Maart 2021 ❤️

@ karint ik heb altijd begrepen dat iedereen nu eenmaal anders hcg aanmaakt maar dat dit niks zegt over het verloop van je zwangerschap.  Dat ze niet (snel) donkerder worden zegt dus alleen dat je minder snel hcg aanmaakt dan bij iemand bij wie de test wel donkerder word.  

@roooose creatief bedacht hahaha 

@ Kievietje: Oefening baart kunst denk ik. Probeer zelf ook kleinere porties te eten, maar merk dat m'n buik toch al gauw opgezwollen raakt. Een aantal broeken zitten me ook niet heel lekker meer. 
Heb de boxen alvast aangevraagd :). Toch ook nog voorzichtig, ben wel een beetje bang voor slecht nieuws bij de 1e echo.. 

Vandaag na 3 kruidvat testen ook nog eem CB test gedaan en die gaf aan 2 tot 3 weken zwanger dus ik ben nu voorzichtig enthousiaster en probeer er meer op te vertrouwen dat het goed gaat. Echo datum is veranderd naar 4 aug. Pff nog even afwachten dus maar hopelijk worden we dan beloond met een prachtig wondertje!
Ik heb ook heel veel trek maar ook snel eem opgeblazen gevoel. Die twee combineert niet echt samen heb ik al gemerkt ;-) verder gelukkig vooralsnog weinig kwaaltjes. Beetje last van onderrug helaas nu al maar dat komt omdat  ik de andere kleine nog zoveel moet tillen. Hoe is het met jullie? Wat waren de uitgerekende datums ook alweer van iedereen volgens eigen berekening? Misschien kunnen we een lijstje maken?ik trap af en dan kunnen jullie hem zo kopieren, plakken en aanvullen :)
Strawberry: 14 maart

Hallo,
Hier ook in blijde verwachting, vandaag 4 weekjes en 5 dagen volgens de verloskundige. 
5 augustus de 1ste echo, spannend allemaal.

Woensdag 29 juli 1e echo! Mega spannend vind ik het! Vraag mezelf steeds vaker af hoe ik bij de 1e zo rustig kon blijven haha! Is echt zo anders nu bij de 2e.. 

@ Strawberry: Wel herkenbaar hoor. Ik heb ook 3 verschillende testen gedaan, voordat ik het echt geloofde (daarvoor 2 negatieve testen gehad, dus misschien hielp dat ook mee). Hopelijk kun je het nu een beetje loslaten en erop vertrouwen dat er echt een klein wondertje in je groeit :)?
Ik vul ook het lijstje even aan:
Strawberry: 14 maart
Gebruiker10244357: 11 maart
Faatje: 21 februari
Rooose: 26 februari (ik vermoed dat ik in maart ben uitgerekend, omdat ik mijn cyclus niet weet). 

Terug
Bovenaan