Maart 2021 ❤️

Ik maak me zorgen.. Had een halfuur geleden ineens wat helder bloedverlies. Wat is dit mogelijk geweest? Of is dit een signaal voor een miskraam? 
De verloskundige durf ik niet zo goed te bellen, zie alleen een noodnummer op hun site staan. 

@-Linda-, wat grappig dat je zo'n gevoel hebt. Wachten tot je echo, maar dat duurt lang he.
@ Niic, dan lopen we aardig gelijk op. Ook 25 mei start laatste cyclus. Alleen eisprong op 12 juni denk ik. Ik heb vrijdag echo, ook vrij vroeg

Wat hebben een aantal van jullie al vroeg een echo! Mij was verteld aan telefoon dat ze voor 7 a 8 weken nog maar weinig konden zien over het algemeen dus liever iets later planden. Ik ben benieuwd hoe het gaat bij jullie! En een tweeling.. dat zou pittig maar zeker ook heel leuk zijn! Bijzonder!
Volgens mij berekening ben ik vandaag 5 weken en 1 dag.  Ik testte al vrij snel positief Maar had op 21 juni pas me eisprong. Gezien dmv ovutesten... vandaag nog precies 3 weken en 2 dagen wachten op eerste echo... kan niet wachten! Heb gelukkig nog steeds geen kwaaltjes en voel me ook niet echt anders. Hoop zo dat het goed zit maar koet daar maar gewoon beetje vanuit gaan..
Rooose je kunt altijd bellen voor zekerheid maar ik denk dat ze nu nog niet veel kunnen zeggen en je moet afwachten... heb je er geen buikkrampen bij? Een beetje bloedverlies  kan altijd... heb ik bij me 1e ook paar keer gehad. Het is daarobder alleen beter doorbloed en vaak is het onschuldig als het maar een klein beetje is, geen stolsels en geen buikkrampen

Hoi allemaal!
Voor de degene die er naar vroegen. Mn’ schoonouders reageerden echt heel erg leuk. Ze waren er een beetje emotioneel van maar net zoals bij ons zoontje vinden ze het zo bijzonder❤️ En hebben ze een voorleesboekje gegeven wat over ‘opa en oma’ ging. Ook omdat het een beetje last minute beslist was haha.
@kievietje hoe voel je je nu? Beetje opgeknapt gisteren?
@-Linda- wauw wat bijzonder een tweeling! Ben echt heel benieuwd. Het lijkt me echt heel mooi maar ook pittig om een tweeling te krijgen. 
@Roose heb je de verloskundige nog gebeld? Dat is vast even schrikken zo?
@Strawberry ik heb ook pas later een echo met 9 weken op 30 juli

Ik heb idd contact met de verloskundige gehad, ze reageerde erg lief en begripvol. Ben einde van de middag voor een echo geweest (werd uiteindelijk een vaginale echo). Voor nu zag alles er goed uit, ze zag heel lichtjes het hartje slaan. Ondanks dat het geen garantie geeft, zijn we erg opgelucht. M’n volgende echo is wat naar voren gehaald en heb ik nu op 20 juli.
@Littlebeeb: Leuk hoe je schoonouders gereageerd hebben! Lijkt me zo’n bijzonder en fijn moment om het eindelijk te mogen vertellen!

Oh wat fijn dat het voor nu gewoon nog goed zit Rooose! Kon ze inschatten hoe ver je nu ongeveer dan zou zijn? En fijn een voorzichtig hartje, wat bijzonder!

@-Linda- bijzonder zoveel een eiige tweelingen in de familie! Bij jou dus ook een kans aanwezig ?. 
@Kievietje we lopen inderdaad bijna gelijk op. Spannend vrijdag je eerste echo! Bij jou ook al best vroeg. 

Terug
Bovenaan