Maart 2021 ❤️

Rooose, snap dat het bezwaard voelt maar weet uit ervaring dat je idd altijd mag bellen. Fijn idee toch wel :) hopelijk is het alleen niet nodig. Hoe gaat het nu met het bloedverlies?
@ Team-Leckers, welkom en gefeliciteerd! Een miskraam bij 14 weken, lijkt me moeilijk zeg! Ergens verwacht je het dan niet meer ofzo denk ik.
@ Samantha (als ik je zo mag noemen ;-)), ook welkom en gefeliciteerd! Hoe oud is je eerste kindje?

Hallo allemaal!
Wat spannend...en wat duurt wachten lang! Ik heb inmiddels al een paar positieve testen....maar ben toch onzeker, haha. Ik was 31 mei de laatste keer ongesteld...maar werd, dacht ik toen, op 26 juni ongesteld. Nu denk ik dat dat een innestelingsbloeding was....ik verloor namelijk op 4 juli ineens ook weer 1 druppel bloed. Dat vond ik vreemd, deed een test en die was positief.de test vanochtend was ook positief....en toch....ik hoop maar dat dit het is....en niet dat ik ergens al een miskraam had....29 juli kan ik bij de verloskundige terecht. Ons tweede kindje....toch opnieuw spannend! 

@ Kievietje: Door jouw opmerking heb ik gebeld. Dus dankjewel daarvoor ;).
Ik verlies enkel nog een beetje oud bloed, maar de verloskundige had me daar al voor gewaarschuwd. Verder gelukkig ook geen kramp meer gehad. 
Welkom voor de nieuwe dames! 
@ Team-Leckers: Wat een leuk cadeautje voor jullie beiden op je verjaarda :)! Ik heb geen ervaring met vroeg testen. Weet wel dat ze van Kruidvat erg gevoelig zijn. En een streep is een streep toch?

Hallo dames,
allereerst gefeliciteerd allemaal ?
ik voeg me ook toe in deze groep, zit nu ook op de facebookgroep van maart21. 
Vorige week maandag positief getest met cb 2-3 en Kruidvat test, vanochtend nogmaals getest om te zien of deze oploopt, gelukkig is dat het geval en stond er netjes 3+? 
ik heb 22 juli de eerste echo, spannend!! 

@ Rooose, oooh echt?? Haha nou graag gedaan. Bij mijn vorige zwangerschap is me dat toen heel duidelijk verteld. Dat je áltijd mag bellen als je je zorgen maakt. Dus vandaar ;-) fijn dat het nu goed gaat.
@ Uittwente, gefeliciteerd! En ook al mooi vlot een echo zeg, dat is fijn.

Hi dames,
Eindelijk mag ik ook in het "Zwanger" forum aansluiten, na bijna twee jaar wachten had ik gisteren avond en vanmorgen mijn eerste positieve zwangerschapstest in handen! Kan het niet geloven nog.... 
Ik ben zwanger geworden met behulp van Clomid 50mg!  
Uitgerekend 23 maart 2021.... 1e kindje 

[quote quote=10340323]@ Rooose, oooh echt?? Haha nou graag gedaan. Bij mijn vorige zwangerschap is me dat toen heel duidelijk verteld. Dat je áltijd mag bellen als je je zorgen maakt. Dus vandaar ? fijn dat het nu goed gaat. @ Uittwente, gefeliciteerd! En ook al mooi vlot een echo zeg, dat is fijn.[/quote]

klopt, al snel een echo. Ik heb vorig jaar 2 keer een bbz gehad en beide keren geopereerd. Als het goed is ben ik dan 6+4 bij de eerste echo. Ik voel me gelukkig goed op kleine kwaaltjes na.. ? 

Terug
Bovenaan