Maart 2021 ❤️

Bedankt voor alle reacties iedereen. Het streepje lijkt iets donkerder te worden dus daar ben ik erg blij mee! Nu maar geduld hebben. Zooo moeilijk haha
Voor het lijstje heb ik mjjn gebruikersnaam veranderd in karint
Strawberry: 14 maartKarint: 11 maartFaatje: 21 februariRooose: 26 februari

@karint ik snap je gevoel helemaal, bij mij bleven ze ook heel licht en na een week had ik ineens een knaltest. Op de foto zie ik echt duidelijk dat ze donkerder worden!?

Littlebeeb: 3 maart

@ Rooose, Heb ook al broeken die me niet zo lekker zitten. Snap dat ik nog geen babybuik heb, maar heb wel het gevoel dat mijn buik wat opgezet is. Dat gevoel van bang zijn voor slecht nieuws bij een echo herken ik ook wel. Ben wel heel blij, maar ook steeds in mijn achterhoofd 'als alles goed mag gaan....' 
@ Strawberry, 4 augustus dat duurt nog even. Wanneer had je eerst? Ik zal het lijstje zo even hieronder kopieren/plakken. Hoe oud is jouw kindje ook alweer? Heb je vast al eens verteld hoor, maar kan het nog niet zo goed onthouden, sorry. 
@ Gebruiker ... 810, gefeliciteerd!!
@ Gebruiker ... 357, ik ben ook veel ongeduldiger enzo dan bij de eerste. Vind het ook veel moeilijk om het geheim te houden dan toen. Gek he, je zou dat andersom verwachten, haha.
@ Faatje, succes/veel plezier morgen bij de gyn!
Ik had gisteren een mindere dag. Heb de hele dag wat buikpijn gehad en was heel erg moe. Vandaag gelukkig weer een veel betere dag. Bij mij komt de eerste afspraak gelukkig steeds dichterbij, vind het zo lang duren.

Littlebeeb: 3 maart
Kievietje: 6 maart

Leuk om het lijstje te zien! Tot dusver ben ik nog de hekkesluiter... maar er komen vast nog meer dames  hier!
Onze jongste wordt bijna 1.. dus er zit zodadelijk niet zo'n groot leeftijdsverschil tussen dat lijkt me heel mooi :) eerste zwangerschap verliep heel goed en ik hoop deze net zo... al zal t wel pittiger worden nu met de andere kleine en zeker om dat we ook de kleine nog best veel moeten tillen enzo maar goed... ik ga maar niet meer naar de sportschool, gymnastiek heb ik al thuis ;-)

Littlebeeb: 3 maartStrawberry: 14 maartKarint: 11 maartFaatje: 21 februariRooose: 26 februariKievietje: 6 maart
Milliebilly: 11 maart.

Littlebeeb: 3 maartStrawberry: 14 maartKarint: 11 maartFaatje: 21 februariRooose: 26 februariKievietje: 6 maart
Milliebilly: 11 maart.

Gefeliciteerd allemaal ik heb afgelopen vrijdag positief getest. Ik weet niet precies wanneer ik ben uitgerekend maar volgens de clear blue van afgelopen maandag zit ik op 4 a 5 weken dus begin maart ergens uitgerekend denk ik. Ik ben na een miskraam gelijk weer zwanger geworden en geen idee wanneer mijn eisprong is geweest. Super spannend hoop dat het eindelijk weer een keer goed gaat. 21e een vroege echo ?

Hi dames, vanmiddag bij de gynaecoloog geweest en een inwendige echo gehad. Alles ziet er goed uit kloppend hartje gezien. Hele geruststelling! Heb met 11 weken de termijnecho. Ik blijf onder controle van de gynaecoloog dit ivm meerdere factoren. Dit vind ik persoonlijk wel fijn. 

Terug
Bovenaan