Maart 2021 ❤️

Hallo allemaal!
Wat een grote groep al voor maart 2021, leuk. 
Afgelopen donderdag een positieve test in handen, dus ik mag mij hier ook bij aansluiten.
Leuk om jullie verhalen te lezen en je het er toch met mensen over kunt hebben. 
12 mei is mijn spiraal verwijderd, waardoor ik niet de lengte van mijn cyclus weet. 8 juni eerste dag van de laatste menstruatie, dus rond 18 maart 2021 uitgerekend verwachten we. 

Voor iedereen in deze groep, gefeliciteerd! 

Gefeliciteerd aan alle nieuwelingen! Wat een mooi nieuws he en wat een op en top genieten! Althans vind ik... ook leuk dat jet die eerste weken altijd nog geem geheimpje is tussen jou en je partner en je samen alvast beetje kunt wegdromen :)

Hallo allemaal, na wat voorzichtig meelezen en afwachten mag ik me denk ik ook melden! Ik ben nu naar eigen berekeningen 6+6, vind het allemaal heel spannend want ik heb eind mei nog een miskraam gehad met 6 weken. Gelijk daarna was het weer raak, gelukkig lijkt het deze keer beter te gaan. Ik heb wel last van misselijkheid en vreetbuien (bij uit eten gaan bijv. totaal geen trek in de geroosterde groentes maar de hele bak patat ging eraan.) Is dat herkenbaar? Als ik zo doorga mag je me in maart het ziekenhuis in rollen, haha
23 juli mag ik voor een echo. Ik hoop heel erg dat het deze keer wel goed zit...

Poe Esther dat is niet niks wat heftig voor julkie... maar vanuit gaan dat het nu goed zit en dat er een mooi kleintje aan het groeien is. Gelukkig heb je al gauw de echo! 

Wauw wat een prachtige verhalen! Ik heb ook een postieve test gehad en rond 12 maart uitgerekend! 30 jul de eerste echo! Wat duurt dat nog lang en wat een geduld! 

De kwaaltjes gaan op en af, ook beetje bloed verlies, maakt onzeker maar ik wacht af??

Liefs! 

Hoi! Hier ook positieve testen en vandaag dan 5 weken en 2 dagen. Erg spannend, want in maart een vroege miskraam gehad rond deze tijd. En nu dus weer zwanger! Het ene moment erg blij en vol vertrouwen, het andere moment angstig en onzeker. Hebben anderen dat ook en hoe gaan jullie ermee om?
28 juli eerste echo, duurt nog lang! 

Terug
Bovenaan