Hai wat is het hier stil opeens...hoe gaat het met iedereen? Ik ben nu 5 weken en 1 dag. Afgelopen weekend hebben wij het onze ouders (gezinnen) vertelt. Ik was vrijdag jarig en die avond kwamen mijn moeder, stiefvader, broertje en zijn vriendin. Het was een speciale dag en dus wilde we het toen vertellen. We hadden een doos gemaakt met een knuffeltje, rompertje, foto van ons samen met de cb test, en een test zelf. Mijn moeders reactie was echt geniaal. Ze keek in die doos en moest echt even twee seconden bedenken wat ze zag, riep toen heel hard: ben je zwanger?!?!? Gooide de doos opzij, zo op de iets te dikke buik van mijn stiefvader en begon te huilen en me te knuffelen. De volgende ochtend mijn schoonouders en de broers van mijn vriend vertelt. Die zijn al heel timide van zichzelf en hun reactie was dus ook geheel volgens verwachting haha. Maar uiteraard zijn zij ook heel blij. In de avond kwam nog een vriendin en mijn nicht met haar vriend. Eigenlijk dacht ik dat ik het hun ook wilde vertellen maar voelde 's middags toch opeens niet goed dus toch niet gedaan. Vriendin weet wel dat we bezig zijn en vroeg opeens rechtoe rechtaan: en hebben jullie al een positieve test? Dus toen maar moeten liegen haha. Voelde heel dubbel. Aan de ene kant wil je het graag vertellen en aan de andere kant voelde het ook weer heel fijn om er even niet mee bezig te zijn. Hoe voelen jullie je? Last van kwaaltjes? Ik heb enkel gespannen en pijnlijke borsten en de vermoeidheid slaat toe. Verder helemaal niks en vergeet ik het nog steeds ook best wel vaak.