. Was dat in de facebookgroep can dit forum dan?
Qua kwaaltjes.. gisteren misselijk geweest maar vandaag gelukkig niet meer. Dat volle gevoel herken ik wel. Alsof ik veel te veel gegeten heb en voel me ook gewoon dik. En die stemmingswisselingen herken ik ook wel. Zo af en toe flink chagrijnig hahaha!

Dat gevoel van die stemmingswisselingen herken ik oom al een beetje en een heel opgeblazen gevoel ena f en toe steekjes. Daarentegen alweer 3 dagen totaal geen afscheiding en dat had ik bij me eerste heel erg. Streepjes worden gelukkig wel donkerder. Maar ik ben nu net 4 weken of moet dit weekend 4 weken worden dus het is nog pril en ik merk dat ik nog beetje voorzichtig ben.

Littlebeeb dat is even schrikken denk ik. Die angst zou ik ook hebben. In dit stadium wil je het gewoon nog even voor jezelf houden... of hebben jullie het al ouders of iemand anders verteld? En is het miss leuk globaal iets over jezelf te vertellen?
Ik ben bijv bijna 31 en dit wordt onze 2e kleine als het goed mag gaan... 

@littlebeeb inderdaad maar geen slapende honden wakker maken!
Ik heb exact dezelfde symptomen als bij mijn zoontje.  Gevoelige borsten En snel moe.  Verder voel ik mij top! 

Hallo allemaal,
Ik ben zwanger van ons 2e kindje en uitgerekend op 11 maart 2021 (geteld vanaf 1e dag laatste menstruatie).
Begon dinsdag met testen en had gister mijn NOD. Toevallig is ons zoontje gisteren 2 geworden, wat was het een leuk cadeautje dus, zo’n positieve test!
Het was (wederom) meteen de 1e ronde raak, dus ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven haha!! En vind het ook echt véél spannender dan bij de 1e!
Lees graag met jullie verhalen mee!?

Terug
Bovenaan