Maart 2021 ❤️

@jantjes
Heel herkenbaar! Ik heb ook rond 5 weken een vroege miskraam gehad dit jaar. Best onzeker dus.. ik heb ook 28 juli de eerste echo. Duimen dat het goed blijft gaan!! 

Ja zeker spannend en onzeker. Geduld wordt flink op de proef gesteld! 
En dat ik nagenoeg geen kwaaltjes heb, helpt ook niet mee. Met alle verhalen verwacht je toch meer te voelen ofzo 

Wat veel nieuwe dames, gefeliciteerd allemaal! Spannend allemaal he!
Nog 2 dagen tot de eerste echo, ben nu wel echt aan het aftellen. Hopelijk is alles goed. Verder weinig nieuws. Nog steeds misselijk en weinig energie. Bijna vakantie gelukkig

Gefeliciteerd allemaal! Jantjes heel herkenbaar, hier ook geen enkele symptoom behalve menstruatie die uit blijft. Zelfs niet moe.. wordt er ook onzeker van. Hoop dat het goed zit! Maar moet nog 3 weken wachten op echo... Kievitje veel succes alvast! Ben benieuwd!

Ik sluit me ook aan bij het clubje wat nog maar weinig symptomen heeft. Alleen vollere/pijnlijkere borsten en soms een zeurende buik. Vandaag eerste echo gehad, maar zoals verwacht te vroeg (6 weken). Echoscopist vond het ook jammer dat de assistent zo vroeg gepland had. 30 juli weer een echo. Wel gezien dat er een mooie vruchtzak zit dus dat is een goed teken. Nu hopen dat de kleine goed gaat groeien! 

@ Strawberry, snap dat je daar onzeker van wordt! Maar het klinkt wel fijn ;)
@ Niic, ach dat is jammer zeg!! Inwendige echo gehad? Nu weer wachten dus. Ik ben met de echo vrijdag ook nog maar 7 weken, hoop wel dat ze iets zien.
Voelen jullie je ook al zo dik/opgeblazen? Mijn broeken zitten wel wat strakker. Voel me echt wel dikker dan anders (niet op een fijne manier;) )

Terug
Bovenaan