Maart 2021 ❤️

Wat leuk om veel positieve verhalen te horen. 
Ik heb voornamelijk last van pijnlijke borsten. De laatste dagen voel ik ook niet echt kracht in mijn benen. Herkent iemand dit?
Ik ben nu net 7 weken volgens mijn berekening en uitgerekend op 21 februari

Iedereen heeft zo te lezen al wat kwaaltjes. Lees nog niemand over misselijkheid? 
Heeft iedereen al zijn 1e echo gepland staan? 
@ Strawberry: Ik word dit jaar 32 jaar en ben zwanger van de 1e. Heb in mei mijn spiraaltje laten verwijderen, met de verwachting dat het nog wel even zou duren. Maar gelijk dus al de 1e ronde zwanger. Was wel even schrikken, omdat we het niet echt hadden verwacht. Maar nu vooral op een roze wolk en heel erg blij. 

Alleen woensdag misselijk geweest, of meer weeig denk ik. Maar verder niet eigenlijk. Wel last van mijn rug! Bekend kwaaltje voor mij wel...
Ik ben 29 en als alles goed mag gaan verwachten wij ons tweede kindje begin maart. Dan is onze dochter ongeveer 25 maanden.

Wat leuk allemaal! Klopt.. geen last van misselijkheid. Heb ik bij mijn eerste ook nooit gehad dus hoop dat het me nu ook bespaart blijft. Wel zware benen na een lange dag... ik had afgelopen dinsdaf mijn eerste vage streepje en die van vanochtend was al een stuk duidelijker. Maar goed nog steeds pril! Heb wel vanmiddag verloskundige gebeld en gevraagd of ik al een afspraak kon maken of nog even moest wachten. Ze was juist blij met mijn tijdige telefoontje ivm drukke planning bij hun... dus mijn eerste echo staat voor eind juli :) (als het allemaal zo doorgaat en zo mag zijn... ik hoop het zo!)

@ Strawberry: Spannend hoor! En je kunt denk ik beter te vroeg bellen, dan dat je te laat belt en onnodig lang moet wachten op de 1e echo. 
Ik kijk echt heel erg uit naar de 1e echo. Al denk ik dat het bij iedere echo opnieuw weer spannend zal zijn. 

Ik heb alleen mn beste vriendin verteld dat ik zwanger ben (en met de vraag of ze op ons zoontje kan passen met de eerste echo haha). We wachten de eerste echo af dan zijn we over de 9 weken en zijn we van plan om het aan familie te vertellen. 
Super leuk dat de groep steeds groter wordt. Ik hoop dat we allemaal over ongeveer 8 maanden gezonde kindjes in onze armen mogen hebben?
Vandaag voor het eerst echt misselijk. We moeten vanmiddag op verjaardagsvisite. Hopelijk is de misselijkheid tegen die tijd afgenomen.
Ik ben 25 jaar. Tegen de tijd dat ik uitgerekend ben en alles goed mag gaan is ons zoontje net 2 jaar geworden. 

@ Strawberry, ja joh alles is nog heel pril. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik vandaag 5 weken. Logisch dat je gebeld hebt. En weetje, je gaat nu niet 8 weken lang testen. Je hebt een positieve test in handen dus je bent zwanger. Als het dan niet goed gaat, kom je daar bij de echo achter. Dus het maakt niet uit hoe vroeg je belt denk ik. Ik heb me ook al vroeg aangemeld. 
@ Rooose, ja elke echo is spannend (maar zoveel zijn er niet eigenlijk). Maar vond de eerste en termijn echo het spannendst. 
@ Littlebeeb, ah dat is handig! Wij moeten inderdaad nog kijken wat we met onze dochter doen met de eerste echo... misschien even bij een vriendin met een smoes... vervelend dat je misselijk bent. Hopelijk vanmiddag weer over. 
Hier is het shirtje klaar dat onze dochter aan krijgt als we het gaan vertellen. Vind het zo vreselijk lang duren!! 

ja hier heb ik het de naaste familie en beste vriendinnen verteld, maar dat komt omdat wij eigenlijk dus in een fertiliteits traject zitten, die nu in de wacht staat, en ik de vraag wanneer wij weer mogen met grote regelmaat krijg, dan zeg het het toch wat makkelijker denk ik. maar ook omdat ik het zelf nog steeds niet kan geloven!
ik heb 15 juli de 1e echo gepland staan. Merk wel dat de zenuwen bij deze groter zijn, omdat mijn zoontje via het fertiliteitstraject er gekomen is, en deze dus op eigen kracht. wat toch wat onzekerheid geeft. Suf natuurlijk want de meeste baby's worden nog steeds op eigen kracht gemaakt en niet door het ziekenhuis. maar wij lopen al 7 jaar bij ziekenhuizen dus het zit zo in ons systeem, dat dit even wennen is.
nee gelukkig geen misselijkheid, soms wat licht in mijn hoofd bij snel opstaan en last van mijn borsten, maar bij mijn zoontje had ik ook alleen deze symptomen en verder helemaal niks. ik teken er dus voor om dit weer zo te mogen ervaren!

Terug
Bovenaan