Maart 2021 ❤️

Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe dames!
@ Kievietje: Herken zeker wat je zegt! Je hebt het waarschijnlijk al ergens verteld, maar wanneer heb je je 1e echo? 
@ Strawberry: Leuk dat ze qua leeftijd dichtbij elkaar zitten! Als ze ouder zijn, gaan ze hopelijk veel aan elkaar hebben :)
@ Faatja: Wat fijn dat de 1e echo positief is geweest! Moet vast als een opluchting voelen!

Welkom voor de nieuwe dames en gefeliciteerd!
@ Faatje, fijn dat je een goede echo hebt gehad!
@ Strawberry, dan zit er inderdaad niet zo'n groot leeftijdsverschil tussen, leuk! Mijn dochter loopt al wel heel lang, toch moet ik ook nog veel tillen inderdaad.
@ Rooose, de 17e heb ik een echo. Volgende week vrijdag. Dat de week maar snel om mag gaan..

Gefeliciteerd allemaal, ik ook pas een positieve test en de datum die ik heb berekend is 13 maart. 

Dacht meld me ook maar aan op een forum, benieuwd naar andermans verloop.

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb afgelopen zaterdag (en zondag) positief getest!  zou dan 12 maart uitgerekend zijn volgens de meeste sites. 
Vindt het nog wel super spannend allemaal.
Wij hebben al een zoontje van nu 2.5 jaar en ben echt benieuwd hoe hij hierop gaat reageren. :)

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb afgelopen zaterdag (en zondag) positief getest!  zou dan 12 maart uitgerekend zijn volgens de meeste sites. 
Vindt het nog wel super spannend allemaal.
Wij hebben al een zoontje van nu 2.5 jaar en ben echt benieuwd hoe hij hierop gaat reageren. :)

Terug
Bovenaan