Maart 2021 ❤️

@millibilly; mijn derde zwangerschap maar toch voelt t als of je t weer voor het eerst mee maakt, lastig herrinneren waar ik last van gad bij mijn zoontje! Ja ik moet nog 1 week wachten op de echo en hopen dat de bloeding stopt??

@niic: gelukkig, ik dacht ook wel dat het erbij hoorde maar het is allemaal zo spannend.
@gebruiker10138823 vanmorgen ook voor het eerst een beetje helderrood bloedverlies bij het afvegen. De keer erna weer niet ? gister wel sex gehad dus hopelijk komt het daardoor. Gelukkig nog geen krampen. Maar het maakt je zo onzeker allemaal. Vandaag 6 weken en 1 dag zwanger. 

Hoi Allemaal,
Ik heb afgelopen vrijdag een positieve test gedaan en de verloskundige zei ook dat ik rond de 5 weken ben nu. 17 maar uitgerekent. 
spannend hè ! Vooral om het nog voor ons te houden vinden wij lastig. Wij zien toch veel mensen ( collega's, met vrienden eten onze familie) en dat is best lastig om nog niks te vertellen. 
Ik heb last van krampen in mijn liezen en soms voelt het als menstruatie pijn. Ben soms ook bang of het allemaal wel goed zit.. jullie ook zo te lezen? 
verder ben ik enorm vergeetachtig en ruik is alles ?

Hoi dames,
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap en wat leuk en bijzonder om al jullie berichtjes te lezen! :)
Ik ben in verwachting van het eerst kindje en volgens mijn telling ben ik vandaag 7 weken zwanger en ben ik uitgerekend op 5 maart :) Ook nog heel pril en super spannend! 28 juli heb ik mijn eerste echo gepland staan, het schiet nu wel op maar toen ik had gebeld met de VK moest ik nog 4 weken wachten... Je geduld wordt goed op de proef gestelt in ieder geval!
Ik heb ook nog niet zo heel veel last van de symptomen, wel ben ik erg moe en heb ik wat steekjes onderin rechts en dan weer links in mijn buik, gebeld met de VK en zij zei dat het al bandenpijn kan zijn. Maar toch maakt het je wel onzeker..
Ik ben heel benieuwd naar al jullie verhalen.
Liefs,

Heel spannend! En bloedverlies door seks kan inderdaad! Ik heb t helaas nog steeds al was het vannacht niet.. heb geen krampen of pijn. Zo onverklaarbaar, 24 juli echo.. nog een hele week. Heb vakantie dus daar maar van genieten anders ook zo zonde!

Ik lees vaak dat zolang je geen stolsels en flinke krampen hebt dit een goed teken is. Dus hopelijk is dit ook zo.
Hadden we maar een luikje om te kijken.

Terug
Bovenaan