Maart 2021 ❤️

Ja vooral dat laatste! ? Blijft 40 weken spannend omdat je geen controle hebt maar zn luikje lijkt mij heerlijk .. haha! Maar zou willen dat bloeden stopt! Lijkt me voor nu fijnste.. 

Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!
Vanochtend eerste echo gehad. Alles was goed en een kloppend hartje gezien. Uitgerekende datum staat tot nu toe op 6 maart, wat ik zelf ook dacht. Heel fijn dit allemaal. Dit weekend gaan we het onze ouders vertellen, heel veel zin in!

@kievietje wat fijn dat je eerste echo goed was! Dat zal vast een opluchting zijn! Ik moet helaas nog wachten tot 28 juli.. tijd duurt lang zeg :( 

@Kievietje wauw geweldig! Wanneer je die eerste echo hebt gehad heb je toch altijd even die eerste bevestiging dat het tot zo ver goed zit. Erg fijn! Geniet ervan en heel veel plezier met het vertellen.

Gefeliciteerd allemaal! Zo bijzonder!!! En wat superfijn dat er zo'n forum bestaat! Hier eerste zwangerschap, en denk nu ongeveer 6 weken zwanger. 28e ook 1e afspraak bij verloskundige. Maar hebben jullie ook al zoveel kwaaltjes? Bijna iedere dag flink misselijk. (Om die reden ook al vroeg gaan testen) Trekt meestal tegen de avond weg. Maar alles over voor die kleine natuurlijk! Alleen erg lastig om het daardoor verborgen te houden. Al een paar afspraken moeten afzeggen hihi. Daarnaast is mijn buik ook enorm opgezet.Hebben jullie dat ook? En houden jullie het ook nog geheim?  
En kan iemand mij vertellen hoe ik mijn gebruikersnaam voor dit forum aanpas?  

@Kievietje: wat fijn dat de echo goed was en jullie al een kloppend hartje hebben gezien ❤. Fijn die bevestiging! Veel plezier dit weekend met vertellen! 

Terug
Bovenaan