Maart 2021 ❤️

@Strawberry ja klopt ik vind het ook vroeg. Maar volgens mijn laatste cyclus zou ik nu ongeveer 8 weken zijn bij de echo woensdag. Maar mijn eisprong was later. Ik moet toch komen woensdag omdat ze dat willen checken. Maar waarschijnlijk dus nog niet veel te zien... normaal inderdaad bij 8 of 9 weken! 

Oow wat zul je geschrokken zijn Rooose! Gelukkig kon je langs komen voor een echo, dat stelt dan toch wat gerust. 
Wij hebben 23 juli de eerste echo. Zal dan bijna 8 weken zijn. Spannend! Vind het wachten zo moeilijk. 

Ik ben jaloers op jullie... ik wou dat ik hem iets eerder had.. gewoon even weten of het goed zit... maar ook heel blij voor jullie en dat jullie de kleine wonders al snel kunnen ontmoeten!

Rooose wat fijn dat je langs kon komen en hopelijk beetje gerustgesteld bent!

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden. Het was zeker schrikken en voelde me eigenlijk bezwaard om te bellen, maar ze gaven me mee dat dit altijd een goede reden is om te bellen. Hopelijk blijft het bij deze keer, maar vind het toch iedere keer spannend om weer naar de wc te gaan.
Leuk dat de groep steeds groter word! 
@ -Linda-: Je hebt zeker een grote kans op een tweeling! Is dit eigenlijk al direct bij de 1e echo te zien? 

Nouja ze zeggen natuurlijk wel dat een een-eiige tweeling gewoon toeval is, dus ja die twee in de familie is dan toevallig zo als het goed is. En ik heb geen twee-eige tweelingen in de familie. Dus ik weet niet hoe groot die kans dan is, maar het is gewoon een gevoel wat ik heb. En dat gevoel kan natuurlijk zomaar niet kloppen. Als het goed is kunnen ze dit met de eerste echo wel zien ja. 

Hey meiden!
Wat een grote club al! Ik ben dolgelukkig dat ik me mag aansluiten bij jullie. Want ik heb zaterdag voor het eerst een positieve test gehad!
Ik weet niet precies wanneer mijn nod is. Ik vermoed ergens tussen zondag 12 en woensdag 15 juli. Zaterdag 11 dus getest met 2v5 van de Kruidvat en tot mijn verbazing zag ik een lijntje verschijnen! Waarschijnlijk rond 21 maart uitgerekend.
Wat is jullie ervaring met vroeg testen met de kruidvat 2v5 testen? 
Zondag 12 was ik jarig. En toen mijn man me ontbijt op bed bracht met een cadeautje kon ik hem ook een cadeautje geven... Een doosje met de testen, een boekje en een romper die ik had beschreven met; 'well done, quarantine'
In februari heb ik een miskraam gehad met 14 weken. Dus we houden het nog even voor onszelf. Maar het voelt wel heel anders dan de vorige zwangerschap. Dus ik heb goede hoop!
Ik ben benieuwd naar jullie echo's meiden!

Terug
Bovenaan