Maart 2021 ❤️

@kievietje we waren er gelukkig wel op voorbereid dus de teleurstelling viel mee. Hoewel je toch hoopt een knipperent hartje te zien ?. De echoscopist zei dat als we een week later waren er waarschijnlijk wel wat te zien was, dus ik heb goede hoop voor jou vrijdag!! De echo was inwendig inderdaad. Er zijn prettigere dingen ?. 
Succes en veel plezier alvast vrijdag! Ook als er nog niet veel te zien is, ze controleren of het begin goed is. Dat is ook al een fijne geruststelling om te hebben! 

@ Niic: Wat jammer van jullie 1e echo. Gelukkig is de volgende echo alweer snel! 

@ Kievietje: Spannend morgen! Alvast heel veel succes en plezier ?!
Verder herken ik zeker dat opgeblazen gevoel. M’n buik is ook echt opgezet, terwijl ik niet anders of meer eet dan normaal.. 

Gebruiker 823 heb je spontaan bloed verlies?
Zolang het niet helder rood is zou ik me niet te veel zorgen maken. Bloedverlies na de sex e.d is normaal dat heb ik ook.
Zelf heb ik vaak steekjes in mijn rechter zij. Niet extreem en een paar keer per dag. Baart me soms ook wel zorgen maar verder geen krampen.

@Millibilly; van de week was het “oud” bloed en sinds vandaag helder, heb er geen krampen bij en volgens de vk is t afwachten welke kant het opgaat.. maar zo spannend. Bij mijn vorige zwangerschap ook wel bloedverlies gehad en toen was er niks maar daarvoor wel mk gehad helaas. Mag over 1 week een echo, gelukkig eerder dan gepland was??

Dat geloof ik dat het spannend is. Voor mij de eerste zwangerschap dus weet ook niet wat je kunt verwachten. Bij alles wat je voelt is het ook die spanning.
Hopen dat het goed gaat bij jou!

Ik had vandaag een positieve test in mijn handen. Na eigen berekening dus ook maart 2021. 6 augustus afspraak bij verloskundige voor vitaliteitsecho.  Spannend!!
heel onwerkelijk want dit is ronde 1! En eerste zwangerschap!

@Milliebilly: steekjes heb ik ook en met de verloskundige besproken woensdag. Ze zei dat dat normaal is en waarschijnlijk bandenpijn. Je baarmoeder groeit nu al, ook al is het nog pril. 
@Neetje: gefeliciteerd!! Fijn dat het al zo snel raak is bij jullie. Even de tijd nemen om aan het idee te wennen ?. 

Terug
Bovenaan