Maart 2021 ❤️

Wat leuk allemaalen nog ongeveer 8 maandjes dan mogen we hopelijk onze nieuwe wondertjes verwelkomen! Woehoee! Voelt enerzijds nog zo onwerkelijk, maar heb er ook al zo veel zin in! Kan niet wachten tot de eerste echo, nog 3.5 week... pff die periode gaat lang duren:)

Hallo allemaal,   Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik heb getest op mijn nod en er kwam een heeeel licht streepje uit. 2 dagen later (vandaag) weer getest en ook weer een heel licht streepje. Misschien een heel klein beetje donkerder. Zal dit wel goed zijn?  Het lukt mij niet om een foto hiervan toe te voegen Hopelijk is het streepje over 2 dagen donkerder maar vindt het zo spannend!  Ik zal dan rond 11 maart uitgerekend zijn (berekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie)  

Groetjes karin 

Karin je kunt o.a. via myupload.nl een foti uploaden en de link hier  plakken...een streep is een streep denk ik en hij moet wel iets donkerder worden na paar dagen maar bij de gaat sneller als bij de ander denk ik... 

@ Karint: Bij mij is het streepje ook niet donkerder geworden, de 2e was zelfs wat lichter. Afgelopen woensdag heb ik een clearblue test gedaan, deze gaf aan dat ik 2-3 weken zwanger ben. Dus weet niet of het streepje altijd donkerder moet worden?
Maar idd wat Strawberry zegt; een streepje is een streepje. 
Ik heb vandaag voor het eerst een verjaardag (van de schoonfamilie) sinds ik weet dat ik zwanger ben. Normaal drink ik dan altijd een wijntje/biertje, hoop niet dat het teveel opvalt dat ik dit keer niet drink..

@ Marno, ik snap dat je dan wel wat verteld hebt inderdaad! Andere situatie, heel logisch.
@ Strawberry, nou zeg dat! Voor mijn gevoel gaat de tijd nooit zo langzaam als dat ie nu gaat! Duurt heeeeel lang ;-)
@ Karint, inderdaad via mupload.nl link kopieren. Bij mij werd hij wel duidelijker, nu echt dikke vette knalstreep maar heeft wel even geduurd.
@ Rooose, ooh oeps, weet je al hoe je dat gaat doen? Bobben? Ik zie vanmiddag mijn familie ook maar drink eigenlijk nooit dus daar gaan ze het niet aan merken.
Ik merk dat ik snel vol zit met eten. Blijf wel hetzelfde eten als anders maar daar heb ik daarna last van. Heeeeeel opgeblazen gevoel. Dus moet even kleinere porties gaan eten dan anders haha.

@ Kievietje: Gelukkig heeft niemand wat gemerkt! We waren idd met de auto, dus ik moest sowieso bobben. 
Heb verder gezegd dat ik de zondagen liever niet meer drink en het bij maximaal 1 dag in het weekend wil houden. Had in dit geval dus zaterdagavond "zogenaamd al gedronken".
Verder herken ik wat je zegt wat betreft het eten. Heb zelf ook de hele dag een vol gevoel. Wel trek, maar ergens ook geen zin om te eten. Bevalt het om kleinere porties te eten? 

@ Rooose, aaah handig, gelukkig heeft niemand het gemerkt! Moeilijk is dat dan he. Nou, dat gaat best moeilijk. Heb idd wel trek maar achteraf pas denk ik, had beter iets minder kunnen doen hahahah. Je kunt die boxen gelijk aanvragen hoor. De ene kun je al best snel ophalen en de andere wachten ze even en krijg je later nog een afhaalbericht in je mailbox.

Terug
Bovenaan