Maart 2021 ❤️

Aahw @Kievietje even goed je rust pakken en vooral niet te druk maken! Ik herken het zo erg. Gaat hier alle kanten op.
Bedankt allemaal nog voor alle tips! Vandaag even kijken of thee met gember helpt tegen de misselijkheid..
We hebben vanochtend besloten dat we het vandaag alvast aan mn’ schoonouders gaan vertellen. We komen daar heel regelmatig en ze passen ook 1 dag in de week op hun kleinzoon. Met mn’ misselijkheid leek het ons toch beter om het maar vast te vertellen. Vind het zoooooo spannend!!

Gefeliciteerd iedereen met een positieve test!!!

Vanmorgen de  clearblue test gedaan en gaf zwanger 1-2 weken aan. Allemaal nog onwerkelijk en het besef komt denk ik nog wel. Maar echt heel blij en bijzonder dat het echt zo is!!  
Als ik het goed heb berekend en dus vanaf de eerste dag van m'n laatste menstruatie reken, is 17 maart de uitgerekende datum. Nog erg pril dus.

Zijn er meerdere van jullie die na dezelfde test van clearblue, een aantal dagen later nog een keer testen met bijvoorbeeld de kruidvat 2v5?    

Ik had woensdag mijn eerste heel lichte action test, die vrijdag nog een keer gedaan en toen was die al mooi opgelopen. Ik ga daarom juist morgenochtend de digitale clearblue doen nadat ik eerst heb gekeken of de action test nog verder is opgelopen. Maar ook daarna wil ik denk ik wel eens per week een testje blijven doen tot de eerste echo, gewoon maar om te checken of het nog steeds zwanger aangeeft haha.

@ Littlebeeb, wel fijn dat het herkenbaar is haha. Zulke dagen zullen er vast wel meer komen. Hoe reageerden je schoonouders? En hoe heb je het verteld?
@ SteefieH, heb ik bij mijn eerste zwangerschap nooit gedaan, bij deze wel. Heel stom eigenlijk. Had nog 2 testen liggen en die heb ik later nog gedaan. 2 dikke vette strepen. Nu test ik niet meer. Het lijkt me nu (met hoe ik me nu voel al helemaal) wel duidelijk. En als er iets niet goed is, kom je daar toch pas bij de echo achter, niet door een test.
@-Linda-, ik denk dat dat weinig zin heeft, lees hierboven. En als er iets mis is, zal er nog wel hcg in je lichaam zitten en dus een positieve test. Maar als jij je er goed bij voelt moet je dat uiteraard doen!! :) hoe was je cb test?
Ik lig nog lekker in bed, vriendlief is beneden met onze dochter. Even lekker rustig opstarten vandaag. Nog 5 dagen tot de echo, kan niet wachten!

Vandaag mijn uiterlijke NOD dag (was afhankelijk dus van of zaterdag of zondag mijn ei gesprongen is) en de cb gaf 2-3 weken aan. Mijn gevoel zegt dat het me echt niks zou verbazen als het er twee gaan zijn. Eentje kan natuurlijk ook gewoon maar als ze zometeen zou zeggen het zijn er twee dan verbaasd dat me niks. Mijn vriend en ik hebben ook meteen even een foto van onszelf met de test gemaakt welke we dan in de doos erbij doen en dan vrijdag op mijn verjaardag te laten zien aan onze ouders + broers en vriendin. Super spannend en zo'n zin in! 

Wat bijzonder Linda dat je zo'n sterk voorgevoel hebt! Heb je sterke symptomen of is het puur een gevoel? Nog eventjes geduld tot aan je eerste echo, dan weet je of je voorgevoel klopt ?
Ik heb komende woensdag mijn eerste echo. Volgens de verloskundige zou ik nu bijna 8 weken zijn (25 mei laatste cyclus begonnen) maar door ovu testen weet ik zeker dat ik 17 juni eisprong had. Nu dan bijna 6 weken. Wel wat vroeg dus voor de eerste echo... maakt me ook een beetje onzeker. Hopelijk kunnen ze al wat zien! 

@Niic: Nee het is echt puur een gevoel. Mijn moeder is een van een tweeling (wel een-eiig) en mijn tante heeft ook een een-eiige tweeling dus het zit ergens wel in de familie. Ik zou het heel tof vinden, wel zwaar ook natuurlijk. En verder, ja ik weet niet. 
Wat heb je snel je eerste echo! Wel fijn natuurlijk om al te kunnen kijken. Ik moet nog minimaal 3 weken wachten waarschijnlijk.

Terug
Bovenaan