Maart 2021 ❤️

Hier ook totaal geen klachten op n paar buikkrampjes af en toe na.. net zoals tijdens mijn eerste zwangerschap en daar is een gezond zoontje uitgekomen! Dus kan gewoon helemaal goed zitten ?

Ik heb heel gevoelige borsten en met name tepels. En voel af en toe een soort druk/trekkend gevoel in mijn baarmoeder. En had vanmiddag opeens een paar keer dat het borrelde, leek bij mijn baarmoeder maar zal vast de daar achter liggende darmen zijn geweest. Ik zag het ook gewoon echt aan de buitenkant borrelen, heel gek. Verder heb ik juist wat meer honger maar ik kan sowieso altijd wel goed eten als ik wil haha. En misschien iets eerder moe eind van de middag, maar dat is zo lichtjes dat ik dat niet echt mag benoemen. 

Ik val vast niet af, haha. Wel misselijk met vlagen maar heb trek in verkeerde dingen, heel irritant. Gisteravond op een gegeven moment maar naar bed gegaan, anders zou ik alle kasten plunderen....  

Kievitje ik snoep en snaai ook veel.. en ook al heb ik een snel vol gevoel.. ik prop er gewoon nog meer in ;-) vorige zwangerschap begon ik met 58kg en eindigde op 74.. nu begin ik met 65 kg... ben benieuwd haha..

Gefeliciteerd zwangere dames!! Ook ik mag me bij het clubje maart 2021 voegen ? ik had afgelopen zaterdag een positieve test (rond 11 maart uitgerekend). Nog wat onwennig, zoals ik bij een paar van jullie ook gelezen heb. 1e kindje voor ons en zo onwijs blij! We zaten in ronde 9. Tot nu toe nog weinig klachten, ga dan al snel twijfelen of het wel goed zit maar las net bij sommige dat dat niks hoeft te zeggen. Dus hopelijk gewoon geluk ?. 

Hoi hoi, gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik kan me ook toevoegen aan deze groep.. vorige week een paar testen gedaan en ze knalde allemaal! Zal rond 6 maart uitgerekend zijn...voor ons is het tweede kindje. Verder heb ik niet echt verschijnselen, ben wel erg moe dus ga maar lekker met de kleine slapen smiddags. 

Goedemorgen dames.
Wat leuk, ik zie weer allemaal nieuwe namen! Welkom allemaal!

@ -Linda-: Ik ben ook zwanger van de 1e en herken veel van wat je zegt. Ondanks dat je ermee bezig bent, was het toch ook even een schok (ik weet het nu 2 weken en het went nog steeds niet). Denk dat ik ook de 1e echo moet hebben, om het echt te geloven.
Verder wel allerlei kwaaltjes, dus het kan eigenlijk niet missen.  
Afgelopen dagen heb ik ontzettend veel last van stemmingswisselingen. Kan meerdere keren op de dag ontzettend boos zijn of juist huilen. Vind het zelf erg frustrerend (en merk dat mijn vriend het ook lastig vind), maar heb het gewoon niet in de hand. 

Nou ik voel me vandaag wel heel zwanger. Ben hartstikke misselijk, heb vanmorgen ontzettend gehuild en ben echt even helemaal op. Niet handig met een dreumes in huis... ik kom later uitgebreider reageren. Ik ga even meeslapen met dochterlief.

Terug
Bovenaan